• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    QUITEwordpress
    CUCHULAIN
    CUCHULAIN --- ---
    XMRAVENECEK: tohle nejsou chyby, jen 2 upozornění a jedno varování.
    Tipuju na nějaký spamovací robot (mass attack). Určitě doporučuji změnit přístupové údaje k administraci, zabezpečit WP.
    Nejspíš bude potřeba opravit i instalaci webu na webhostingu.
    XMRAVENECEK
    XMRAVENECEK --- ---
    Ahoj! Právě jsem zjistil, že nějakej spam se dostal na náš oddílový web - do všech příspěvků se neustále přidávají linky na všelijaké weby, vizte tady: http://www.suvy.cz/?page_id=15 V šabloně nic není, předpokládám tedy, že nám něco na serveru přepisuje databázi. Je to problém staré verze Wordpressu, na které web jede, nebo je to problém na straně db serveru?
    Nejsem žádnej odborník ani na PHP, ani na MySQL, nicméně po přihlášení do PMA jsem našel tyto errory:

Může to souviset? Je na vině provozovatel serveru? Jak zastavit množení spamů?
    MRTVY_KENNY
    MRTVY_KENNY --- ---
    BULHI: ne. pres polylang ma treba kategorie "novinky" id 23 a "news" id 24. tzn pokud na tyhle kategorie chcu mit vlastni template, tak si udelam category-23.php
    jenze prepnu z novinek na anglictinu a je to id 24, takze se to nechyta (aktualne teda resim tim, ze mam category-24.php kde includuju category-23.php)
    ale tak se to ma delat?

anebo ano, mohl bych mit asi jedno category.php a v nem switchovat idcka, to seporavoni na urovni fajlu mi prijde nejak prehlednejsi, pac sablona na jednu kategorii nema krom hlavicky a paticky prakticky nic spolecneho s jinou..
    LUIS_
    LUIS_ --- ---
    Tak jsem u wedosu dojel na max_execution_time, který mi odmítají navýšit na 120. Nuže, doporučíte dobrý webhosting?
    BULHI
    BULHI --- ---