• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    JESSE_MORENOTatra
    JENIIK
    JENIIK --- ---
    JESSE_MORENO: tak nákres si asi vygůglíš sám a výhody a nevýhody taky, ne? Proč bych to měl přebásňovat?
    JESSE_MORENO
    JESSE_MORENO --- ---
    JENIIK: a jaky jsou treba ty vyhody? nedokazal bys to trochu sepsat +/- a treba nejakej nakres vyguglit? ja porad nevim jak si to nejlip predstavit
    JENIIK
    JENIIK --- ---
    FALLENANGEL: jak kde, imho pokud na tom používáš dvoumontáž, tak tě to fakt začne brzo srát ;-)

    Ale jinak je to asi jedno.
    FALLENANGEL
    FALLENANGEL --- ---
    JENIIK: Je otázka, jestli je to na náklaďácích skutečně takovej problém. Pamatuju si, že co jsem dělal třeba kolem mimosilničních gum, tak tam se stejně většina z nich znehodnotila proražením, než je sjeli. Není to u těchhle těžkejch náklaďáků stejný?
    JENIIK
    JENIIK --- ---
    CPT_PLESARD: každej druh zavěšení ne a v porovnání s portálovou nápravou je Tatra fakt uplně blbě co se těchto věcí týká. Na druhou stranu, nosná roura mí jiné výhody.
    JESSE_MORENO
    JESSE_MORENO --- ---
    FALLENANGEL: Hmm mas pravdu ted jsem koukal a ty ceny tam jsou o dost solidnejsi nez co jsem vidal... no tak ted uz jen tu garaz a par set tisic :o)))
    FALLENANGEL
    FALLENANGEL --- ---
    JESSE_MORENO: Fakt ne. Podívej se na i-veteran a vyfiltruj si 603.
    JESSE_MORENO
    JESSE_MORENO --- ---
    FALLENANGEL: asi zalezi cemu rikas dobry stav jestli jako ve skole 3 tak mozna jo kdyz nenarazis na zlatokopa ale starsiho dedu co ji ma dlouho a nema komu odkazat...
    FALLENANGEL
    FALLENANGEL --- ---
    JESSE_MORENO: 603 koupíš kolem 200k v dobrým stavu... třeba k lehký renovaci. Vraky tak drahý nejsou.
    JESSE_MORENO
    JESSE_MORENO --- ---
    AXTHEB: jo tak ale to se bavime vicemene jen o nakladacich ne? nebo se tendle jev nejak vic projevuje i u osobaku??
    JESSE_MORENO
    JESSE_MORENO --- ---
    BOBASH: suprove laciny to rikas cemu? vetsina vraku se pohybuje od 200k vejs a jsou na totalni renovaci, cas od casu se najde neco do kila ale podle fotek tezko rict jak je to moc zrezly....

    z pohledu investice a cekani na oldtimer vek je ta 613 imho idealni

    samo kdybych mel garaz tak si treba jedu hned pro jednu zrezlou 603 za 1800 ojro co jsem nasel :o)
    CPT_PLESARD
    CPT_PLESARD --- ---
    AXTHEB: OK, to je sjizdeni pneu. Ale co s tou silnici?

    Ale to nerovnomerny sjizdeni gum dela kazdej druh zaveseni, tedy krome tuhy napravy. Jen to u nich mozna neni tak markantni.
    FALLENANGEL
    FALLENANGEL --- ---
    ALESH: Tak to jo :)
    AXTHEB
    AXTHEB --- ---
    CPT_PLESARD: No v tatrovce nemas prakticky nikdy kola kolmo k zemi. Kdyz mas prazdnou korbu jezdis po vnejsi strane pneumatik, s plnou po vnitrni.
    ALESH
    ALESH --- ---
    FALLENANGEL: tata tam ma nejaky co tam pasuzjou, uz asi 30let :)
    CPT_PLESARD
    CPT_PLESARD --- ---
    RSZ: nerovnomerny sjizdeni pneu, nerovnomerna zatez vozovky?
    Co si pod tim mam predstavit?
    FALLENANGEL
    FALLENANGEL --- ---
    ALESH: Máš přehled, co se v tom používá za svíčky? To už musí být s redukcí, ne?
    RSZ
    RSZ --- ---
    AXTHEB: navic u nosny roury nerovnomerny sjizdeni pneu, a nerovnomerna zatez vozovky (coz nevadi tak akorat u vojaka, hasice nebo dumperu), hluk ventilatoru a to ze ventilator zere vykon..
    FALLENANGEL
    FALLENANGEL --- ---
    ALESH: Padesátsedmička polokabrio je jeden z mých favoritů.
    http://veterani.webovastranka.cz/wiki/article/Tatra%2057a
    ALESH
    ALESH --- ---
    AXTHEB
    AXTHEB --- ---
    JESSE_MORENO: no ze chlazeni vzdychem obcas nestaci, mnohovalec je drahy a zere a nosna roura je proste draha.
    BOBASH
    BOBASH --- ---
    JESSE_MORENO: 603 jsou ještě suprově laciný. Tatraplány, T87, T97 a takový věci jsou větší masakr... :(
    PETRPEDROS
    PETRPEDROS --- ---
    Tohle je taky Tatra:


    JESSE_MORENO
    JESSE_MORENO --- ---
    PALEONTOLOG: abych pravdu rekl tak o tatrovkach jeste tak moc nacteneho nemam ale jak rika Jeniik mam taky pocit ze ta vrtule tam je normalne napojena primo na otacky motoru a ne na odfuk spalin.... ale treba jsem mimo :o)
    JENIIK
    JENIIK --- ---
    PALEONTOLOG: hej asi si nerozumíme, ale:

    1) Chladicí vrtule rozhodně není roztáčena výfukovými plyny
    2) Jedině přeplňováním můžeš radikálně zvýšit výkon, jenže tím také navýšíš odpadní teplo v poměru k rozměrům motoru.
    PALEONTOLOG
    PALEONTOLOG --- ---
    JESSE_MORENO:
    JENIIK: jsem Vás tady zanedbal, v temnotě tápat zanechal ;) inu moje myšlenka byla prostá, proč přeplňovat válce, když jsou jiná hejblata, která napomáhají hnací jednotce k výkonu a krouťáku.. přeplňovat válec benzínem mi přijde jako první důležitej zásah do konstrukce a nebo poslední vypocený zoufalý čin.... a u tatrovky spaliny už funkci mají, kdyby se imho chtělo, uchladit by to šlo
    JENIIK
    JENIIK --- ---
    JESSE_MORENO: s něčim robenym na koleně, pravda TVR to asi nebude, bo to byli vždycky interierovi maniaci, ale něco z tohodle gardu prostě.
    JESSE_MORENO
    JESSE_MORENO --- ---
    BULHI: pravda :o) no ja to chapu jako spis tu spartanskou cast :oD
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam