• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    BOHOURCenTrio, CentroNet - Vysokorychlostni pripojeni k internetu
    BOHOUR
    BOHOUR --- ---
    neptal jsi se ostatnich v baraku, zda maji stejne potize
    PREDSEDA
    PREDSEDA --- ---
    Jo, bez routeru, přímo na lajně.

    Takhle je to někdy. Třeba půl dne to drží bez jedinýho škobrtnutí a pak odpoledne to vypadá viz ten log.
    BOHOUR
    BOHOUR --- ---
    takhle se to opakuje cely den ?

    jak k prvnimu bodu,,,takze router odpojenej ?
    PREDSEDA
    PREDSEDA --- ---
    tracert mi je naprd. proste se to nepripoji ani k prvnimu bodu. Z logu taky nic nevyctes, jen casy kdy a na jak dlouho to padlo

    17.5.2013 16:32:38 seznam (77.75.76.3 77.75.76.3) Ok [0ms %100]
    17.5.2013 16:52:54 seznam (77.75.76.3 77.75.76.3) No Reply
    17.5.2013 16:55:08 seznam (77.75.76.3 77.75.76.3) Ok [7ms %67]
    17.5.2013 17:50:02 seznam (77.75.76.3 77.75.76.3) No Reply
    17.5.2013 17:51:03 seznam (77.75.76.3 77.75.76.3) Ok [0ms %100]
    17.5.2013 17:52:13 seznam (77.75.76.3 77.75.76.3) No Reply
    17.5.2013 17:55:34 seznam (77.75.76.3 77.75.76.3) Ok [0ms %100]
    17.5.2013 18:30:03 seznam (77.75.76.3 77.75.76.3) No Reply
    17.5.2013 18:31:07 seznam (77.75.76.3 77.75.76.3) Ok [0ms %67]
    17.5.2013 19:52:06 seznam (77.75.76.3 77.75.76.3) No Reply
    17.5.2013 19:54:17 seznam (77.75.76.3 77.75.76.3) Ok [0ms %100]
    17.5.2013 20:23:50 seznam (77.75.76.3 77.75.76.3) No Reply
    17.5.2013 20:31:55 seznam (77.75.76.3 77.75.76.3) Ok [0ms %100]
    BOHOUR
    BOHOUR --- ---
    log.

    zkousel si traceroute (tracert)
    BOHOUR
    BOHOUR --- ---
    a co ten ping...hod to sem
    PREDSEDA
    PREDSEDA --- ---
    EDIT: od tý doby doteď už to 5x spadlo.
    PREDSEDA
    PREDSEDA --- ---
    Tak právě tu byl s nějakým měřičem, říkal že kabel, kterej je někde dole zapojenej do jejich switche, byl trochu načatej, přepojil mě tam do jinýho portu a zase se uvidí.
    BOHOUR
    BOHOUR --- ---
    Jestli mas nejaky rozumny router a v nem treba openwrt, nebo ddwrt, tak si tydle ficury muzes nastavit primo na routru
    PREDSEDA
    PREDSEDA --- ---
    Technik příjde zase teď v pátek. Samozřejmě teď už to dva dny jede jak víno. Našel jsem nějakej prográmek, kterej v zadaných intervalech pingá a pokud je chyba, napíše jí do logu. Takže mi doma běží zaplej noťas a hraje si ve volný chvíli ping pong.
    BOHOUR
    BOHOUR --- ---
    Ja se nikde neupisuji a mam i v nove smlouve mesicni vypovedni lhutu..kdyz je problem, ozvou se. Kdyby ne kopnu je dopice a to si nejspis uvedomuji..
    kazdopadne by na me nekdo neco zkusil a cau, mesic a neplatim. Mam to ve smlouve
    SVATO
    SVATO --- ---
    Centrio zkusenosti: nebrat:-), technicky dobry, cena slusna ale sluzby kolem horsi nez u UPC (a to jsem si myslel ze to neni mozne). Vseobecne podminky nastavene jasne na strane Cetria samozrejme s moznosti, ze to muzou kdykoli jednostranne zmenit. Napr. moznost vypovedet smlouvu s duvodu stehovani byla pri podpisu smlouvy mozna, ted uz ne:-) Rozhodne bore zvazit jestli do toho jit
    PREDSEDA
    PREDSEDA --- ---
    sem
    BOHOUR
    BOHOUR --- ---
    heh no jo no,,,to znam,,sef mi taky nic nerekne a pak rve, ze sem neco posral a asi sem mel cist myslenky,,to je v klidu.

    ses upsanej ?
    PREDSEDA
    PREDSEDA --- ---
    LOL Centrio... výpadky se sále sporadicky objevují, tak jsem volal tomu maníkovi co u mě byl měnit koncovku. Nedovolal jsem se (nezvedal mi to) a pak přišel ten blesk. Vedení v domě následně opravili a výpadky trvají dál. No a dneska telefon od někoho jinýho z Centria, že měli zmeškanej hovor (před týdnem) a co prej jim chci. Tak jsem mu odpověděl, že jsem volal jeho kolegovi, kterej u mě byl a kterej mi řek ať zavolám kdyby to dál zlobilo.

    -"Aha, no on měl od vás zmeškanej hovor, nevěděl kdo mu volal, tak mi řek ať Vám zavolám"
    -"Jo, v pořádku. Takže situace se mám tak a tak" a popsal jsem mu o co jde.
    -"Nj, tak asi bude ale nejlepší, když to budeme řešit ofiko a napište na support nebo zavolejte na hotline".

    To jsme si odsouhlasili a s tím jsme se rozloučili.

    Během dvou minut mi volal ten původní, kterej měl ode mě zmeškanej hovor. A kdo prej jsem a co chci. :)
    Tak jsem mu osvěžoval paměť o co šlo. Vůbec nevěděl, že mi volal jeho kolega před minutou a ani to, že on mu říkal ať mi zavolá. Vzpomněl si ale proč u mě byl... a poradil mi, ať napíšu na support nebo zavolám no hotline :D

    Tam jsou dobrý komici.
    BOHOUR
    BOHOUR --- ---
    Jo odpalilo to pripojene porty..mozna jako ap by jeste makal

    Mam na strese mikrotika a zatim nic. Samo bez bleskojistky.
    tuk, tuk
    PREDSEDA
    PREDSEDA --- ---
    BOHOUR: Centrio řiká, že tam někdo od nich dojede opravit HW. Mám tu ještě jeden svůj starej AP, tak až bude wan k dispozici, zkusim ho k tomu připíchnout a snad to pojede.

    No rána to byla slušná teda. Budu řešit nějaký přepěťovky, protože bydlím hned pod střechou a todle bylo varování asi. Televize a minivěž byly starý krámy, takže škoda je relativně malá. Nejvíc mi je líto toho routeru, ten jsem kupoval novej a byl jsem s ním spokojenej, ale dostal to na komoru - vysílá WLAN, ale na WAN ani LAN portech nekomunikuje.
    BOHOUR
    BOHOUR --- ---
    Heh to oddelalo tvuj router doma jo..slusny

    Kde bydlis, ti tam snad hodim wifinu :)
    PREDSEDA
    PREDSEDA --- ---
    No, jak se to vezme. V úterý to vyměnil, tři dny to jelo úplně krásně bez jedinýho zaváhání. V pátek večer jsem zaznamenal jeden asi minutovej výpadek a v sobotu večer přišla bouřka a blesk sejmul komplet WANku v baráku včetně mýho routeru, televize a mikrověže :)

    Takže jdu opět volat na Centrio...
    BOHOUR
    BOHOUR --- ---
    tak co ,,,dobry ?
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam