• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    BOHOURCenTrio, CentroNet - Vysokorychlostni pripojeni k internetu
    POZOR - pri uzavreni smlouvy na dobu urcitou (12 mesicu) se automaticky prevadi smlouva na dalsich 12 mesicu, pokud si smlouvu zakaznik sam nezrusi !!! Podminky spolecnosti centrio: 8.1 Tato smlouva se uzavírá na dobu neurčitou, resp. na dobu určitou v délce trvání 12 (dvanácti) měsíců s možností automatického prodloužení v případě, že Zákazník zvolí úvazek na 12 (dvanáct) měsíců. Pokud u smluv na dobu určitou některá ze smluvních stran písemně nesdělí druhé smluvní straně nejméně 30 (třicet) dní před uplynutím doby, na kterou byla tato smlouva uzavřena, že nemá zájem pokračovat v plnění smlouvy, prodlužuje se tato smlouva automaticky vždy o dalších 12 (dvanáct) měsíců dle aktuálního Ceníku.
    rozbalit záhlaví
    RAB1T
    RAB1T --- ---
    PETRPEDROS: volals posledni dobou na neplacene UPC??
    PETRPEDROS
    PETRPEDROS --- ---
    ZVIRATKO: Co se týče servisní linky a servisu vůbec je to milionkrát horší jak cokoliv jiného.!!!
    PETRPEDROS
    PETRPEDROS --- ---
    Ještě jim ani nefunguje jejich kontaktní telefon co mají v kontaktech....
    PETRPEDROS
    PETRPEDROS --- ---
    V sobotu mi vypnuli HBO nevíte co stím je?
    DAMIAN
    DAMIAN --- ---
    TAJFUNKA: jít do nich... mam taky porovnaní s UPC a přesně jako
    CAIDEL:
    RAB1T
    RAB1T --- ---
    TAJFUNKA: jsem u nic ted teprv kratce a prijde mi to srovnatelne s UPC(v dobrem i spatnem) jen cena je vyrazne lepsi.
    ZVIRATKO
    ZVIRATKO --- ---
    co se tyce internetu tak 100x lepsi jak UPC
    co se tyce televize tak obraz 100x lepsi, nabidka IMO taky lepsi (ale to nesleduju), akorat settopbox je strasne pomalej :/

    co se tyce vypadku a technicky potvory, tak oboji na hovno :-) ale to je dneska uz klasika... kdyz prekopnou lopaty optiku tak nepojede ani jedno.
    CAIDEL
    CAIDEL --- ---
    TAJFUNKA: U nás zaváděli někdy loni tuším, za mě říkám jít do nich.

    Mám porovnání s UPC u kterých jsem byl spoustu let. A z hlediska nějaké spolehlivosti apod. je to úplně to samé.

    Akorát Centrio je rychlejší, levnější a výhodnější :) (alespoň pokud se bavíme o plné palbě tv/internet/telefon)
    TAJFUNKA
    TAJFUNKA --- ---
    ahoj, nemáte někdo aktuální zkušenost se zaváděním Centrio do baráku? jít do nich nebo je to opravdu taková hrůza? :)
    BOHOUR
    BOHOUR --- ---
    jo taky mi nekdo prislibil slevu a musel jsem tam volat a prudit, kde ta sleva je. byznys klasika...
    PREDSEDA
    PREDSEDA --- ---
    No mě teda odpověděli, že u nich výpadek neni, že to na dálku prověřoval a dostal se až do mýho routeru, takže to musí být u mě doma. Což samozřejmě může být pravda. Ale to mi odpověděl jen na dnešní stav (a už to zase jde), ne na stav v poslední době.
    PETRPEDROS
    PETRPEDROS --- ---
    PREDSEDA: Mě se na mail vůbec neobtěžovali odpovědět a po telefonu na jejich jedninou linku mobilní telefon se mi ten dotyčný na druhý straně zaručil že tedy dostanu nějakou slevu měsíční samozřejmě sem ji nedostal a ještě jsem platil nějaký příplatek...
    PREDSEDA
    PREDSEDA --- ---
    Tak jsem jim dneska napsal, jsem zvědav jestli se k tomu vyjádří, protože mě to začíná celkem srát:

    "Dobrý den. Postupně mi od Vás chodí emaily o výpadcích - 10., 15., 17., 22. a 24. 5. V tom posledním jste informovali, že je to poslední plánovaný výpadek. To byly ty plánované, mezítím bylo i spousta neplánovaných. Dnes je 1.6. a přítelkyně mi volá, že připojení opět nejde. Mohli byste mi sdělit co se děje? Mám s Vámi smlouvu už čtyři roky, ale v poslední době je připojení od Vás na můj vkus dost problematické a začínám uvažovat o změně poskytovatele.

    S pozdravem ..."
    PETRPEDROS
    PETRPEDROS --- ---
    JOSKA_CZ: Dej vědět jak to dopadlo... Třeba je to omezeno že je to jen pro ty co mají 15mb/s a mail jim přišel. :D
    JOSKA_CZ
    JOSKA_CZ --- ---
    já jsem aktuální zákazník a nic mi nepřišlo. Schválně se o své zrychlení přihlásím :)
    BOHOUR
    BOHOUR --- ---
    no ten jejich marketing je nejakej divnej.

    Je to ostuda, ze si neumi vytahnout z databaze aktualni zakazniky a otravuji vsechny :)
    VIDOCQ
    VIDOCQ --- ---
    Teda já žádné výpadky neměl, Praha - Horní Měcholupy. Ale ty maily jsou docela vtipný :)) Trošku se ztrapnili no.
    PREDSEDA
    PREDSEDA --- ---
    Mně nedávno volali, jestli nechci zvýšit 30 na 50 tušim za plus 70,- korun měsíčně.
    PETRPEDROS
    PETRPEDROS --- ---
    Vážení zákazníci, Pøijmìte prosím naši omluvu, Akce navýšení služby internet 15Mbit na službu internet 50Mbit se týká pouze zákaznískù s aktivní službou Internet 15Mbit. V prùbìhu tohoto mìsíce, budou postupnì navýšeny všechny dosavadní internetové rychlosti u stávajících služeb. Vaše CenTrio
    BOHOUR
    BOHOUR --- ---
    prislo mi taky neco, ale nejde to otevrit ve fonu.

    pokud sou dacani a na 30 mrdaj, tak vypovim smlouvu, ale ono to stejne bude s upisem. i ta formulka, pokud nesouhlasite ozvete se zavani automatickym upisem.

    asi nikdo nevi presne podminky? jim kdyztak napisu
    PETRPEDROS
    PETRPEDROS --- ---
    Vážený zákazníku,
    v rámci zvyšování přenosové kapacity našich sítí, ke kterému došlu v uplynulém a tomto týdnu, jsme se rozhodli
    všem stávajícím zákazníkům s tarifem 15/15 Mbps zrychlit připojení k internetu na tarif 50/50 Mbps.
    Tato trojnásobná rychlost Vám byla poskytnuta od 14. 5. 2012 za zcela bezkonkurenční cenu 300,- Kč/měsíc.
    Pokud o toto zkvalitnění služeb nemáte zájem, kontaktujte prosím nejpozději do 30. 5. 2012 zákaznickou linku
    na čísle 246 008 787, nebo formou odpovědi na e-mail info@centrio.cz.


    To znamená když mám 30mb/s tak mě nic nezrychlí?
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam