PRAASHEK: Jestli si nechcete zkurvit pozitek ze hry, tak na to ani nekoukejte. Nicmene ja uz po dohrani 47lvl nemel moc co na praci, tak jsem si zacal hrat...
Willow tree je soft na editaci savu (lze zeditovat prakticky cokoliv od levelu - klidne i pres 50 coz je herni max, pres skill pointy, penize), predevsim pak se tam tweakovat zbrane a to dost prasackym zpusobem (Kazda zbran ma vychozi tridu - kolt/smg/brokada atd, ale sklada se z nekolika ruznych casti - asi 10. Ve hre samosebou v kategorii repeater potkate jenom casti z repeateru, ale ve WT se daji nasadit casti z jinych typu zbrani - graficky to nepoznate - engine proste renderuje repeater a hotovo - ale dost podstatne to meni vlastnosti). Daji se vyrobit neskutecne prasarny, nejake linky uz jsem hazel v nextgen gamesach. Zajimave Hall of fame vyrobenych zbrani, pripadne nejake tutorialy apod. jsou tady:
http://blmodding.wikidot.com/hall-of-fame
A nejake ukazky prasecin, co si lidi vyrobili:
http://www.youtube.com/watch?v=GRl3S9p7PAY
http://www.youtube.com/watch?v=HCyBIjk6zHM
Ja osobne jsem mel nejoblibenejsi gun v jeste ciste hre oranzovy unikatni kolt Bloody Chimera - tri naboje, ale rychly reload, paradni dmg (presne cislo si nevzpomenu, bylo to myslim neco pres 300 a to nebyl v nejvyssim levelu), ktery pri kazde rane daval jiny elemental damage - takze jednou elektrika, jindy kyselina - s tim se krajelo samo! Bohuzel uz vam neudelam screen skrze ty smazane sejvy.
Nicmene opravdova lahudka to byla az po editaci ve WillowTree - pridal jsem mu maximalni level (automaticky porostly vlastnosti, predevsim dmg), nacpal jsem tam barrel z brokady, takze to strilelo asi 9 projektilu najednou, prohodil jsem zasobnik z nejakeho SMG na nejakych 50 ran a nadhodil jsem tomu jeste druhou unikatni soucastku z ojedinele snajpy, ktere se sama dobiji munice. Jezis to se tak krasne krajelo! :]]]