• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    BOHOURCenTrio, CentroNet - Vysokorychlostni pripojeni k internetu
    MAIKA
    MAIKA --- ---
    BOHOUR: ne
    BOHOUR
    BOHOUR --- ---
    hmm a prisel nekdo ?
    MAIKA
    MAIKA --- ---
    PREDSEDA: BOHOUR: jj meli jsme domluveny servis, ale do telefonu mi pan rekl ze mi hodku pred tim zavola abych byla doma a nejak nic, a když jsem zvýšila hlas, tak mi pani na lince zavesila
    a ano, jsme u nich upsaní, rekli mi mezi 10 a 14 nekdo prijde,že to tak je standart
    BOHOUR
    BOHOUR --- ---
    ja nemam problem.

    pouze jsem take resil smlouvu a zvyseni rychlosti dle aktualniho ceniku.

    na telefonu a na mejlu je jeden clovek. ale je jich tam vic :)
    jednani v pohode. ale servis jsem zatim nepotreboval. budto to jede, nebo ne.

    kazdopadne jestli ti tvrdi, ze mas cekat cely fen, tak to je pekna demence. jsi u nich upsana ? pokud ne, zkusil bych zvysit ton a domluvit se na necem konstruktivnejsim. napriklad technik prijede ve 4
    PREDSEDA
    PREDSEDA --- ---
    Nestalo se mi. Hoďku před čím Ti měli volat? Jako že měl někdo přijet?

    Včera jsem u nich byl kvůli nový smlouvě, papírování vyřízeno za 5 minut, tak uvidím výsledek.
    MAIKA
    MAIKA --- ---
    hele stalo se vám, že by jste meli extra pomaly internet poslední tak týden, trva vse 100 let než to nabehne?

    ja se domluvila na servisu, s tim ze mi budou volat hodku pred tim, a ted na me byli hnusny do telefonu, ze nic takovýho nikdo nedomlouval a podobne, tak sjems i to asi vymyslela nebo nevim ....a nikdo nic, jejich pracovní doba je od 8,30 do 16,30 ... a prej mam bejt doma ... mate nekdo zkusenosti co s tim? (krom toho byt doma)
    diky
    BOHOUR
    BOHOUR --- ---
    jo jen ten opruz nekam chodit. stejne ta smlouva co tam mam x let uz moc neplati. tak nevim proc mi tam chlapik neprdne 40 mbit a byl by klid. sem se ho snazil do toho naverglovat ale jel si svou pisnicku.
    PREDSEDA
    PREDSEDA --- ---
    "Dobrý den. Dostal jsem od Vás dopis, kde oznamujete zvýšení cen všech služeb s
    tím, že nový ceník je na Vašich webových stránkách. Našel jsem ho na tomto odkazu:

    http://www.centrio.cz/dokumenty/Cenik_sluzeb_CenTrio.pdf

    a nevím, jak ho mám chápat. Mám od Vás už asi pátý rok pouze internet a to v
    rychlosti 30/30mbit s dlouhodobým úvazkem a cenou 499,- korun měsíčně. V
    ceníku ale službu s touto rychlostí vůbec nenabízíte. Můžete mi tedy
    vysvětlit, jak rychlé připojení a za jakou cenu budu mít od 1. 2. 2013?

    S pozdravem ..."

    "Dobrý den

    Tento internet se již klientům nenabízí. Tento balíček bude navýšen o 30,-Kč.

    V tomto případě bych doporučil si spíš změnit balíček na jiný, který by se Vám jistě více vyplatil podle nových ceníků.

    Změnu služeb můžete provést třemi způsoby:

    1. Osobní návštěva na naší centrále, adresa viz. níže.
    2. Poslat doporučený dopis na naší centrálu.
    3. Elektronicky na info@centrio.cz za předpokladu, že máte elektronicky ověřený podpis.

    Do 30 dnů od obdržení žádosti Vám bude zasláno vyjádření ke kterému dni jsou Vaše služby změněny.

    Příjemný den ... (Centrio)"
    JOSKA_CZ
    JOSKA_CZ --- ---
    Já jim volal :-) U tarifu 15/15 je zvednutí ceny o 19 Kč.
    PREDSEDA
    PREDSEDA --- ---
    No, taky jsem jim teda radši napsal.
    BOHOUR
    BOHOUR --- ---
    taky jsem dostal a psal jsem jim.

    platim 599 za 30 a zvyseni je 30 kc

    koukal jsem na cenik a nove maji za 570 40 mbit. takze si udelam novou smlouvu
    PREDSEDA
    PREDSEDA --- ---
    Přišel mi dopis od Centria, že musej v průměru o 5 procent zvednout ceny všech služeb a že nový ceník najdu na jejich webu. Jenže jsem z toho tak trochu jelen.

    Ceník je tady: http://www.centrio.cz/dokumenty/Cenik_sluzeb_CenTrio.pdf

    a já tam fakt nemůžu najít co se mě vlastně týká. Mám od nich jenom internet, 30/30 a doteď mi chodila faktura na 499,- korun měsíčně. A v tom ceníku teda nevidím nic, co by se tomu podobalo. Ví někdo víc, nebo jim mám napsat?
    BOHOUR
    BOHOUR --- ---
    tak predchvilkou tak 20 vypadek ve stodulkach. vypadalo to na DNS
    ERED_MITHRIN
    ERED_MITHRIN --- ---
    BOHOUR: taky jsem nic diky spani nezaznamenal :)
    BOHOUR
    BOHOUR --- ---
    tak jako predpokladal jsem to :)

    jen sem to zkusil, zas az tak hrozny vypadek to nebyl.
    PREDSEDA
    PREDSEDA --- ---
    V tý době spím a nic jsem nestahoval přes noc, takže bohužel ne.
    BOHOUR
    BOHOUR --- ---
    nezaznamenal nahodou nekdo kolem stodulek tento vypadek.

    12/05/2012 01:34:15AM 12/05/2012 03:56:15AM 2h 22m
    BOHOUR
    BOHOUR --- ---
    14 denni prehled

    Uptime Report for nymand: 11/17/2012 – 12/01/2012
    BOHOUR
    BOHOUR --- ---
    garantuje se maximalne ta spodni hranice
    CAIDEL
    CAIDEL --- ---
    To ti ale nedají nikde. Garantovat rychlost ti můžou max. tak v rámci interní sítě Centrio a to ještě stěží (což je stejně údaj k ničemu) a dostupnost? SLA smlouvy jsou trošku jiný level než pár stovek za měsíc.

    Z praktického hlediska je to ovšem rychlé dost (rychlejší než konkurence) a padá to asi tak stejně. A je to levnější :)
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam