• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    SSAMIADPsychičtí* upíři*
    IXTREMIST
    IXTREMIST --- ---
    Myslím že se většina z vás staví do role obětního beránka úplně zbytečně.
    1. Upíři kolikrát ani o sobě neví že vás vysávají. Skuste jim to říct.
    2. Pokud se nic nezmění rozjeďte vědomě obranné mechanismy (zkřizit ruce v klíně, zamotat nohy... racionalizaci/intelektualizaci jejich problému)
    3. Pokud ani to nepomůže neztrácejte s nimi čas, ale řekněte jim proč.

    Studuju profesi ve které denno denně přicházím do kontaktu s lidmi jako popisujete. (Sociální práce / psychologie)

    Co se týče energií (ale tohle je už jen můj subjektivní konstrukt) dají se využívat i ty jejich. Klidně se od nich nechám nacpat tím negativním, v sobě to přepóluju a vracím jim to zpět o to optimističtěji. Paradoxne pokud jim vědomě dáte to co chtějí, sami toho nechají.

    ! Tito lidé jsou pro mě jedním z nejlepších zdrojů energie. !
    LALINA
    LALINA --- ---
    NEVILL: u týhle metody je dobrý to, že upir si myslí, že jste blbci a ignoranti a že za to nemůžete, ne že to děláte naschvál :-))
    LALINA
    LALINA --- ---
    NEVILL: pekně:-))
    NEVILL
    NEVILL --- ---