GODY: trochu opožděně souhlasím s RSZ. Tohle není porovnání dvou značek, ale dvou technologií. A Tatra rozhodně není první značka, která na náklaďáky použila měchy. No a pak tu máme náklady na údržbu a životnost, kde samozřejmě v obou případech vyhrají listy. Taky tam rovnou mohli dát toho tvého Citroena C5 a vedle něj postavit Porsche 959 a říct, žo to Porsche je mrdka... přitom všichni víme, že ten tvůj hydramatic je skvělý jen v okamžiku, kdy bezchybně funguje, což není moc často, sedačky jsou měkké a při delší cestě z nich bolí kurevsky záda, a vůbec to auto je skoro stejně nekvalitní jako nějaký Renault... Ale test bude tvrdit, že C5 a nikdy jinak. BTW já jezdím na vzduchu v osobáku, s nastavitelnou výškou do lehčího terénu, a na rozmlácených Britských silnicích si to fakt užívám. Jo, že to nesedí a nemá tak precizní řízení jako BMW M5, to mě nesere, není to auto na závodění a rozhodně sedí dostatečně na to, abych nasral všechny pasažéry v autě a vyděsil pár protijedoucích aut, když bych náhodou chtěl. A kdysi jsem jezdil v různých citrónech na hydropneumatickým spodku, to byla fantastická plavba, takže mě mrzí, že to ta firma přestala vyrábět, kokoti, připravili se o to poslední, čím se odlišovali od Renaulta... Holt asi už mají ve Francii opravené všechny silnice a mimo Francii se to auto stejně prakticky neprodává :-D (sorry, nedalo mi to nerýpnout si do nich). Jen naokraj: úžasně "plavný" bylo taky původní Volvo V90 z let 1996-98, jedno jsem měl, a to přitom nemělo ani vzduch, ani hydrauliku, vepředu normální McPhersony a vzadu docela promakanej multilink s nějakým kompotovým listem a mechanickým nivomatem.