• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    TAJENMMORPG turisté
    TAJEN
    TAJEN --- ---
    Dark and Light Steam Early Access Starts on July 20 - 2P.com - Dark and Light - newmmos
    http://2p.com/50050279_1/Dark-and-Light-Early-Access-on-Steam-by-ProtosX.htm
    MR_DAN
    MR_DAN --- ---
    TRAGED: mas tam tu interpunkci uplne blbe
    VIRIK
    VIRIK --- ---
    WRATA: 2x jsem využil ten 50% kupon na platinu, jak ti furt padají a to mi stačilo na nákup těch petů a většiny warframů co mám. To bude tak litr, 1200 za dva roky? Normální cena na hru (ty balíky za stoeuro, co se tam ukazujou jako DLC moc nechápu, mnohem a o dost levněji se to koupí ve hře, kde nabízali často i bundly několika warframů za pár šušňů) a mám i lepší karty,než co jsou v těch základních balících. Jedna z nejlepších zbraní mi padla při tom losování každodení odměny.

    Přiznám se, že tu jejich marketingovou politiku jsem nikdy nepochopil.
    WRATA
    WRATA --- ---
    VIRIK: Otazka na okraj: Kolik jsi do toho zatim vrazil?
    VIRIK
    VIRIK --- ---
    TRAGED: i tak je to vlastně nesrovnatelný. Bez tý podpory.

    Warframe má nextgenově upgrade grafiku (to předělali sakra slušně), nový warframy, v současnosti mnohem rychlejší levelování i dostupnost kdys vzácných surovin, spoustu výzev a neuvěřitelně výborně vyrovnaný zbraně i různorodý bojový pety, že žádná není lepší než jiná, záleží na druhu boje, kterej ti vyhovuje.
    V zásadě tou grafikou a nyní tím rozšířením je to jako kdyby to byla dvojka, protože když si vzpomenu na tu hru na začátku, tak jako dobrý, ale tohle je už opravdu "nálož". A vyrostlo to neskutečně.
    Na začátku se generovali prostředí dost podobně, nyní se to děje mnohem lépe a je to mnohem bohatší.

    taky ten svět a jeho lore je dobrý a docela originální, toho biopunku a nanopunku (jak to kdys inťouši nazývali, když to mělo jen svoji literární formu) není na trhu zase tolik.

    Miluju všechny ty warframy co zatím mám,a le vede Hydroid (jehož pravé jméno je Dagon), kterýmu když je nejhůř a dá kritický úder, tak pomohou chapadla který nepřítele dost zrasují (pasivní dovednost).

    Bo a lidi, lidí je tam spousta, když kliknu na misi a mám zapnutej koop, okamžitě mi to najde lidi a jedeme. V PvP najdu arenu, kliknu a hned hraju.

    Jako takhle až perfektně vyladěnou hru nepamatuju. A vypadá to, že to nejlepší na ní nás teprve čeká.
    TRAGED
    TRAGED --- ---
    VIRIK: Tak koukam ze ne. Nechaji to bezet dal, ale support se bude soustredit na Destiny 2.
    VIRIK
    VIRIK --- ---
    oni budou Destiny jedničku vypínat?
    Tak to pak nemá smysl, tahle diskuze, když hra už defakto neexistuje, ale Warframe jede furt a bude rozšířem o obří svět. Protože je sice pěkný, že s Destiny někdo strávil pěkný chvíle, ale Warframe tu je pořád a ještě hodně let bude a roste. A ovládání má perfektní, předečírem jsem vyhrál několik zápasů po sobě.
    TRAGED
    TRAGED --- ---
    WOLFGAR: Ale kdeze, porad tu jeste je tvoje absolutni ignorace carek v souvetich, ver, ze lustit z toho tve myslenky a co vlastne patri k cemu, je mnohem, mnohem narocnejsii nez zvyknuti si na ovladani gamepadem. Cimz se dostavame konecne k tematu. Ten kdo to nekym neustale neopodstatnene opovrhuje jsi jen a pouze ty. To ze ty osobne spatrujes zabavu v klikani hlav je tvoje vec, me zas bavi vic ovladani gamepadem, potom co jsem si na nej zvykl tak ho spatruju daleko pohodlnejsim a pouzivam ho i u PC. K 30FPS - pokud je hra na 30FPS delana, tak poznas velke prd. Nic jako "zvyk na 60+ FPS" neexistuje. Bez primeho srovnani, at uz z obrazu vedle sebe nebo zpusobene propady v FPS, rozdil mezi 60FPS a 30FPS oko nerozezna. Fanouska? Takze konstruktivni kritika je ted "nesmyslne vychvalovani a napadani ostatnich her ... ktere neodpovida realite"\

    V herni branzi Co-op znamena PvE, mozna se pletu, ale Planetside mam zarazen mezi kompetitivni PvP, proto jsem ho taky porovnaval z Counter Strikem.

    Defienace je RPG uplne stejne jako prvni Mass Effect, mas sice falesny pocit mireni, ale zasahy se vyhodnocuji na zaklade skillu.

    A ted uz konecne muzem opravdu obratit list :-)


    WOLFGAR
    WOLFGAR --- ---
    TRAGED: No tak kdybych chtel mohl bych se pretvarovat aby ti ma dikce byla vhod ale nevidim k tomu zadny duvod vzhledem k tomu ze podobne zavery jsou vesmes takovymi poslednimi vykriky kdyz nekomu dojdou argumenty a ma utkvelou potrebu napadnou alespon neco. Nevim jaka ze me sala zaslepenost, ano Destiny je pro me osobne naprosto nezajimava nehratelna zalezitost tak jako cokoli co vyjde na konzoli a bezi na 30 FPS coz je pro koholi zvykleho na 60+ FPS naprosto nehratelny framerate, zvlast u akcnich her o mireni na gamepadu ani nemluve nicmene to tve nesmyslne vychvalovani a napadani ostatnich her toho zanru proste neodpovida realite a pripomina mi fanatatickeho fanouska Overwatch ktery se snazi na foru presvedcit ostatni, ze Team Fortress je sprosta kopie.
    Planetsite pry nema co-op? Popravde tezko bych hledal hru ktera vic definuje co-op nez planetside. Co-op pro ty co zapomeli znamena cooperation tedy spoluprace a Planetside je hra kde vznikaji cele vojensky organizovane kompanie citajici desitky a stovky hracu kteri planuji a provadi regulerni vojenske operace. V Planetside II jsme meli celou letku 20ti lidi se kteoru jsme letali ve formaci, kryli jeden druhemu zada a plnili mise. Jak vic kooperacne by sis to predstavoval? Vezmu tri kamarady a jdeme na npc bosse? Slaby odvar.
    A Defiance osobne bych ji jako RPG neoznacil jelikoz mireni tam stale hraje zasadni roli, ale ano obsahuje celou radu typickych mmorpg prvku - pokrocily loot system, skill progression, pribeh, nepratele s houbovitym poctem zivotu, bosse a raidy. Tedy presne ty same prvky ktere obsahuje i Destiny.

    Obecne prvni Destiny nebyl propadak tak jako prave treba Division ale rozhodne take ne nejaky super zarivy uspech alespon z herni stranky, staci si precist jakoukoli relevantni kritickou recenzi kde jsou nedostatky Destiny bohate rozepsany. Co se financni stranky tyce ano uspech to byl, samozrejme ne ze by to nejak ukojilo chamtivost Activisionu co se tyce mikrotransakci a DLC protoze pokud nekdo dokaze dojit 60$ release tak jako maloktery free titul tak je to prave Activision.

    Ale dobra obratme list, Destiny 2 ma opravdu potencial v mnohem predcit sveho predchudce protoze na zaklade rozhovoru a informaci ktere zatim mame to vypada ze si Bungie plne uvedomuji kde mel prvni dil nedostatky. Podpora 60FPS byla ohlasena spolecne s PC release a to samozrejme obsahuje i rozumne ovladani. Bungie uvedli, ze chteji prekopat cely item a raid system a mnoho dalsich ktere byly u prvni hry videny jako zbytecny a neustale se opakujici grind stejne tak jako mnohem lepe zakomponovat pribeh. Samozrejme porad tu je par otazek, treba co se tyce cross-platform a rozhodne bych nemel iluze ze druhy dil byt sebeuspesnejsi Activision nepodoji celou radou mikrotransakci. Konec koncu uz tu mame ten pre-order protoze kdo by nechtel zaplatit za neco co jeste ani neni hotove.
    TRAGED
    TRAGED --- ---
    Destiny 2 beta – PS4 start times
    Pre-order early access: 10:00am PT July 18
    General access: 10:00am PT July 21
    Destiny 2 beta – Xbox One start times
    Pre-order early access: 10:00am PT July 19
    General access: 10:00am PT July 21
    Destiny 2 beta – PC
    Pre-order early access: “late August” [TBC]
    General access: “late August” [TBC]
    TRAGED
    TRAGED --- ---
    WOLFGAR: Planetside byl Co-Op asi tak jako CounterStrike a Defiance bylo MMORPG z pohledu prvni osoby. Ale vzhledem k vyrazivu a dikci jake pouzivas, nema smysl v debate pokracovat, zaslepenost PMR z tebe uplne sala o argumentacnich faulech ani nemluve.

