• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    TAJENMMORPG turisté
    TAJEN
    TAJEN --- ---
    Osobne po zkusenostech s D&L se temhle hram vyhejbam zbytecna investice penez :-( Ikdyz treba Ark s par kamaeadama a vlastnim servrem byl super a moc se mi to libilo..obvzlast kdyz uz si pak clovik stavi vlastni hrad :-)
    TAJEN
    TAJEN --- ---
    ELIDOR: Tento web není dostupný
    Web elidor.cz odmítl připojení.
    ELIDOR
    ELIDOR --- ---
    rozhodne hra co stoji za vyzkouseni ... i kdyz dle staveb si to leckdo plete s minecraftem .. btw potkat lze kdeco

    napr. takoveto zrudnosti .. http://elidor.cz/hry/conan/20180518234746_1.jpg

    obcas i .. http://elidor.cz/hry/conan/20180519010006_1.jpg (nemec co ztratil veci ..)
    WOLFGAR
    WOLFGAR --- ---
    VIRIK: Jasne tak to jsem myslel tim, ze jakmile alespon trochu vis co delas zdaleka to neni tak hard. Pro nekoho kdo to nezna urcite cesta na sever bude hodne velka vyzva, pro zkuseneho hrace snadne, stejne tak jako nahrazovani ztracenych veci atd. Mam dva sety gearu jeden u postele v bedne a druhy na sobe a kdyz nekde chcipnu vezmu ten zalozni a jdu si hned pro mrtvolu.
    VIRIK
    VIRIK --- ---
    WOLFGAR: i na začátku skoro bez levelu se dá v pohodě proběhnout až na sever, když už víš kudy :) Jsou tam po cestě zakopané poklady (lepší vybavení hned do začátku), soutěsky, průrvy a cestičky. Vyběhneš na severu hned u toho viaduktu :)

    Na PvP občas chodím hrát za kanibala a žeru lidi, i hráče :) Džungle je můj kamarád.

    Na PC přes 300 hodin, na Xbox přes 100.
    WOLFGAR
    WOLFGAR --- ---
    ELIDOR: Zajimave, ja mam z toho po par dnech hrani presne opacne dojmy. Rekl bych, ze opravdu zalezi jestli clovek koukne na nejake guide video do zacatku a take na serveru.

    Nemel jsem vubec zadny problem prezit co se tyce jidla a piti. Kdyz si vyrobite alespon dve lahve na vodu mate dost tak na 3 hodiny hrani behem kterych je to nejmensi zabehnout nekam na mape k vode. To same jidlo, jist se da skoro vse a nejaka zvirena kterou lze zabit je vsude. S trochou sikovnosti neni problem s dykami ktere si vyrobite 5 minut po zacatku hry zabit i krokodyla a v prvnich castech mapy nic co by vas mohlo ohrozit pokud si davate alespon trochu bacha a nenabehnete do houfu peti nepratel neni. (Pocatecni mec je na nic, je treba si postavit kopi a dyky a kombinovat)

    Chtel jsem hrat na PvE serveru, ale protoze kamaradi jsou na PvP tak jsem to zkusil tam a i kdyz PvP vazne nemusim tak zatim nebyl problem, nikdo mi zatim nic nevybral ani nerozbil, vsichni lidi co jsem potkal spis pomohli a poradili nebo si me vubec nevsimali.

    Takze me dosavadni zazitky urcite nejsou nejake hardcore survival, spis to mam jako relaxacni zalezitost i kdyz urcite mi dost pomohlo ze jsem se mrknul na nejakou tu beginner guide tak jsem vedel alespon trochu co delat protoze hra ty mechaniky moc nevysvetluje a verim, ze kdyz se v tom zezacatku clovek placa a netusi tak to muze pusobit mnohem obtizneji nez to je. Ale i tak pokud na zacatku zustanete v tier 1 zonach tak jste v klidu. Kdo chce hardcore survival vyrazte hned na sever a bude to asi jine, ale urcite ta hra nabizi i moznost hrat na pohodu.
    ELIDOR
    ELIDOR --- ---
    dale bych rad rekl, ze hra ma velmi divne vyreseny vyznam party a guild .. na mape se nevidite ani v jednom pripade, musite se orientovat podle mapy .. coz je v pripade neznameho prostredi docela slozite

    limit serveru je jen a pouze 40 lidi soubezne .. prvni dny me to dost fascinovalo, uz jsem se s tim smiril ... vyjma pvp serveru je to fuk .. zadna spoluprace tu nehrozi, muzete jen vyuzit neci slabosti ... jinak se budete lidem spise vyhybat.

    pokud umrete, tak vse co mate na sobe a u sebe ... zustava v mrtvole. pokud umrete uprosted nepratelskeho tabora, tak mate problem ... velky problem.

    kazdopadne hru doporucuju, alespon z pohledu 3 dnu hrani ... tedy prezivani
    ELIDOR
    ELIDOR --- ---
    hrajeme conan exiles .. je znat, ze by hra chtela jeste nejake to poladeni .. ale rozhodne je to hratelne a trocha postrehu:
    - hra rozhodne neni pro kazdeho .. vic se bude libit tem co radi crafti, craftingu, cookingu atd je tam totiz opravdu velke procento hrani ... hodne velke procento casu vam zabere samotna starost o vas .. zni to fakt divne, ale jidlo, piti a stavba domu bude absolutni priorita vaseho zivota ... ze mate dlouhy mec je pekny, ale s tim v pisecne bouri neprezijete.
    budete zabijet a budete umirat ... z pocatku nez si zazijete mechaniky hry budete umirat aniz byste vedeli proc .. zizen je pliziva, ale smrtelna ... jak zacnete byt dehydratovani, tak umrete behem par minut. hlad je take zly pan ... budete z pocatku sbirat i cervy z listi keru, boruvky a dalsi drobnosti .. cokoliv, abyste neumreli hlady, protoze nebudete mit dost sil ulovit jelena, nebo dokonce u reky krokodyla .. obcas se vam podari vykrast vejce krokodylum ci podobnym potvoram .. vejce jsou dobra, vyzivna a min nechutna nez brouci a cervy ... ale nasrana krokodyli mama je neco co vas donuti koukat do zeme a obcas nejakeho cerva sebrat ...

    kdyz uz si budete myslet, ze s plnym zaludkem je svet docela pekne misto, prizene se pisecna boure a pokud se neschovate ve skalach, tak umrete .. priznejme si to, jste zoufalci zerouci cervy .. vy umrete naprosto jiste, venku nemate co delat .. rovnou si vykopejte diru v zemi a nechte se zavat piskem .. svet o vas nestoji.

    pokud by se preci jen nejakym omylem stalo, ze prezijete, budete mit jasno .. tohle se nesmi opakovat, musite si postvit dum .. zacnete sbirat kameny a drevo .. stejne jako opici predek prijdete na to, ze tahle kombinace by sla kombinovat a hle .. mate prvni primitivni zbran .. no haleluja, sice porad sbirate cervy, ale nejakou sanci mozna mate ... pred krokodylem ale urcite utikejte, zas tak dobry nejste .. a ten krokodyl ma fakt hlad

    po nejake dobe prijde tma .. ne tma co znate z mesta, kdy se rozsviti lampy .. tady je tma, kdy vite, ze je lepsi se nehybat .. muzete spadnout ze srazu o kterem ani nevite ze tam je .. cokoliv vas muze ulovit, protoze delate randal a narazite do veci ... pohyb je tu spoustec lovcu ... jak predatoru tak lidi .. zapomente na to, ze existuji pratele ... ti jsou vsichni uz davno mrtvi, .... v tomhle svete jste sami .. vy a spousta vseho co vas chce zabit, snist, zotrocit ... a je jen na vas jestli jim to dovolite .. rychle zjistite, ze dat ranu jako prvni ma vyhodu .. nikdo to s vami nemysli dobre, ani ty krasny kozaty zensky ...

    naucte se vykovat si mec, oblecte se do neceho .. na zacatku jste nahati .... zapomente na nejaky nude mody, tady to nepotrebujete ... zabijte zvirata, ziskejte kuze a usijte si prvni obleceni .., casem lepsi zbroj .. a kdyz neumrete hlady a zizni, tak casem si postavte klidne hrad ...

    pozor .. nespolucjte se do guildy s nekym neznamym ... hra nezna soukromi, takze kdokoliv v guilde vam muze vybrat truhlice, nic neschovate ... je to divny system, ale holt. v teto hre nebude zadna sance na hru lidi co se neznaji. sami toho moc neunesete, tak zapomente na to, ze budete mit veci u sebe .. vse musite mit v domku v truhlach a kdokoliv z guildy si to muze vzit.
    WOLFGAR
    WOLFGAR --- ---
    ELIDOR: Tlačí mě do toho kamarádi tak jsem se dnes rozhoupal a těch 40e na to obětoval, není to mmorpg jako takové, spíš survival s mmorpg prvky a persistentními světy, takže to spíš připomíná Neverwinter Nights třeba než mmorpg. Servery mají většinou kolem pár desítek hráčů, v čechách nic moc výběr, zahraničních je hromada, ale myslím si, že nejzajímavější to bude až za pár měsíců až se plně rozjede mod a worldbuilding komunita a začnou se objevovat úplně nové mapy a komplet předělané verze.
    Nakoukal jsem do začátku nějaká beginner tips videa a bez nich by ten začátek byl asi dost kostrbatý, dost věcí není vysvětlených.
    ELIDOR
    ELIDOR --- ---
    zkousel nekdo Conan Exiles?
    LUKE
    LUKE --- ---
    VIRIK: Nvm, jak Traged, ale mě na na Garriottových hrách dycky bavila maniakální propracovanost mytologie. To měl od Ultimy přes TR až po současnou SotA. Netuším, jak to vidí někdo jiný, takže teď mluvím sám za sebe: TR podělal NCsoft, západní styl hraní násilně ohýbal pro asijský trh (nakonec tam byly i nějaký žaloby a Garriott vyhrál u soudu 28 míčů, takže pro něj dobrý). Ve finále měla hra super mytologii, akční model blížící se FPS a dost nápaditý ukládání postavy (klonování). Podělala craftění a oplývala nadprůměrnou zabugovaností. Tady kus z rozhovoru, co jsem s Garriottem dělal roku 2015: "Stejně jako u Electronic Arts bylo těžké přinutit NC Soft podporovat náš projekt. Jde o jihokorejskou firmu, která cílí na asijské publikum. Korea představuje větší trh než Spojené státy, takže jsme dva roky vyvíjeli hru pro tamní trh a setkávali se s odmítavou reakcí. Po dvou letech jsme začali hru předělávat pro západní trh. Vývoj se těmi průtahy jaksepatří prodražil. Manažeři NC Softu byli toho názoru, že i kdyby na západě byla Tabula Rasa enormně úspěšná, tak se nesplatí náklady na její vývoj. Mimojiné i proto, že ani v takovém případě by nebyla větší než Lineage v Asii. Takže to celé zařízli. Do dneška si myslím, že mohlo jít o velmi úspěšnou hru, kdybychom měli šanci dál pokračovat v jejím provozu."
    VIRIK
    VIRIK --- ---
    TRAGED: a byl bys tak hodnej a popsal nějaký pozitiva tý hry, když už padla negativa? Já o ní vlastně nic moc nevím. Hrát jsem začal až ve 30 letech, dávno po nějakejch ultimách, který ani neznám.
    WRATA
    WRATA --- ---
    TRAGED: V tom pripade se to nemelo jmenovat Richard Garriott's Tabula Rasa
    TRAGED
    TRAGED --- ---
    WRATA: Tabula Rasa nebyl ani moc failze strany RG, jako NC.
    WRATA
    WRATA --- ---
    LUKE: Docela bych se stydel napsat ze je RG legenda po failu s Tabula Rasa...
    WRATA
    WRATA --- ---
    KID_MCHUTT: Shroud of the Avatar
    KID_MCHUTT
    KID_MCHUTT --- ---
    LUKE: co je sota?
    LUKE
    LUKE --- ---
    Tak se hlásím ze SotA. Trvalo pěkně dlouho, než se odemknuly advanced souboje a stejně tak dlouho, než jsem pochopil, jak to funguje. Jestli to dobře pobírám, tak klasické "klikni a sekni" se rozšiřuje do varianty na karetní souboj, kdy do každého akčního slotu můžete šoupnout několik typů útoku ("karet"). Během boje se tyhle karty objevují a můžete je buď používat samostatně anebo je kombit do silných úderů. Jak se karty objevují závisí, jestli to dobře chápu, na bambiliardě faktorů. Je to docela přísný, ale dává to smysl. No a zbytek hry je standardně nesourodý, spousta drobných chyb atd. Ještě jsem nešel do craftění, na kterém podle všeho závisí hodně.
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam