• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    BYDKUNITY 3D
    SLASH
    SLASH --- ---
    vcera som si upgradol poslednu verziu unity 3D (B6) na PRO verziu a vobec mi tam teraz nefunguju real time shadows ? Mate niekto podobny problem ?
    SHIGORBIRDMAN
    SHIGORBIRDMAN --- ---
    SIRLOON: pragma strict. kdyz uz nekdo pouziva jebavy skript, doporucoval bych mu aspon ten strict mode.
    SLASH
    SLASH --- ---
    ah , uz som nasiel :)

    TerrainObjExporter - Unify Community Wiki
    http://www.unifycommunity.com/wiki/index.php?title=TerrainObjExporter
    SLASH
    SLASH --- ---
    vdaka za dobre mienene rady..
    :)

    btw, nemate niekto link na ten script co by vedel exportovat Terrain do OBJ ?
    SIRLOON
    SIRLOON --- ---
    SLASH: hlavne to jak je implementovany js do unity te nenuti delat tridy a pouzivat je pri vytvateni, coz pri portovani na iOS veci je pak dost velkej problem
    RUTHAN
    RUTHAN --- ---
    SLASH: Ten problem se zvuky dost mozna bude zpusobeny prohlizecem, si nainstaluj nejaky portable starsi verze pro testovani, ja to testoval ve Fofrfoxu 6.
    SHIGORBIRDMAN
    SHIGORBIRDMAN --- ---
    SLASH: vic oop?
    javascript je sracka a ja ho nerad, byt teda unity verze, zvlast pri pouzivani pragma strict, je podobne jako action script volitelne strong-typed a s podporou standardnich classes, coz odstranuje velkou cast mych namitek proti js. Nicmene psani nejakych komplexnejsich veci v js by bylo na posrani, nebo by to ani neslo, v porovnani se c#. Jde to sice michat, ale to nepovazuju za moc rozumne, zvlast kdyz je pak nutne c# kod izolovat jako plugin.

    pouzitelnost unity.... to zalezi. Unity ma sve dny a sve problemy. (ta beta 3.5 jich ma mnohem vic nez obvykle a to nemluvim o tom naprosto posranem exportu do flashe sotva na urovni alpha candidate). Pokud chces vedet vic, staci procist auditko, uz jsem se tady ventiloval nekolikrat.
    SLASH
    SLASH --- ---
    SHIGORBIRDMAN: dik za reply!
    takze doporucujes pouzivat C namiesto JS ? Ja pochadzam z AS3 prostredia, takze mi to bude zrejme blizsie, viac OOP :)

    Aj ked myslim ze som videl nejake JS scripty to pouzivaju classes ?

    dalsiu vec na ktoru by som sa chcel spytat, je nakolko je unity realne pouzitelna vo vacsich projektoch ? Napriklad som vcera skusil nahrat Photon Bootcamp Demo package od Exit games, malo to 218 MB a po asi 15 minutach mi ten import do prazdneho projektu freezol unity :(
    SHIGORBIRDMAN
    SHIGORBIRDMAN --- ---
    SLASH: rozbity zvuk jako ze funguje uplne nahodne (chvili hraje spravne, chvili s lagem, chvili vubec, me to dela taky).
    Teren samozrejme muzes vyblit do obj (na unify je na to myslim skript, pripadne si ho napis sam, je to na par minut) a nacitat ten.... za predpokladu, ze je to dostatecne maly teren, nebo ho v maxku rucne narezes na dost male bloky, aby ho unity sezralo (limit 65k vertexu stale plati).

    Monodevelop UZ zase nema code completition - v predchozich verzich to fungovalo celkem slusne, jen pri sahani do editor skriptu se to nejak rozjebalo, ted se to rozjebe jakmile na to sahnes a zacnes neco delat.

    Pokud chces pouzivat jen jako editor (ne ze by debugger fungoval), tak visual studio s trochou snahu pry pouzit jde.

    SLASH
    SLASH --- ---
    Ozaj, aky pouzivate editor ? Mne ten Mono pride dost slaby, nema moc dobry code completion, hints ani highlights..
    SLASH
    SLASH --- ---
    SHIGORBIRDMAN: zdrojak je javascript... hmm, s tym terenom je to skoda.. Neda sa nejako z unity exportovat ? Napr do Obj potom do maxka a potom do mesh-u?

    RUTHAN: ako to myslis rozbity? Zasekava ? Mne ide celkom plynule..
    SHIGORBIRDMAN
    SHIGORBIRDMAN --- ---
    SLASH: zdrojaky javascript nebo c#?
    Terrain neni vubec podporovany (je to i v ofigo faq), stejne jako dlouho nebyl podporovany v mobilnich verzich a ani nemel byt, ale komunita si to nakonec vyrvala (a je ji to celkem hovno platne, protoze unity terrain je pomaly a pouzitelny tak na ipadu2).
    RUTHAN
    RUTHAN --- ---
    SLASH: Minimalne zvuk mas rozblitej.
    RUTHAN
    RUTHAN --- ---
    Uprimne, receno se divim, ze ta automaticka sprava pameti u her funguje, protoze prece jen, tohle pocita primarne s nejakyma desktopovyma, serverovama aplikacema, ktery kdyz se na sekundu zaseknout, tak je to porad dobry a jde o to, aby se na nezasekly na 5s. U tech serverovejch veci, kdyz si clovek hraje s nastavenim GC, jak chce, tak zazraky se delat nedaji, musi se hlavne upravovat kod, ne jen zmenit mod / frekvenci prace GC.
    SLASH
    SLASH --- ---
    prave som skusil nieco konvertnut do flashu a nedopadlo to uplne najhorsie :)

    FlashPad » Blog Archive » Unity3D to Flash First Person Shooter game conversion
    http://durej.com/?p=234

    viete niekto preco nefunguje konverzia Terrainu ?
    SHIGORBIRDMAN
    SHIGORBIRDMAN --- ---
    Mimochodem, jeste jedna dost vtipna vec, tezko rict jestli flash nebo unity nebo as nebo kdo je vinikem, ale totalni zpomaleni charcontrolleru zpusobuje postupne zmensovani pohyboveho vektoru.... ktere pomalu klesa k nule a az se k ni priblizi dostatecne, tak preskoci na NaN.... (predpokladam neosetrena normalizace)
    SHIGORBIRDMAN
    SHIGORBIRDMAN --- ---
    GORG: mnooooo.... jako proc ne, asi by to slo, plus si to posichrovat nejakym gc, ale...
    Ja jsem si sice na "pohodli" GC zvykl relativne rychle, ale zvlast u unity je pomalu vic prace uvolnovat GC cesticku, nez kdybych si to psal sam :/
    Osobne by mi nejvic vyhovovalo, kdybych si mohl vybirat, co ridi popelar, co si hlidam sam, a kdybych mohl popelare trochu vic tyranizovat... (a u vetsich projektu se do takovehohle stadia dostavam stejne, protoze u narocnejsich veci si proste ledacos opravdu musis hlidat sam...)
    VIRTUALVOID
    VIRTUALVOID --- ---
    RUTHAN: to vies, ze ich to uz aj napadlo ... preto sa vsetci do toho hrnu (vid UE).

    aspon sa je na co pozerat, len nech to robia poriadne .)
    GORG
    GORG --- ---
    RUTHAN: jj.. svela prednaska na tohle tema: http://gamedesign.cz/?p=2482 .. asi znate

    btw me teda dostalo, ze nova verze iOS 5 API pro ty apple magic devices nebude v Objective C jiz potreba starat se o alokaci pameti, ze to pry ten Xcode sam pozna jakousi analyzou kodu, kdy je potreba nejaky objekt uvolnit z pameti a naopak (retain/release) ... nevim, sprava pameti dokaze byt pain in the ass, ale tyhle highlevel trendy me neberou.. c++ je narocny, ale aspon vim, ze delam neco spatne ja... asi starnu :)
    RUTHAN
    RUTHAN --- ---
    VIRTUALVOID: Jen, aby debilky co vladnou prachama nenapadlo, ze multiplaformove vyvoj je zbytecnej, ze hmtl5 / flash musi stacit vsem, ze to umi vsechno, a ze nejaky enginy nepotrebujeme.. protoze, treba ty nejvydelejnejsi hry, cili ty nejlepsi bezi na facebook prave na nejaky takovym hnusu. Ono vzdycky muze bejt hur.

    Nejdriv onlinovky, pak na pc kasleme, webovy hry, facebook hry, pak free to play, ipad skoro hry, pak gamifikace.. a radsi ani nechci vedet co budou ty dalsi veci.
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam