• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    PSYCHOPATOLOGMortal Online
    TAJEN
    TAJEN --- ---
    Mno jak to tak zkousim jeto 3D Ultima :) Uz jen stim stridanim dne a noci a zejetu noc tak jak ma vypadat :) Na ID to meli taky kdyz mnel clovek vyssi lvl sekani dreva tak semu darilovysekat zew stromku i lepci drevo.. skoda teda ze nejde prodavat to obyc :( to muzu rovnou bugovat a sekat do stromku kde nemuzu nic vysekat a ten lumber mi to stejne zvedne :) Skoda ze po chvili je cloveku ztoho sekani vcelku nabliti jaksemu furt hejbe obraz tomi dost vadi zeto nejde prepnout do pohledu zebych videl vlastni postaviku.. A jedna vec comi vadi nejvic zeme v meste furt nekdo mlati naposled sem to radeji vypnul kdyz dome nekdo jentak z prdele najizdel konem.. kdybysetam pomeste aspon flakali ty guardi a sejmuli kazdyho kdo nanekoho zautoci.
    Zdase zesem si uz pohral trosku s nastavenim a nebudesemi to tak sekat jako ta sliseshow kdy mi to na 10 sekund zmrzlo a 5 sekund bezelo snad uz skoncila..
    EZEE
    EZEE --- ---
    PSYCHOPATOLOG: nene kazdy vendor nebere, hlavne myslim ze vendori berou kvalitnejsi nez zakladni suroviny (mysleno drevo a obyc kameni, nevim ted jak se jmenujou) @TAJEN da se vydelat z kuze a tech dalsich veci co padaj ze zvirat, zabijej prasata, kralicky, hlavne ne kone a slepice, jsou to svine:) pak tu kuzi prodas nebo si neco nechas vyrobit a prodas, neboj se sockovat...nekteri hraci ti radi pomuzou, v tydle hre to neni ostuda (jsi proste begar no:))
    EZEE
    EZEE --- ---
    TAJEN: precti si HELP ve hre, to ti helpne malinko
    EZEE
    EZEE --- ---
    SEAMON: hele k ty mape, psal jsem tam na forum neco v tom smyslu, jestli bude cartographka zavedena, ze by hraci psali vlastni mapy, cesty, dungeony a podobne, co by proste na sli pri svem putovani, reakce byla neco jako ze se to planuje ale je to daleko, a pak tam byli ruzny skeptici apod...ale kazdopadne by to byl opravdu mazec..vymyslet by to nebylo asi tezky...imho neco na zpusob ze zapnes carthographku a proste jdes, a na mape se ti bude zapisovat cesta "odkryvat mlha" samozrejme ten skill nejak regulovat, aby to nemel kazdej
    TAJEN
    TAJEN --- ---
    Mno udelal sem prave minule vsechno jak popisujes ale nejak to neukazalo kolik medaku si mam presunout za drevo :( Budu muset najit toho wendora na drevo zdase..
    PSYCHOPATOLOG
    PSYCHOPATOLOG --- ---
    TAJEN: jakykoliv vendor by to mel vzit, ale ve hre existuje wood vendor. pravym tlacitkem v inventari kliknes na drevo, tim ho presunes do nabidky k prodeji, pak z jeho nabidky k prodeji pretahnes odpovidajici pocet medaku (levym na ne kliknes, napises kolik jich chces a das enter).

    sranda muze nastat, kdyz chces neco koupit a mas jenom hromadku medaku v inventari.. delis je pak shiftem. chvilku mi trvalo, nez jsem na to prisel.

    hw naroky ja osobne ani nejak neresim, hraju to 1680x1050 na plne detajly a porad se mi to zda dost hnusne :) akorat ta prapodivna latence a pohyb mobu me dost nici.
    TAJEN
    TAJEN --- ---
    Ta hra ma docela slusne HW naroky :( musel sem si ztoho udelat pixelwar abyto trosku slusne behalo.... Jinak.. kde prodam nasekane drivi ? nejak sem to jednomu wendorovi dal a nic zato nedostal :( to pvp jetam divny furt dome nekdo mlati..:)))
    PSYCHOPATOLOG
    PSYCHOPATOLOG --- ---
    neda
    TAJEN
    TAJEN --- ---
    Da se to nejak prepnout ztoho FPS do pohledu kde vidim svoji postavicku ?
    TAJEN
    TAJEN --- ---
    Tak, povedlo se to nainstalit ale vecinou mi to pri tvorbe postavicky padne :( Ale nejak rychle sem se tim proklikal.. a hned prvni vyprava za mestske hradby skoncila smrti :))
    Vypada to hodne zajimave.. Jaka postavicka se hodi nejvice pro crafting nebo je to jedno ?
    TAJEN
    TAJEN --- ---
    SEAMON: +1 za 20kg luk :)))))
    Jasem si chtel Mortal zahrat ale nejak sem se ani do hry nedostal :( Takze ted by to uz realne slo ? Jak vas tak ctu mohla by to byt zajimava zkusenost.
    SEAMON
    SEAMON --- ---
    Hehe v tomto smere je tam viac veci zabavnych - napr. ja som asi hodinu prehladaval mesto kym som nasiel craft oddelenie - holt nebolo online moc hracov a vybral som sa zlym smerom.

    Mapa neexistuje a nie je ani kompas, takze som sa normalne bal ist aj moc daleko od mesta, lebo by som vecnost hladal cestu spat.

    Co ma iritovalo bola absolutna absencia orientacnych bodov v meste (napisy, tabule) a tiez, ze ja ako postava co ma byt z toho mesta nemam ani daku mapy v inventary..

    Jaj a krasna situacia vznikla, ked som sa zoznamil s 2mi hracmi pri strome (vyzeralo to ako piss party :D) a nasledne sme sli do mesta. Vbehli medzi ludi a jednoducho sme sa stratili. Neviem ci tam existuje nejaka moznost tvorit skupinu, alebo tak - ale uz bolo neskoro. :D
    PSYCHOPATOLOG
    PSYCHOPATOLOG --- ---
    ale tak co, kapseni klada sem kapesni klada tam, me se libi, ze tma je opravdu tma a kdyz je tma, vidis prd a spousta podobnych hc zloradovin.. takhle jsem se treba presunul k shrine a nez jsem se stihl zorientovat byla noc a jedina cesta vedla prez silenej utes, musel jsem pockat do rana, abych mohl sejit :) to je chvilema vic nez masochismus.
    SEAMON
    SEAMON --- ---
    Craft system je holt problem, v MO sa snazia o realisticnost, co ale nie je uplne uspesne. Napr. ten odvoz - nato kludne moze existovat NPC, pripadne hrac ktory ti moze prenajat odvoz atp. Proces vyroby zahrna kvantum krokov (napr. cerstve drevo sa na vyrobu veci neda realne pouzit - paradoxne kov sa da spracovat rychlejsie), ktore sa nikomu nechce kopirovat, takze tvorenie realnejsich systemov vytvara imho skor blbsie situacie. :) Napr. vo Wow je craft relativne rozumny, len casto vytvara veci, ktore su hlboko pod kvalitou dropov.
    PSYCHOPATOLOG
    PSYCHOPATOLOG --- ---
    taky bych za kone zaprahl kladu, proc ne, implementovat takovouhle kravinku by nemel byt problem.. hezky odtahnout do mesta, tam to nastipat sekyrou a po kusech odnosit vendoru. nemas kone? nevadi, potrebujes opravdu hodne str na to byt drevorubcem :)
    SEAMON
    SEAMON --- ---
    Ono vo vseobecnosti sa da povedat, ze v MO to trosku s tou hardcorovostou prehnali.. V niektorych smeroch sa snazia az prilis kopirovat zivot a vsetci vieme, ze zivot je nagovno hra. :D Pricom na druhej strane su tam absolutne nelogicnosti.

    Napr:
    Natazite drevo - napr 200 kuskov, z hladiska zatazenia postavy to prakticky ani nehra rolu. Nasledne zabehnete do mesta a z cca x kuskov dreva spravite luk (vynechajme, ze tento postup je silne imbecilny) a zrazu vas novy luk vazi cca 20kg. Takze uplne v pohode vyprodukujete z 200 kusov dreva napr 10 lukov cim sa stanete silne pretazenou postavou. To dostala realita pohube, co? :D
    PSYCHOPATOLOG
    PSYCHOPATOLOG --- ---
    EZEE: muzes ty staty rozebrat trochu podrobneji prosim te, sila dex int con chapu, ale k cemu "presne" je vyska a psyche?
    EZEE
    EZEE --- ---
    PSYCHOPATOLOG: o to prave jde a je to kruty, nikde todle nebylo v zadnym jinym mmo, stari hraje roli na int a mladi zase na silu apod...vyska to same @LOJZEE tzn ze jak si vymyslis postavu, takovej budes mit maximalni skill cap a dovednosti tzn ze treba chces bejt milovnik koni tak si mas psyche treba max 90 aby jsi mohl dobre tamovat zver ale valecnik co ho nepotrebuje ma 75, zalezi na tobe co si vezmes za template
    PSYCHOPATOLOG
    PSYCHOPATOLOG --- ---
    me to docela bavi, az na drobnosti, jako ze se treba snazim hrat za 60 let stareho maga. deda temer nebeha a navyskoci ani do schodu, takze nekam dobehnout, to je docela problem.. ale zase je hodne inteligentni. ucime se behat.
    EZEE
    EZEE --- ---
    LOJZEE: presne tak princip jako darkfall, ale tady hlavne nesmis mit zadny makra, kvuli ekonomice, prisne se to hlida, pac si pak vic lidi vazi surovin a kazdej nema vsechno

    closed nevim v cem je proste vyjimecnejsi
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam