• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    LA_BETEQueer studies
    TMA
    TMA --- ---
    LISTIKUS: Příroda nesleduje žádný cíl. Z venku se může zdát, že ano, ale je to klam.

    GEKKO: Nejsem odborník na psy, ale slyšel jsem, že samečci psů jsou ochotni se pářit skoro s čímkoli. (Vždycky je tu šance, že to bude čuba.) Nebyla by univerzální bisexualita (přinejmenším u mužů) podobně vysvětlitelná?

    MAJKA: Kontinuum jako spojitá věc. Něco takového, že máš člověka, který je z 63,36 procent žena, ze 36,63 procent muž a z 0,01 procenta bezpohlavní.
    MRNOUS
    MRNOUS --- ---
    MAJKA: to znamena, ze nejsou jen dva vyhranene poly (muzsky, zensky), ale ze je to cela skala od extremen muzskeho po extremne zensky a jedinci jsou na te ose rozptyleni :)
    GEKKO
    GEKKO --- ---
    MAJKA: Myšleno spojitá.. tj nenabývá hodnoty pouze 'muž' a 'žena', ale třeba i 0,2muže + 0,8ženy
    GEKKO
    GEKKO --- ---
    ECLECTICA: To já o té své taky netvrdím :) Ale ráda zpochybňuji takové to dogma o homosexualitě jako slepé vývojové uličce.. aby lidi přemýšleli, že to vůbec může být jinak..
    MAJKA
    MAJKA --- ---
    GEKKO: co znamena veta "pohlavní identita je kontinuum"? kontinuum je neco nepretrziteho, probihajiciho stale, ne? a tvrzeni "pohlavni identita je probihajici" nerozumim ;]
    ECLECTICA
    ECLECTICA --- ---
    GEKKO: no já taky netvrdím, že je to udržitelná hypotéza... ale třeba se k něčemu kloudnému dobereme :)
    GEKKO
    GEKKO --- ---
    ECLECTICA: Jasně já taky věřím, že orientace a pohlavní identita je kontinuum.. a v zásadě asi každý člověk se může CHOVAT bisexuálně.. ale ten mechanismus s těmi pravěkými lovci by podle mě vedl k převaze čistých bisexuálů v populaci..
    TMA
    TMA --- ---
    ECLECTICA, LURA: Tohle zavání skupinovým výběrem. A s tím nemohu souhlasit.
    ECLECTICA
    ECLECTICA --- ---