• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    QUITEwordpress
    PAN_ILFORD
    PAN_ILFORD --- ---
    PAN_ILFORD: Support Meta Boxu mi opravil chybu syntaxe. V rwmb_get_value('mojepole',,'195') mi chybí apostrofy místo prostředního argumentu a název proměnné. Když napíšu rwmb_get_value('mojepole','',$post_id = '195'), konečně to vrátí 'mojepole' tohoto konkrétního postu. Ovšem pro repeater (loop) potřebuju $post_id dynamicky. Studuju https://gist.github.com/yankiara/c43da83662a14e7609b4e23f6d82717a . Pámbu se mnou.
    PAN_ILFORD
    PAN_ILFORD --- ---
    JUNIOR: no právě. Je to vlastně looper. Žádná složitá query, jen potřebuju všechny posty jednoho typu a u každýho vybraný informace z custom fields.
    JUNIOR
    JUNIOR --- ---
    PAN_ILFORD: Oxygen moc neznám, ale neměl by repeater tvořit loopy ?
    PAN_ILFORD
    PAN_ILFORD --- ---
    Děti moje. Musím to vzít zeširoka, poněvadž plavu i v základních věcech. Ale od konce. Neumím přinutit Oxygen repeater aby tahal správně Custom fields (tvořené v Meta Boxu). Default WP pole, jako je post name, ID nebo tag se natáhnou správně, ale custom fields nedá, protože helper funkce Meta Boxu, která perfektně funguje u single postu, v repeateru nedostává ID repeatovaného postu, ale ID postu stránky, kde je umístěn repeater. Je zdokumentovaná takhle: rwmb_get_value( $field_id, $args, $post_id );
    Většinou stačí dát něco jako rwmb_get_value('mojepole'); a je vymalováno, ale uvnitř repeateru nedostane správný post_ID, jak píšu. Vím konkrétní post_id jednoho repeatovaného postu, třeba 195, a tak jsem zkusil rwmb_get_value('mojepole',,'195'), ale tady už úplně padám se syntaxí a možná i logikou.
    CYBERWOLF
    CYBERWOLF --- ---
    TRZNICE: to nemůžu, stránka ještě nemá být veřejná. Ale ono tam není moc co vidět. Permalink nefunguje, ?page_id jo. V adminu je permalink dokonce vidět, ale odkaz je ?page_id. A dělá to právě jedna stránka.