• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    TAJENMMORPG turisté
    ELIDOR
    ELIDOR --- ---
    zkousel nekdo Conan Exiles?
    LUKE
    LUKE --- ---
    VIRIK: Nvm, jak Traged, ale mě na na Garriottových hrách dycky bavila maniakální propracovanost mytologie. To měl od Ultimy přes TR až po současnou SotA. Netuším, jak to vidí někdo jiný, takže teď mluvím sám za sebe: TR podělal NCsoft, západní styl hraní násilně ohýbal pro asijský trh (nakonec tam byly i nějaký žaloby a Garriott vyhrál u soudu 28 míčů, takže pro něj dobrý). Ve finále měla hra super mytologii, akční model blížící se FPS a dost nápaditý ukládání postavy (klonování). Podělala craftění a oplývala nadprůměrnou zabugovaností. Tady kus z rozhovoru, co jsem s Garriottem dělal roku 2015: "Stejně jako u Electronic Arts bylo těžké přinutit NC Soft podporovat náš projekt. Jde o jihokorejskou firmu, která cílí na asijské publikum. Korea představuje větší trh než Spojené státy, takže jsme dva roky vyvíjeli hru pro tamní trh a setkávali se s odmítavou reakcí. Po dvou letech jsme začali hru předělávat pro západní trh. Vývoj se těmi průtahy jaksepatří prodražil. Manažeři NC Softu byli toho názoru, že i kdyby na západě byla Tabula Rasa enormně úspěšná, tak se nesplatí náklady na její vývoj. Mimojiné i proto, že ani v takovém případě by nebyla větší než Lineage v Asii. Takže to celé zařízli. Do dneška si myslím, že mohlo jít o velmi úspěšnou hru, kdybychom měli šanci dál pokračovat v jejím provozu."
    VIRIK
    VIRIK --- ---
    TRAGED: a byl bys tak hodnej a popsal nějaký pozitiva tý hry, když už padla negativa? Já o ní vlastně nic moc nevím. Hrát jsem začal až ve 30 letech, dávno po nějakejch ultimách, který ani neznám.
    WRATA
    WRATA --- ---
    TRAGED: V tom pripade se to nemelo jmenovat Richard Garriott's Tabula Rasa
    TRAGED
    TRAGED --- ---
    WRATA: Tabula Rasa nebyl ani moc failze strany RG, jako NC.
    WRATA
    WRATA --- ---
    LUKE: Docela bych se stydel napsat ze je RG legenda po failu s Tabula Rasa...
    WRATA
    WRATA --- ---
    KID_MCHUTT: Shroud of the Avatar
    KID_MCHUTT
    KID_MCHUTT --- ---
    LUKE: co je sota?
    LUKE
    LUKE --- ---
    Tak se hlásím ze SotA. Trvalo pěkně dlouho, než se odemknuly advanced souboje a stejně tak dlouho, než jsem pochopil, jak to funguje. Jestli to dobře pobírám, tak klasické "klikni a sekni" se rozšiřuje do varianty na karetní souboj, kdy do každého akčního slotu můžete šoupnout několik typů útoku ("karet"). Během boje se tyhle karty objevují a můžete je buď používat samostatně anebo je kombit do silných úderů. Jak se karty objevují závisí, jestli to dobře chápu, na bambiliardě faktorů. Je to docela přísný, ale dává to smysl. No a zbytek hry je standardně nesourodý, spousta drobných chyb atd. Ještě jsem nešel do craftění, na kterém podle všeho závisí hodně.
    LUKE
    LUKE --- ---
    TRAGED: Klasika, Ashnobe
    TRAGED
    TRAGED --- ---
    Ale pokrok v enginu je uzasnej.


    TRAGED
    TRAGED --- ---
    LUKE: Zrovna jsem lognul a koukam se jestli jsi sem napsal jmeno abysh si te prihodil do pratel :-)
    LUKE
    LUKE --- ---
    TRAGED: Je to furt roztáhlé. Oldskool. Chtělo by to v tom chvíli pobejt v partě, zorientovat se a tak.
    WOLFGAR
    WOLFGAR --- ---
    VIRIK: U warframe jeste beru to, ze s platinou se da obchodovat i mezi hraci takze vse jde koupit od nich a navic je to primarne tymova pve zalezitost, ale u sandbox mmo je to neomluvitelne a zrovna Shroud to ma opravdu nastavene tak, ze jde koupit vse vcetne pozemku, budov, vybavy atd. Kdyz uz behem early release hra ziska povest jako whale heaven tak je neco spatne. Navic co jsem koukal tak uz ted kdy by melo byt tesne pred release je hromada veci nedotazenych.
    VIRIK
    VIRIK --- ---
    TRAGED: jenže nevím jaký :/


    WOLFGAR: jo, děkuju, tenhle přístup mi vadí velice (současně ale podotýkám, že si v těhto hrách klidně utrácím, ale považuju to prostě za – juuu, kostým pro moji postavu a nějaký pet, nebo – hej, hezká zbraň (statistiky podobný jako ta volně dostupná ve hře, ale třeba hezčí skin, a takové ty zábavné věci), kupovat si postup hrou je ale špatně – asi největší šílenost je to v Assassínech, kde v Unity měli v nabídce to, co jste získávali za vedlejší mise, které šly i zrestartovat a trvaly tak 10 minut :D, nicméně tam to byla past na blbce a byl to singl, v MMO je to (kromě nějakejch základních balíčků) svinstvo. Jako je v pohodě, když si člověk může koupit lepší zbraň do nějakýho levelu, ale to nejlepší a s čím se nejlíp hraje by mělo být jen fakt za hraní (zdravíme Warframe).
    WOLFGAR
    WOLFGAR --- ---
    VIRIK: Pay to win simulator. Mají to nastavené, že v podstatě vše ve hře jde koupit za $ takže můžeš vesele dřít a grindit ale pokud do toho někdo dá 1000$ tak tě převálcuje ve všech směrech což mi příjde u Sandboxu kde je hlavním cílem se někam vypracovat jako docela vážný problém.
    TRAGED
    TRAGED --- ---
    VIRIK: Jde o nástupce Ultimy :-)
    VIRIK
    VIRIK --- ---
    to je tady tenhle titul?
    Shroud of the Avatar: Forsaken Virtues on Steam
    http://store.steampowered.com/app/326160/Shroud_of_the_Avatar_Forsaken_Virtues/

    mohl by někdo nějak vlastními slovy shrnout o co jde. Vypadá to velice lákavě.
    MR_DAN
    MR_DAN --- ---
    LUKE: ja to chtel zkusit a ani jsem to nepustil kvuli nejakemu erroru :D tak tomu davam chvilku nez si to kluci vyresi
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam