HAVANA: no zatim hraju jenom za jednoho charactera, ale melo by to tak bejt
http://www.slum.cz/clanky/diablo-3-ne-torchlight/
Chuť do rozehrání nové hry pak určitě zvyšuje fakt, že jednotlivá patra jsou náhodně generována. Přesto ale samotné lokace vypadají hezky. Generátor má k dispozici poměrně značné množství dílů a dílků, které se mu daří spojovat do zajímavých levelů. Samozřejmě, stejně jako v prvním Diablu, i tady platí, že některé klíčové lokace jsou pevně dané. I nepřátelé jsou do lokací umísťováni náhodně, ovšem jen z typů monster určených pro dané patro. Obtížnost nepřátel se tak nezvyšuje s úrovní hráče. Pokud se tedy na 20. levelu rozhodnete vejít do prvního patra, potkáte tam opět krysy s krumpáčem, kostlivce a pavouky s pár životy. Rozmísťování nepřátel se generátoru také daří velmi dobře, takže tempo hry se poměrně často střídá. Lokace s pár kostlivci střídají místnosti plné nepřátel a naopak. Hra tak rychle neupadá jen do klikacího stereotypu.