JInak jak tu proběhla diskuze Warframe vs Destiny. tak po zahrání bety na dvojku musím konstatovat, že je to srovnávání nejspíš nápad někoho z marketingu, protože ty hry jsou úplně jiné.
Destiny je skutečně evoluce akční střílečky. Připomělo mi to v minulosti nadšené hraní CoD, ale jen připomělo, protože je to mnohem dál a mnohem lepší. Je to dynamické, je to nápadité, ale vlastně je to koridorová střílečka s kamarády :)
To co destiny 2 ale umí, umí dobře. Sice mne dost zaráží to jak z nepřátel lítaj čísílka a jak je to upravený jako videohra pro mainstream. Pak pohyb vřed po daný lajně a vlastně pak se sepne skript, vyhrnou se nepřátelé a pak zase, kousek dál... až pak přijde boss. A pomalý pohyb vpřed… sice skáčete jako kamzík, ale běhat neumíte. A pak jen tři guardiani a jejich velice omezený počet schopností. Ale i tak to na akční střílečku je vlastně skutečně vrchol, protože dynamika hraní je obrovská a gameplay strhující. Vlastně je to podobně jako zaklínač 3, kde taky je hodně kvestů v zásadě jen sledování červených stop – jenže je to udělaný tak, že je to super. Destiny2 je na tom podobně. Jako evoluce akčních stříleček je to 100/10.
Optimalizace je přímo skvělá, s vsync stabilně 60, bez něj amster PC race to skáče daleko přes stovku. TO jako oceníte i v PvP, který tam je a je dobrý.
/mimochodem, nový Doom mne naprosto nebavil (bavil mne ale Titanfall2), už mne tenhle typ her nebaví, ale Destiny 2 ano a strike misi jsem si dal hned několikrát/. Takže doporučím (plná verze co vyjde toho nabídne samozřejmě stokrát víc, za ty prachy je to vlastně dobrý nákup, když si vemu kolik hodin nabízí dnes hry za stejnou cenu, je to velice dobré).
Je mimochodem krásný, že jsou tam vidět peníze, který jsou do toho nainvestovaný.
Warframe je ale akční hra s RPG prvky, taktická soubojovka (dá se to tak říct, když se to dělá vedle levelingu i hromadou karet/modů a jejich škálování?). Má hromadu kombinací, hromadu možností nastavení abilit, warframů, zbraní s originálními komby, Je to naprosto nesrovnatelné. S každým warframe se vám navíc změní styl boje a to dost výrazně. Když jim změníte auru, tak se zase výrazně zvýší počet kombinací jak bojovat.
U některých misí se musí hooodně taktizovat, špatný výběr nebo nastavavení = smrt a nejlíp abort mission. Žádný slevování.
Nepřátelé umí být i chytří a neskutečně záludní. Vy na ně máte ale své schopnosti si získat hromady zbraní a naučit se s nimi skily, díky kterým je popravíte. Udělal jsem si wf Banshee, vybavil mody a šel s katanou, lukem a házecími noži (vše na levelu 0) rovnou solo na Phobos (level 12, doporučený) a udělal to a neleveloval si. Perfektní pohyby, rychlost útoků, přesnost, prostě boží. Hydroid je zase úplně jiná hra, tanky jako Rhino zase úplně něco jinýho. Po dvěstě hodinách hraní během let se to prostě naučíte a skutečně jdete bojovat. Tohle destiny vůbec neobsahuje, protože je to úplně jiný druh hry :)
Warframe ve svém druhu nicméně jasně vede 1000/10.
Včera jsem hrál ty dvě hry hned po sobě a upřímně – neviděl jsem nic co by měly společné. Obě jsou výborné a obě doporučím.