• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    TAJENMMORPG turisté
    GANDHI
    GANDHI --- ---
    WOLFGAR: DDO melo imho velmi povedenej action combat ...ale certvi, jak to vypada ted, uz jsem tam tak rok a pul mozna dva nebyl
    TAJEN
    TAJEN --- ---
    Tom Clancy's The Division 2 | E3 2018 Washington D.C. Aftermath - Trailer
    https://www.youtube.com/watch?v=NytWq8YCLQM&feature=youtu.be
    TAJEN
    TAJEN --- ---
    The Division 2 Gameplay: The Division 2 Gameplay Trailer at E3 2018 Xbox Conference
    https://www.youtube.com/watch?v=hYfnxzWcbqA
    TAJEN
    TAJEN --- ---
    WOLFGAR
    WOLFGAR --- ---
    KID_MCHUTT: V tomhle byla "nejlepsi" Final Fantasy XI kde jsi mel pet skillu a nejkratsi CD 40 vterin. Bylo to jak mmorpg designovane pro kolonii lenochodu. Ale zase nejlepsi fishing ktery jsem kdy kde videl takze jsem to pak hral jako rybarsky simulator :D
    KID_MCHUTT
    KID_MCHUTT --- ---
    WOLFGAR: ten combat systém je ppoommaalleejj... sice si člověk zvykne, ale stejně :) v zásadě to u mě byl důvod, proč mě to postupně přestávalo bavit...
    ELIDOR
    ELIDOR --- ---
    btw hraje tu nekdo Conan Exiles a ma 60 lvl? zajima me, jaky je tu vlastne endgame na PvE serverech ..
    na PvP serverech neresim, tam je to zrejme. dekuji
    ELIDOR
    ELIDOR --- ---
    TAJEN: v Tere me hodne moc bavil system pvp, neurazel za zadny class. nevim jak je na tom hra nyni, ale jednu dobu mela obrovsky problem s botama v pvp arenach a battlegroundech coz zpusobilo tehdy znatelny odchod pvp komunity.
    u komercnich her je nejvetsi problem pomala nebo zadna reakce provozovatele serveru (nikoliv vyvojaru) na podobnou situaci .. staci mesic neaktivniho pristupu k botum a komunita se zacne nenavratne ztracet ...
    WOLFGAR
    WOLFGAR --- ---
    VIRIK: Z mého pohledu bych řekl, že pro ESO je i to úspěch, když vezmeme jaký bylo právě ESO debakl při release tak to co s tím udělali je ohromné a i když netrhají rekordní čísla mají velmi stabilní playerbase a hru která sice nikdy nebude největší mmorpg na světě, ale snadno bude stabilním plusovým příjmem na mnoho let dopředu což je podle mě obecně nejlepší způsob jak provozovat mmorpg. Rift funguje podobně a to těch hráčů mají ještě méně, ale jsou stálí a i když se ve hře vše dá koupit za herní měnu a kromě datadisků jsou všechno jen vizuálky tak ti fanoušci si rádi něco připlatí a díky tomu to dobře funguje i jako small scale project. To je právě často ten problém v porovnání s asijskou produkcí kde nestačí mít menší stabilní mmorpg, většina producentů to bere způsobem všechno nebo nic a tak pokud hned při často uspěchaném release nemají vše vytěží z prvotního zájmu a hned zase investují do nového projektu. Proto má asie takový příval nových mmorpg, ale těch dobrých jen... no pár a i to je dost otázkou názoru.

    Combat system v ESO souhlasím, že není úplně to pravé ořechové, ale kdybych to bral za sebe tak mmorpg kde pro mě byl combat tím hlavním tahákem a bavil mě i po desítkách/stovkách odehraných hodin je vlastně hrozně málo. Rozhodně to není wow a i u Riftu který mám tak rád jde se zábavností combatu mnohem víc o encounter jako takový a teory crafting a vymýšlení buildu než combat samotný. U Tery mě combat vážně bavil ale tam byl zase jen ten combat a nic jiného navíc mě bavil jen u ranged a to normálně hraji skoro výhradně melee. Teď nedávno jsem měl nějakou nostalgickou vzpomínku, že mě bavil combat v Conanovi tak jsem to nainstaloval a nepovedlo se mi do toho znovu dostat a po pár hodinách jsem došel k závěru, že mé vzpomínky byly růžovější než realita. Takže sakra... mě vážně nenapadá asi ani jedno mmorpg s opravdu dobrým combatem který by byl něco víc než jen rotace a občas něco navrch nebo nějaký gimmick. Jenže zase často je pro mě mnohem důležitější ta customizace než boj jako takový, když si najdu něco co mě vůbec nevadí jak to může být repetivní. Ale mmo které by mi opravdu bojovým systémem vyrazilo dech nebo mělo hodně zajímavý soubojový systém... já nevím, napadá vás někoho něco?
    Mě spíš napadají příklady her s hrozným combatem, pak ty co jsou průměr a pak ty nejlepší které bych zařadil do kategorie repetivní ale zábavné.

    Ale mmorpg s podle vás nejhorším a nejlepším combatem je dost dobré téma na diskuzi.
    VIRIK
    VIRIK --- ---
    KID_MCHUTT: teď koukám, celostránková inzerce ve Score co dneska vyšlo. Tak třeba pět lidí přibude.
    KID_MCHUTT
    KID_MCHUTT --- ---
    VIRIK: třeba marketing, po zralé úvaze, vyházeli :)
    VIRIK
    VIRIK --- ---
    KID_MCHUTT: ale amrketing asi spí, protože bych čekal nějakej výraznější nárůst hráčů a ono nic. Novej velkej datadisk a ono nic.
    KID_MCHUTT
    KID_MCHUTT --- ---
    VIRIK: podle všeho mají dobře udělané editory, takže vydat datáč znamená ho vymyslet a pak už jde spousta věcí rychle.
    VIRIK
    VIRIK --- ---
    jinak čísla jsou stejně zajímavý. Zrovna jedu warframe a tam je to 50 tisíc aktivcních hráčů (WOu), a co mne překvapuje je snižující se počet ESO, jen 16 tisíc a to vydávaj datáč, hm. ESO mám rád, ale ten bojovej systém mne sere strašně, a nedokážu se ho naučit ani dlouhodobě hrát.
    VIRIK
    VIRIK --- ---
    WOLFGAR: jako uvidíme.

    Jinak co se týká toho argumentu - už to někde jelo, tak to není validní argument, protože to nemusí být ten samej build tý hry, notebene, když byl problematickej. Může bejt předělanej úplně celej a znovuvydanej pro euroameričany. Dokonce bych řekl, že právě i z toho cos napsal o problémech v minulosti to tak bude.

    Tak jako tak uvidíme následující rok, investice by měla na ten rok stačit a samozřejmě uvidíme tyhle první měsíce, jak rychle budou vydávat optimalizační balíčky.

    Koukám a ve špičkách na steamu je tam pořád v průměru 21 tisíc hráčů, takže zájem je zatím dobrý. Ty refundy, vyřízené okamžitě se strany vydavatele jsou taky ukázkou určitýho odpovědnýho přístupu, takže já si dovolím jim palce držet a když tak za měsíc budu referovat.
    WOLFGAR
    WOLFGAR --- ---
    VIRIK: No... Technicky ma k optimalizaci slouzit closed beta testing protoze optimalizace skoro nejde delat s open testery, urcite ne v takhke brzke fazi. Je potreba to nejdriv odladit na skale kontrolovanych testovacich systemu. Obecne z meho pohledu se EA proste nemuze vztahovat na hru ktera je v jinem regionu roky po vydani. EA ma fungovat na funkcni produkt ktery ale stale probiha zmenami, balancovanim a pridavanim contentu. EA by rozhodne nemela byt vymluvou jak prodat problematickou temer nefunkcni a pokud dana hra ma cenu za EA a k tomu jeste ingame shop smrdi to dvojnasob.

    Kazdopadne uvidime jak to s tim Blessem dopadne, rekl bych, ze pokud to rovnou nezavrou tak to ze pujde free je prakticky jistota takze budeme mit vsichni prilezitost vyzkouset. Nejspis ve snaze dostat zpet ztracene hrace i docela brzy. Jestli do te doby neco zmeni je otazka, meli jsme peknych par mmo ktere mely tragicky release a za par let se z nich staly dobre zabavne kousky, ale u asijske produkce me z teto kategorie napada jen FF a tam tu hru od zakladu predelali. U bezne asie je obvyklejsi ze to shutnou a rozjedou zas neco novehk, nedodelaneho a tam jen stridaji jednu rychlokvasku za druhou. A obcas je to skoda, kdo vi jak by dnes vyladali treba Raiderz kdyby u to vyvijeli dal. A ano verim ti, ze i Bless muze mit potencial, jen z me dosavadni zkusenosti neverim, ze doatane sanci. Moje predikce je minimum updatu a fixu, do par mesicu F2P s pochybnym cashshopem a tak do roka ohlaseni shutdownu.
    VIRIK
    VIRIK --- ---
    WOLFGAR: no jasně, ale neslouží zrovna k tomuhle early acess?

    S tím leakem máš pravdu, tím trpí ale docela dost her, proto jsem se prakticky přizpůsobil tím, že mám víc paměti a dražší, herní a současně si hledím čistčího systému.
    WOLFGAR
    WOLFGAR --- ---
    VIRIK: Jasne na ti verim, ze u tebe dobry, jenze optimalizace jakehokoli software funguje tak, ze musi bezet na siroke skale systemu a pokud ma velke procento uzivatelu podobne problemy tak toto kriterium splnene neni. Samozrejme, ze i uzivatel to do jiste miry ovlivni, ale pokud uzivatele kteri maji problemy dosahuji desitek procent nejde rict ze u vsech je chyba na strane uzivatele. Napriklad dejme yomu, ze program ma memory leak tak ty tim, ze vse povypinas zmirnis prubeh toho problemu nicmene ta pricina tam porad a je.
    TAJEN
    TAJEN --- ---
    VIRIK: Ja nic nemazal...
    VIRIK
    VIRIK --- ---
    a právě mi to napsalo, že už hraju 7 hodin... bez pádu, bez problému. Tak fakt nevím :/
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam