• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    ONDRAPiPod, iPhone, iPad Development
    SLASH
    SLASH --- ---
    SHIGORBIRDMAN: ok, mam UUIDs v profile, je to adhoc, scompilujem app - no a ked ju dam na web, a dajmetomu linknem tam tu app na velke tlacikto "CLICK HERE", tak ako si to ty dotycni ludi nainstaluju? len tam zabrowsuju z mobilom zo safari a kliknu na link a ios im sam ponukne nainstalovat app ? na ne jailbrokenutych iphonoch ?
    lebo napriklad na androide by na to museli ist do dev modu a povolit instalaciu app z unknown sources.
    Myslim ze ios je este ovela prisnejsi ? Alebo nie?
    SHIGORBIRDMAN
    SHIGORBIRDMAN --- ---
    SLASH: dej jim hotovou ipa nekam na web, jak rika ailas, nemusi se to tahat pres debilni itunes
    AILAS
    AILAS --- ---
    SLASH: Ad-Hoc deployment. Staci ti jen UUID zarizeni testeru, pak si to stahnou z webu. Neni nic jednodussiho a nepotrebujes k tomu nic navic.
    SLASH
    SLASH --- ---
    MATESISKO: dik, vyzera to dobre..
    MATESISKO
    MATESISKO --- ---
    SLASH: Pouzij Testflight: https://testflightapp.com
    SLASH
    SLASH --- ---
    mame iPhone app uz je skoro hotova, ale este ju potrebuje otestovat client.. (predstym nez submitneme do apple store)
    mam ich UUIDs , dal som ich do provisioning profile (ad hoc) , ale problem je v tom ze na otestovanie , malo z nich ma iTunes a potrebujem nejaky jednoduchsi sposob ako by to client mohol testovat..

    existuje nejaky lahsi sposob ? bez iTunes ? Ako to riesite vy?
    Pozivam windows a app je flash > AIR.
    SENIN
    SENIN --- ---
    no, můžu říct z pohledu začátečníka, že CoreGraphics je v pohodě, ale OpenGL ES je teda krutý :) já jsem se úspěšně OpenGL vždy vyhýbala :)
    SHIGORBIRDMAN
    SHIGORBIRDMAN --- ---
    REDGUY: Tisk pravdepodobne grabnout openGL buffer a predat jako bitmapu.
    SENIN
    SENIN --- ---
    REDGUY: tisk také nevím, ale tuto funkci moje aplikace podporovat nebude.
    REDGUY
    REDGUY --- ---
    SENIN: No, zase na vylozene 2D kresleni bych rekl ze bude jednodussi na pouziti Core Graphics. A jak je to s tiskem? Nikdy jsem ho neresil, ale cekal bych ze kdyz mam kresleni v CG, bude tisk jednodussi nez kdyz je v OpenGL... ale to jenom hadam.
    SHIGORBIRDMAN
    SHIGORBIRDMAN --- ---
    SENIN: urcite bych sel do openGL. Rychlost je jedna vec, druha je pripadne dalsi rozsirovani. Ta narocnost neni zas o tolik vysoka (i kdyz to za mne mozna mluvi dlouholete zkusenosti s openGL a jen chvilkova srazka s CG)
    SENIN
    SENIN --- ---
    ahoj, vyvíjíme společně s lidma webový CAD, já mam na starosti čtečku na iPhonu. Takže uživatel si něco nakreslí v prohlížeči a já mu zprostředkuju si to prohlídnout (na iPhonu bude pouze čtení). Vše bude pouze ve 2D. Nevím, zda použít pouze Core Graphics nebo OpenGL ES. Už jsem přečetla guide od apple a narazila na netu na různé názory, ale stále tápám. CG je lehčí, ale někdo říká, že je lepší spíš pro PDF. OpenGL ES zase umožní rychlejší a výkonnější vykreslování, ale je složitější. Přemýšlim napsat referenční appku v obou a porovnat jejich zátěž na zařízení pomocí Nástrojů (Activity monitor), které jsou v XCode. Akorát nevím, jak rozsáhlé věci vykreslit, aby to bylo použitelný na analýzu. Budu ráda za jakoukoliv odpověď, jsem nováček. Díky moc.
    MAREKI
    MAREKI --- ---
    Umel by nekdo opravit home button u 3G?
    SHIGORBIRDMAN
    SHIGORBIRDMAN --- ---
    PHGHOST: vrele ti to doporucuju... pokud udelas aspon nejaky zakladni popisek, ukazku nejake grafiky, idealne vlastni, proste aby vypadalo, ze to fakt myslis vazne, mas nejake schopnosti, delas na tom, jses ochotny tomu obetovat minimalne spoustu sveho casu, mas mnohem vetsi sanci, ze najdes nekoho schopneho a tim padem bude sance, ze z toho projektu neco bude.
    PHGHOST
    PHGHOST --- ---
    Ale muzu samozrejme dat nejakou ukazku dohromady, pokud myslite, ze jinak nikoho nezaujmu ani k napsani PM.
    PHGHOST
    PHGHOST --- ---
    ROTTWEILER: Nakonec nevylucuju zapojeni dalsich/jinych grafiku, pokud by to nefungovalo a vypadalo jak...kdo vi co. Na to budou urcite odezvy, jakmile bude neco k prezentaci. Ale predevsim jde v teto fazi skutecne o vytvoreni jakehosi prototypu, a zaklade ktereho by se zkusil crowdfunding. A pokud to zaujme, tak nejen z budou reakce lidi, ale snad i ty penize.
    SHIGORBIRDMAN
    SHIGORBIRDMAN --- ---
    Myslim, ze kazdy, kdo ma s vyvojem her nejake zkusenosti / zivi se tim, uz zazil vic nez dost pripadu lidi, kteri "ja ja ja ja ja chci delat hru, jajajajako paja" a mimo tohohle presvedceni (ktere je driv nebo pozdeji prejde) v podstate nic neumi. Smolari s takovymi lidmi i nejakou dobu pracovali :)
    SHIGORBIRDMAN
    SHIGORBIRDMAN --- ---
    PHGHOST: spis nez konkretni ukazky jde imo o ukazku tvych vlastnich schopnosti. Aktualne jsi rekl, ze chces delat hru, a ze hledas kodera, a ze ty udelas grafiku a design :) Schopni lidi uz nejakou praci / vlastni projekty maji, tj abys je zaujal, musis ukazat neco vic. Jasne, rikas, ze na pozadani posles soukromou zpravou vic, ale pokud chces nejakeho kodera zaujmout, aby se obtezoval psat ti soukrome a zjistovat vic, tak bud a) nabidni prachy b) ukaz, ze ma smysl s tebou spolupracovat
    ROTTWEILER
    ROTTWEILER --- ---
    PHGHOST: Doufám, že tvůj avatar není ukázka. :-)
    ROTTWEILER
    ROTTWEILER --- ---
    PHGHOST: Vezmu-li v potaz jejich poslední výtvor The Cave, tak tam mají velice slušnou grafiku. Samozřejmě, že to není Crysis, ale to je srovnatelné s konkurencí. Jen jsem chtěl říct, že někteří lidi chtějí dělat hry a tvrdí, že jsou grafici, ale když člověk vidí jejich obrázky, tak je to tragédie.
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam