FLYBOJ: Ale tohle prave neni o fanboystvi :D Ja zrovna fanboy nejsem. Pred tim jsem mel Windows a byl jsem s nim relativne dost spokojeny. Ostatne i ted jsem schopny v kratkem case udělat/fixnout na Windows cokoliv.
To, ze jsem tu "analýzu" neudelal ja ... ano, neznamena že to neuděláte ani vy. Ale ve většině případů to tak dopadne. Nepotřebuji se tu hádat a ani ze sebe dělat elitáře. Je mi celkem jedno co používáš za OS. Jistě nebudeš v mých očích lepší člověk, když si ten Mac koupíš. Na to, aby člověk pochopil, jak se Mac OS X a iOS liší od ostatních platforem nestačí "osahat". Musíš to prostě pár měsíců pouřívat jako hlavní platformu.
Chápu, že hry jsou trošku jiná kategorie a že si můžeš komplet GUI vykreslovat jinak.
Znám bohužel ale plno skvělých programů, které jsou vnitřně super (umí to, co jiné neumí), ale jejich GUI do OS absolutně nesedne a komunita je automaticky odsoudí. A funguje to všemi směry. Když by někdo naportoval 1:1 app z Mac OS X na Windows, tak si ji také nebudeš pochvalovat.
To osahání má problém. Každý má nějaké návyky, jak s OS dělat. Třeba u desktopových OS jsou velice výrazné. První, co většina switcherů na Macu shání je něco jako Total Commander a pak téměř okamžitě WinAmp, který umí přehrávat hudbu po složkách. Nezajímá je celkem, že to jde dělat jinak a není to potřeba. On ten WinAmp je i pro Mac, ale ani ten to neumí.
Pokud se tě dotkly mý výtky, pak se ti omlouvám ;) Kvalitní grafika se dá vytvořit skoro na libovolné platformě. Otázkou zůstává, zda zůstane kvaitní i na jiné platformě :)