• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    ONDRAPiPod, iPhone, iPad Development
    ROTTWEILER
    ROTTWEILER --- ---
    REDGUY: Má to své specifika, na které si chce dát pozor. Koukni na http://amattn.com/2011/12/07/arc_best_practices.html
    MATESISKO
    MATESISKO --- ---
    REDGUY: Rozhodne doporucuju! Nechci uz psat jinak, neskutecne to zrychli vyvoj a odstrani spoustu crashu, takze to za to stoji.
    AILAS
    AILAS --- ---
    AILAS: Už jsem to našel. Přidal jsem obrázky, které mají velikost v buildu pro simulátor poloviční (díky optimalizacím pro device) a omylem jsem je přidal 2x. Nevěřil jsem vlastním očím že to udělá 15MB na devicu.
    Pěkně je to vidět když jsem diffnul jejich velikosti. Například:
    device:
    436K splashScreen.png
    1.6M splashScreen@2x.png
    2.3M splashScreenIpad.png
    9.2M splashScreenIpad@2x.png
    simulator:
    292K splashScreen.png
    984K splashScreen@2x.png
    1.4M splashScreenIpad.png
    4.9M splashScreenIpad@2x.png
    AILAS
    AILAS --- ---
    Otevřel jsem jeden starší projekt (psán v té době už pro iOS 5) a ač měla dříve aplikace po zbuildování na store 3 MB, teď má 15 MB! Architekturu mám nastavenou pouze na armv7.
    Nic tak velkého jsem tam nepřidával, kromě 2 frameworků EventKit a EventKitUI. Ale nezdá se mi, že by dělali 12 MB navíc. (Předtím jich tam již bylo kromě standardních asi 6 navíc)
    Nevšiml si toho někdo, nevíte čím to?
    Bylo to psáno v Xcode 4 nějaké první verzi. Nedaří se mi to dostat na nějakou rozumnou úroveň, přece jen rozdíl 3MB vs 15 je dost.
    AILAS
    AILAS --- ---
    Dá se samozřejmě z ne-ARC kódu udělat i statická knihovna která se přilinkuje atd..
    AILAS
    AILAS --- ---
    AILAS: Jo jinak co může být trochu opruz, že spoustu věcí na to není připravené, takže stojí trochu času si s tím pohrát (externí kód).
    Ale v poslední veřejné verzi Xcode jsou vychytávky, že to co nechceš ARC tak označíš a Xcode to doplní sám -fno-obj-arc, nebo tam máš takový rádoby migrační wizard na ARC. Zkus a klidně se poděl :-)
    AILAS
    AILAS --- ---
    REDGUY: Zatím je to v pohodě. Ale je to takovej divnej pocit s tím. Nějak mám pořád špatný svědomí při psaní, ale zkouším si na to zvyknout. Věřím že to nedojebali a analýza taky nic nehlásí.
    Ale pořád se bojím že mi to ten release šoupne někam špatně to jo :-)

    Spíš to jde hodně pocitově proti tomu co má člověk zažité: něco sis naalokoval - tak si to taky dealokuj!
    REDGUY
    REDGUY --- ---
    Jaky mate zkusenosti s ARCem? Funguje to skutecne takovym kouzlem jak rika propaganda, tj. zhruba receno prestanu psat retain & spol. a ono to funguje? Rozbil jste si na tom nekdo drzku? Jak?
    SHIGORBIRDMAN
    SHIGORBIRDMAN --- ---
    AFAIK ne, musi to dostat jiny nazev
    EDMAN_DORT
    EDMAN_DORT --- ---
    SKUTEKKUTEKK: Nevím jistě, ale tipnul bych, že ne. Apple mi nedovolil mít 2 aplikace stejného názvu jedna pro iPhone druhá pro iPad.
    SKUTEKKUTEKK
    SKUTEKKUTEKK --- ---
    Jak to je s názvy aplikací v App Store ? Můžou existovat dvě různé aplikace se stejným jménem ?
    TIGU
    TIGU --- ---
    AILAS: Taky že ano :) Pro někoho to může být dlouho - čas je očividně relativní.
    AILAS
    AILAS --- ---
    ROTTWEILER: Já myslel že to tam přidali až v Lionu.
    ROTTWEILER
    ROTTWEILER --- ---
    AILAS: Proč? V Mac OS X je Network Link Conditioner taky a tam už je dlouho na rozdíl od iOS 6.
    AILAS
    AILAS --- ---
    SIRLOON: Tak na iOS 6 si můžeš vytvořit různé profily s různou kvalitou sítě a jen je za běhu přepínat.
    Dobré je i to, že tam jde simulovat packet loss.
    SIRLOON
    SIRLOON --- ---
    AILAS: jj, ja jako tester ios aplikaci to dost vyuzivam
    AILAS
    AILAS --- ---
    LWEEK: Já jsem to dělal tak, že jsem měl na MAC OS X script a pomocí ipfw jsem nastavoval rychlost sítě. Ale nebylo to ideální. Když jsem při tom něco hledal na netu, nadával jsem, jak je to UPC dneska pomalé než mi to došlo :-)
    LWEEK
    LWEEK --- ---
    AILAS: Nevšiml, fajné. To se teď bude hodit. Možná konečně do vánoc vypustím do AppStoru první komerční apku, která je zrovna hodně závislá na datech. :-)
    AILAS
    AILAS --- ---
    Nevím jestli jste si toho všimli ale já tedy až teď. Tohle developer menu v iOS 6 má cenu zlata.



    R1CH_MOND
    R1CH_MOND --- ---
    KDO CHCETE V UNITY3D KODIT PRIMA HRU A DOKONCE ZA PENÍZE? POTŘEBUJEME VYPOMOCT TAK NA MĚSÍC... / Praha, iOS, volna židle... / richard.horin@flowstudio.cz
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam