• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    PSYCHOPATOLOGMortal Online
    Release JUNE 9TH 2010 uvítáme čerstvé postřehy

    http://www.mortalwiki.org/wiki/Main_Page
    rozbalit záhlaví
    EZEE
    EZEE --- ---
    SEAMON: hele k ty mape, psal jsem tam na forum neco v tom smyslu, jestli bude cartographka zavedena, ze by hraci psali vlastni mapy, cesty, dungeony a podobne, co by proste na sli pri svem putovani, reakce byla neco jako ze se to planuje ale je to daleko, a pak tam byli ruzny skeptici apod...ale kazdopadne by to byl opravdu mazec..vymyslet by to nebylo asi tezky...imho neco na zpusob ze zapnes carthographku a proste jdes, a na mape se ti bude zapisovat cesta "odkryvat mlha" samozrejme ten skill nejak regulovat, aby to nemel kazdej
    SEAMON
    SEAMON --- ---
    Hehe v tomto smere je tam viac veci zabavnych - napr. ja som asi hodinu prehladaval mesto kym som nasiel craft oddelenie - holt nebolo online moc hracov a vybral som sa zlym smerom.

    Mapa neexistuje a nie je ani kompas, takze som sa normalne bal ist aj moc daleko od mesta, lebo by som vecnost hladal cestu spat.

    Co ma iritovalo bola absolutna absencia orientacnych bodov v meste (napisy, tabule) a tiez, ze ja ako postava co ma byt z toho mesta nemam ani daku mapy v inventary..

    Jaj a krasna situacia vznikla, ked som sa zoznamil s 2mi hracmi pri strome (vyzeralo to ako piss party :D) a nasledne sme sli do mesta. Vbehli medzi ludi a jednoducho sme sa stratili. Neviem ci tam existuje nejaka moznost tvorit skupinu, alebo tak - ale uz bolo neskoro. :D
    PSYCHOPATOLOG
    PSYCHOPATOLOG --- ---
    ale tak co, kapseni klada sem kapesni klada tam, me se libi, ze tma je opravdu tma a kdyz je tma, vidis prd a spousta podobnych hc zloradovin.. takhle jsem se treba presunul k shrine a nez jsem se stihl zorientovat byla noc a jedina cesta vedla prez silenej utes, musel jsem pockat do rana, abych mohl sejit :) to je chvilema vic nez masochismus.
    SEAMON
    SEAMON --- ---
    Craft system je holt problem, v MO sa snazia o realisticnost, co ale nie je uplne uspesne. Napr. ten odvoz - nato kludne moze existovat NPC, pripadne hrac ktory ti moze prenajat odvoz atp. Proces vyroby zahrna kvantum krokov (napr. cerstve drevo sa na vyrobu veci neda realne pouzit - paradoxne kov sa da spracovat rychlejsie), ktore sa nikomu nechce kopirovat, takze tvorenie realnejsich systemov vytvara imho skor blbsie situacie. :) Napr. vo Wow je craft relativne rozumny, len casto vytvara veci, ktore su hlboko pod kvalitou dropov.
    PSYCHOPATOLOG
    PSYCHOPATOLOG --- ---
    taky bych za kone zaprahl kladu, proc ne, implementovat takovouhle kravinku by nemel byt problem.. hezky odtahnout do mesta, tam to nastipat sekyrou a po kusech odnosit vendoru. nemas kone? nevadi, potrebujes opravdu hodne str na to byt drevorubcem :)
    SEAMON
    SEAMON --- ---
    Ono vo vseobecnosti sa da povedat, ze v MO to trosku s tou hardcorovostou prehnali.. V niektorych smeroch sa snazia az prilis kopirovat zivot a vsetci vieme, ze zivot je nagovno hra. :D Pricom na druhej strane su tam absolutne nelogicnosti.

    Napr:
    Natazite drevo - napr 200 kuskov, z hladiska zatazenia postavy to prakticky ani nehra rolu. Nasledne zabehnete do mesta a z cca x kuskov dreva spravite luk (vynechajme, ze tento postup je silne imbecilny) a zrazu vas novy luk vazi cca 20kg. Takze uplne v pohode vyprodukujete z 200 kusov dreva napr 10 lukov cim sa stanete silne pretazenou postavou. To dostala realita pohube, co? :D
    PSYCHOPATOLOG
    PSYCHOPATOLOG --- ---
    EZEE: muzes ty staty rozebrat trochu podrobneji prosim te, sila dex int con chapu, ale k cemu "presne" je vyska a psyche?
    EZEE
    EZEE --- ---
    PSYCHOPATOLOG: o to prave jde a je to kruty, nikde todle nebylo v zadnym jinym mmo, stari hraje roli na int a mladi zase na silu apod...vyska to same @LOJZEE tzn ze jak si vymyslis postavu, takovej budes mit maximalni skill cap a dovednosti tzn ze treba chces bejt milovnik koni tak si mas psyche treba max 90 aby jsi mohl dobre tamovat zver ale valecnik co ho nepotrebuje ma 75, zalezi na tobe co si vezmes za template
    PSYCHOPATOLOG
    PSYCHOPATOLOG --- ---
    me to docela bavi, az na drobnosti, jako ze se treba snazim hrat za 60 let stareho maga. deda temer nebeha a navyskoci ani do schodu, takze nekam dobehnout, to je docela problem.. ale zase je hodne inteligentni. ucime se behat.
    EZEE
    EZEE --- ---
    LOJZEE: presne tak princip jako darkfall, ale tady hlavne nesmis mit zadny makra, kvuli ekonomice, prisne se to hlida, pac si pak vic lidi vazi surovin a kazdej nema vsechno

    closed nevim v cem je proste vyjimecnejsi
    LOJZEE
    LOJZEE --- ---
    EZEE: jo vidis, ja to cetl v tom clankuz a zas zapomnel. ale tak preci bude nejaky omezeni oproti placenym, ne? nebo jako utnou beta server a pak rozjedou jen offiko server?

    a ta myslenka zadnejch levelu a expu e mi celkem zamlouva - budes tak dobrej, co si natezis a vyrobis a jak se naucis ovladat zbrane.
    EZEE
    EZEE --- ---
    SEAMON: closed beta ...hmm zajimalo by me jak ta vypada, byl jsem optimista k MO ale ted sse ze me stava spise pesimista....chce to jeste x casu vyvoje
    EZEE
    EZEE --- ---
    LOJZEE: todle neni hra na lvly :) nema to zadny omezeni, je to full jen v bete zatim neplaceny
    EZEE
    EZEE --- ---
    bry den
    SEAMON
    SEAMON --- ---
    LOJZEE: Hm na nejake vyrazne in-game obmedzenie si nepamatam. Skor slo o casove obmedzenia kedy server bezi (v prvej faze open bety vyrazne sekal a padal..). Celkovo slo hlavne o to, ze open beta mala byt len urcity obmedzeny cas, kedze sa dost hovorilo o spusteni hry do ostrej prevadzky - asi to spustenie trosku posunuli ked este open beta ide. Da sa hrat aj closed beta, len to si tu hru musis kupit, co je nieco co som absolutne nepochopil. Hoci sa na forach nasli ludia co to obhajovali.
    LOJZEE
    LOJZEE --- ---
    SEAMON: a jak je ta beta omezena? nejakej lvl cap?
    SEAMON
    SEAMON --- ---
    LOJZEE: No v boji tusim urcujes pohybom sposob uderu a musis aj manevrovat s postavou.. Tj. asi by som povedal tak, ze ludia co hrali M&B si na ten system skor zvyknu.

    No zabitie je vtipne - raz som sa vybral na dlhsiu prechadzku (v praxi asi hm 15min chodenia s postavou - dost dlho nato ze clovek ide do krajinky) a na zaver som si sadol na kopcek. Trosku som sa snazil skamaradit s kravickoidnymi zvieratkami, co v praxi znamenalo, ze som dostal pekne nahubu. :D Tak som sedel, oddychoval a pozeram ako sa blizi iny hrac, zrazu vytiahol sekerku a bum. Tak som si mohol ako duch pochodovat 15min cca spat do mesta, co som radsej vypol hru a siel robit nieco rozumne. :)) Neviem si predstavit ako to ma vyzerat ked cloveka zabije nieco este dalej od mesta - ako je tam moznost teleportovat dusu do mesta, ale za slusny postih.
    LOJZEE
    LOJZEE --- ---
    SEAMON: a jak rikas, ze je to podobny s mount&blade, to znamena, ze musi clovek machat rukou, kdyz seka a podle toho odkad machne, tak se bude chovat mec?
    LOJZEE
    LOJZEE --- ---
    SEAMON: tak vypada to, ze ten zacatek bude trosku harcorovejsi, je to tak cely staveny, ale treba pak na vyssich levelech, az budes mit nacviceny ty skilly, tak vyroba zbrane nebo zabiti nebo info ozbranich uz budfe rychly a bezny. me tam strasi to, ze kdyz te nekdo sejme, tak ostatni muzou o vsechno okrast tvouji mrtvolu, to muze nekdy pekne nasrat:D
    SEAMON
    SEAMON --- ---
    LOJZEE: Subojovy system bol relativne podobny Mount&Blades. S tym, ze tam este bola stamina, tj. pocase sa clovek vycerpal. Co v praxi znamena - vycerpal sa dost rychlo (ale mozno sa to casom lepsi). Ono aby som ludi moc neodradoval - tu open betu som hral mozno mesiac ci dva dozadu, takze nevylucujem, ze to je uz dnes kusok lepsie. Ale jednoznacne tam mali este hafo co vylepsovat a podla informacii na forach, tam v podstate vobec neboli implementovane niektore z tych zaujimavejsich featur.

    Ale pre predstavu - vytvorite si postavu a objavite sa pri zvolenom meste. Mate dake handry a nieco co je univerzalny tool na tazenie a vlastne aj bojovanie, tento sekero-krompac je neznicitelny a primarne to je vlastne noob tool. Zaroven je to esencialne vybavenie, ktore je mozne ukradnut (tj. ked sa najde swina mozete si robit novu postavu).

    Primarnym zdrojom penazi a veci je gather s sekero-krompacom, tj. najdete skalu/strom mimo mesta a sekate, zlepsujete skill a zbierate veci. Problem je trosku to, ze nie je jasne, ktore stromy/kamene su tazitelne (takze si v uvode pekne pobehate) a pri poslednom update - po ktorom som to zabalil sa stromy dali nejako "vytazit" tj. clovek to mohol skusat, ale zisk bol minimalny. To uz bolo na mna trosku moc, lebo to posuvalo ziskanie uz len zakladneho luku niekam na hranicu x hodin hrania.

    Pri troske stastia si zbastlite zakladnu zbran - teda luk, alebo nejaku rucnu. Pricom zistite ze sa tieto zbrane az neuveritelne rychlo rozpadaju (realne tusim 1.5 kurata a drevene kladivo bolo kaput). Btw stvoril som si celodrevene kladivo, ktore uspesne fungovalo ako nahrada za sekero-krompac. Luk fungoval dost komicky, kedze som na zakladnom skill lvli strelil tak 5 metrov pred seba a na sundanie sliepky potreboval tak 10 sipov.. Btw aj ked zbastlite vy osobne zbran, pripadne x zbrani - neviete o ich kvalite absolutne nic (treba nato extra skill a ten som nemal). Co je podla mna divny stav..

    Ako pozeram, je to uz dlhy prispevok, tak tu nebudem rozpisovat vsetko. :) Ak niekto hra aktualnu betu a niektore veci sa radikalne zlepsili, budem rad ked ma opravi. ;)
    LOJZEE
    LOJZEE --- ---
    SEAMON: ´hm, to je skoda, podle clanku a traileru to vypada fakt pekne. zajimal by me ten soubojovej system, jestli je to treba jako v dark messiah of MM nebo mount&blades?
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam