INF1466: Power Facility jsem včera odehrál dvakrát :) Poprvé, když mě tam zavedla questová linie, a podruhé jen tak ze sportu. Každá lokace a každý quest se dá opakovat - má pět obtížností hodnocené hvězdičkami (nula až čtyři). Při prvním runu získáš první hvězdičku, a další run je o něco těžší (silnější protivníci, víc abilit, atd). Úměrně s tím, mám pocit, narůstají i odměny (ale to bych si musel nechat potvrdit od developerů).
Hráči mají každopádně motivaci chodit i na jiné mise než jen na jejich questové, protože (a to je složitější):
Rozvoj abilit se děje v Ascension Atlasu, což je taková ta pavučina bonusů, talentů, a abilit. Každý bonus, talent, či abilita tvoří v té pavučině jakýsi "uzel". Jsou tři typy uzlů, podle toho jakou měnu vyžadují: Sparks of Destruction, Creation, nebo Balance. Tyhle Sparky se získávají jako odměna za splnění misí, případně jako loot z bossů uvnitř misí. Za extra achievmenty získáte prostě větší počet Sparků. Každá mise poskytuje jiný typ Sparků, takže například pokud nebudete schopní zaplatit další Destruction uzel v Atlasu, je vám k ničemu, že máte stovky ostatních Sparků.