• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    QUITEwordpress
    NTR23
    NTR23 --- ---
    BULHI: Já jsem zkoušel tu databázi nahodit na novou instalaci, ale v databázích jsem úplný laik a nová instalace jí nebere. Kdyby mi s tím chtěl někdo pomoci, nebránil bych se. přes poštu.
    BULHI
    BULHI --- ---
    kazdopadne bych zazalohoval databazi, komplet to smazal a nainstaloval wp znova, pokud mozno nejaktualnejsi verzi.. pak si tam zkus nahrat jen obsah tabulky s prispevkama, settings a ostatni veci nech tak, jaky je udela ta nova instalace a uvidis jestli to k necemu bude
    CITRONAK
    CITRONAK --- ---
    NTR23: pokud je poskozeny wp-config (nebo neni na ftp) zkopiruj ho ze samplu a uprav hodnoty. Treba to pomuze
    CITRONAK
    CITRONAK --- ---
    NTR23: je potreba zmenit v databazi asi jednu polozku nastaveni, kde je ulozena adresa pro administraci - je to v settings tusim (musel bych se podivat) pak by to mohlo mozna jit... aby pak sel web, musi pak v administraci zmenit ta druha adresa - adresa webu. Zkus to a uvidis, treba to pujde :)

wp-config.php je co jsem se tak koukal, jen o pripojeni k db... pokud se k db dostanes pres phpmyadmin od poskytovatele webhostingu, staci ji vyexportovat a spustit si to doma na localu treba na ciste instalaci wp (pripadne na zaloze wp s danou sablonou) - budes tam mit pak vsechny prispevky apod.
    NTR23
    NTR23 --- ---
    Dokázal by mi někdo pomoci?

Mám instalaci wordpressu, která nebyla dlouho aktualizovaná. V pravdě jsem se v poslední době webu nevěnoval. Začaly mi ale chodit komentářové spamy, tak jsem na web vlezl a kompletně měl zmršenou diakritiku. Když jsem se díval do mysql4 databáze, tak ta diakritika je špatná i tam.
    Další problém je, že se nemohu podívat do administrace. I když si nechám vygenerovat nové heslo, které mi přijde na mail, dovnitř se nedostanu.
    Vyhodí to podobnoo chybu