    Co se tyce aktulaniho poctu hracu - Na to, ze se vi, ze za 2 mesice Destiny konci a bude nehrazeno pokracovanim ma myslim hracu stale vic nez dost.
    WOLFGAR
    WOLFGAR --- ---
    TRAGED: Umm... to je clanek z roku 2015 a uvadi pocet prodanych kusu, nikoli stale aktivnich hracu, destinytracker je down ale podle forek kolem milionu aktivnich hracu coz neni malo ale berme v pota ze to jsou console peasanti kteri nemaji moc dalsich alternativ. Samozrejme ten dropoff je mensi nez treba u Division. Warframe ma oproti tomu stabilni rustovou tendenci.

    A prvni dobre zpracovany... aehm... Planetside. A pokud chces PvE tak Defiance vysla na PC o rok drive a i kdyz serial nebyl nic moc tak hra me bavila, dokonce jsem ji nedavno zase zkousel a jeste ma docela dost hracu i prez svuj pokrocily vek.
    TRAGED
    TRAGED --- ---
    WOLFGAR: Exodus? Tim mas na mysli 25M hracu s prumerem 3h denne?
    Destiny players grow to 25 million, putting in 3 hours per day | VG247
    https://www.vg247.com/2015/11/03/destiny-20m-users-3-hours-per-day/

    A Bungie mozna neprisel s MMOFPS konceptem jako takovym, ale rozhodne prisel s prvnim dobre zpracovanym MMOFPS Co-op konceptem.
    WOLFGAR
    WOLFGAR --- ---
    TRAGED: Pribeh destiny ktery byl z vetsi casti misto ve hre na webu? :D (ale ten pribeh na webu je fakt dobrej to uznavam) Destiny jsem nehral z prosteho duvodu ze jedincka nevysla na PC a ovladani FPS gamepadem je jako pokus o masturbaci vidlickou, znam jen od videni nicmene ten exodus po prvnim hype mluvi za vse. Uvidime jak dopadne dvojka, nad tou urcite hul jeste nelamu, uz proto, ze vyjde na PC takze to pujde hrat s mysi a hratelnym FPS ale urcite bych netvrdil, ze Destiny s tim konceptem prisla, mmofps uz byla cela radka pred Destiny, jen console peasanti o nich nevedeli :D
    TRAGED
    TRAGED --- ---
    VIRIK: Mam v Destiny nahranejch cca 400h, Warframe me znudil po cca 20ti. Holt vec vkusu.
    VIRIK
    VIRIK --- ---
    Tak to fakt hluboce nesouhlasím.
    TRAGED
    TRAGED --- ---
    VIRIK: Vsechno.Pribehem pocinaje ( o to je tezce probranej a prekopanej na posledni chvili) pres level design az po hratelnost.
    VIRIK
    VIRIK --- ---
    TRAGED: tak mi řekni, co je na Destiny lepšího?
    TRAGED
    TRAGED --- ---
    WOLFGAR: Hral jsem oboje a nesouhlasim.
    WOLFGAR
    WOLFGAR --- ---
    TRAGED: Jojo destiny co se zabavnosti boje nesaha warframe ani po kotniky, vyvojari warframe to vlastne udelali dobre, on totiz warframe puvodne byl planovany jako open world monstroznost jenze si vcas uvedomili, ze to je plan funkcne nerealny tak nejdriv vychytali dokonaly soubojovy a pohybovy system na malych mapach a ted kdyz maji vse dulezite pohromade si mohou dovolit se konecne vratit k tomu konceptu rozsahlejsiho sveta.
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam