• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    ONDRAPiPod, iPhone, iPad Development
    ROTTWEILER
    ROTTWEILER --- ---
    MATESISKO: To nemusíš ani tak, když to distribuuješ jako ipa.
    MATESISKO
    MATESISKO --- ---
    SENIN: Vyhoda Testflightu je, ze nemusis provisioning distribuovat testerum.
    ROTTWEILER
    ROTTWEILER --- ---
    SENIN: Ano, plus ty ty lidi, které tam sama potvrdíš a jsou registrovány na TestFlight. Je to tedy podmnožina lidi, který jsou přidaný v provisioning profilu.
    SENIN
    SENIN --- ---
    U toho testflight si muze stahnout aplikaci pouze clovek, ktery ma stejny provisioning profile? Ja ho tam zaskrtnu pote v prehledu predpokladam. Diky
    OOPS
    OOPS --- ---
    Napsal jsem mensi open-source script pro Photoshop, ktery vyexportuje raw Layer Styles (drop shadow, gradient, fill, stroke, glow...) do JSONu. Treba se muze nekomu hodit pro native UI design/development.

    LayerMiner: Photoshop script exports Layer Styles to JSON - Tom Krcha
    http://tomkrcha.com/?p=3779

    OOPS
    OOPS --- ---
    Kdybyste nekdy chteli prevadet vektorovou grafiku do Obj-C CoreGraphics na iOS, treba skinovat buttonky a dalsi UI elementy, muze se vam hodit muj plugin do Illustratoru - Drawscript.

    How to convert Illustrator vector graphics to Obj-C CoreGraphics on iOS with Drawscript - Tom Krcha
    http://tomkrcha.com/?p=3712

    SENIN
    SENIN --- ---
    OUPA: díky, napadlo mě to také, ale nebyla jsem si jistá, jestli jdu dobrou cestou ... už to vypadá lépe :)
    OUPA
    OUPA --- ---
    Zjednodusene - asi takto, sami GLKBaseEffect nepouzivame...
    1) efektem A (s texturou) vykresli objekty ktere maji mit texturu
    2) efektem B (bez textury, s barvou) vykreslis objekty bez textury

    Jinak lepsi dat na pastebin treba cely zdrojak.
    SENIN
    SENIN --- ---
    Když chci kreslit texturu, ale jakmile zapnu kreslení textury tak mam u všech dalších objektů černou barvu. Netučím, čim by to mohlo být, pokud jsem si s tim hrála, tak mam zase barevný objekty, ale bílý čtverec místo textury, Díky

    effect.texture2d0.name = texture.name;
    effect.texture2d0.enabled = YES;
    effect.texture2d0.envMode = GLKTextureEnvModeModulate;
    effect.texture2d0.target = GLKTextureTarget2D;

    [effect prepareToDraw];

    //kreslim objekty
    SENIN
    SENIN --- ---
    OUPA: myslím, že nepotřebuji :) jen potřebuji scénu překreslovat, abych mohla dělat zoom atd. Tak já asi nejdříve zapátrám, jak překreslovat s GLKViewControllerem, protože ten používám.
    OUPA
    OUPA --- ---
    SENIN:
    1. skutečně potřebuješ CADisplayLink? To už je dost low-level, přitom GLKViewController už ho má v sobě a práce je s ním jednodušší.
    2. pastni kus zdrojáku, z tohoto to není jasné a dost možná je problém jinde.
    SENIN
    SENIN --- ---
    ahoj, potřebovala bych poradit, v Opengl es 2.0 překresluji scénu pomocí CADisplayLinku

    displayLink = [CADisplayLink displayLinkWithTarget:self selector:@selector(drawScene:)];
    [displayLink addToRunLoop:[NSRunLoop currentRunLoop] forMode:NSDefaultRunLoopMode];

    já ale potřebuji za běhu nastavit proměnnou (např. souřadnice) z jiné metody, než drawScene, což se ale nenastaví. Jsem začátečník, takže se v tom ztrácim ... nevím, zdali je problém ve vláknech či v čem. Díky
    LWEEK
    LWEEK --- ---
    SLASH: Jednoduché a pěkné. Congrats! :)
    SLASH
    SLASH --- ---
    AILAS: dik. dnes mi to uz schvalili , takze POHODA!
    AILAS
    AILAS --- ---
    SLASH: tim resetnes cekani na review. Doporucuju si prvne pockat, protoze treba najdou neco, kvuli cemu ti ji neschvali a budes neco muset upravit. Tim opetovnym uploadem si to zbytecne prodlouzis.
    SLASH
    SLASH --- ---
    WIZZIAN: cool, vdaka

    pokial je aplikacia v stave : waiting for review.. a zbadal by sa nejaky problem zatial, fixol .. da sa uploadnut nova verzia do iTunes kym sa caka na review ?
    WIZZIAN
    WIZZIAN --- ---
    SLASH: nam vsetky schvalovania trvali cca tych 7dni,co je myslim standardni cas
    SLASH
    SLASH --- ---
    LWEEK: good luck.. Pocul som ze aplikacie robene cez AIR conversion su posudzovane dlhsie nez tie cez xCode ? Neviem co je na tom pravdy..
    LWEEK
    LWEEK --- ---
    SLASH: Já budu uploadovat asi příští týden. Sem zvedav a napnut jak to celé bude probíhat. :-)
    SLASH
    SLASH --- ---
    no dnes som uploadol svoju prvu app do Itunes connect.. Waiting for Approval :)

    drzte palce!
    SHIGORBIRDMAN
    SHIGORBIRDMAN --- ---
    MATESISKO: Vsak nic proti testfligtu, ale ve chvili kdy se da uplne stejneho vysledku dosahnout jednim skriptikem, prijdou mi tve namitky nesmyslne
    MATESISKO
    MATESISKO --- ---
    SHIGORBIRDMAN: Ja ti rozumim, jen Testflight je hotove reseni, ktere pouziva spousta lidi a opravdu to usnadnuje praci. Coz nekomu, kdo vyviji v Flash+AIR urcite pomuze.
    SHIGORBIRDMAN
    SHIGORBIRDMAN --- ---
    MATESISKO: jelikoz to muzes mit zabalene v jednom jedinem fajlu, mit zautomatizovane a jedine co potrebujes, je abys mel uuid od vsech co budou testovat.....
    SLASH
    SLASH --- ---
    AILAS: problem je v tom ze ja nepouzivam xCode ale flash+AIR. Tam sa to neda jednoducho vyexportovat pre enterprise-adHOc distribution. Takze zatial asi iba ten testflight , je to stale jednoduchsie ako riesit cez iTunes..
    MATESISKO
    MATESISKO --- ---
    AILAS: O velikosti souboru nepadlo ani slovo, jde o komfort, zautomatizovani a rychlost distribuce. Klidne se dal skrabej levou rukou za pravym uchem
    AILAS
    AILAS --- ---
    MATESISKO: No uznavam ze dnes, kdy i jedno mobilni zarizeni stahne za den z internetu vic dat jak cela ceska republika pred 15 lety, je problem stahnout jednou za rok par kilobajtovy soubor.
    Dale asi nema cenu resit s takovym vtipnym nazorem.

    SLASH: Ja bych ti testflight nedoporucil pokud nemas v planu vydavat minimalne 30 aplikaci rocne. Mrkni na "Enterprise deployment" atd v Xcode... urcite najdes postup. Kdyz nenajdes, napis do posty. Tester ti pak sdeli UUID (There is an app for that!) a az udelas profil (jde to i z Xcode, pripadne na webu developeru jedno zaskrtavatko) tak mu akorat posles link na to html kde budou 2 odkazy - jeden na profil, druhy na ipa. Tot vse.
    MATESISKO
    MATESISKO --- ---
    AILAS: To mas pravdu, ale je rozdil tahat to jednou a vubec. Kdyz pouzijes jiny certifikat (napr. ti vyprsi), musis distribuovat znova provisioning. Nevidim zadnou vyhodu v tom, mit to nekde na webu ke stazeni
    AILAS
    AILAS --- ---
    MATESISKO: To nemusis ani tak. Provisioning si stahne tester jen jednou. Pak uz ho nepotrebuje.
    SLASH: je to tak. Nekde na webu budes mit ten profil + ipa. Clovek ktery si stahne ten profil si pak muze tahat i ty ipa - za predpokladu, ze jeho UUID je samozrejme v tom profilu.

    Kdyz si to das do scriptu, mas novy build, zkopirovani na web i cokoliv dalsiho si vymyslis na jeden prikaz do terminalu.
    REEFER
    REEFER --- ---
    U nas pouzivame Testflight - neni to straightforward na prvni pokus, ale je to skvele pro deployment minor updates pred releasem, vsichni zucastneni maji moznost testovat odladovani atd... Rozhodne TestFlight doporucuju.
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam