• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    BYDKUNITY 3D
    SHIGORBIRDMAN
    SHIGORBIRDMAN --- ---
    SLASH: rozbity zvuk jako ze funguje uplne nahodne (chvili hraje spravne, chvili s lagem, chvili vubec, me to dela taky).
    Teren samozrejme muzes vyblit do obj (na unify je na to myslim skript, pripadne si ho napis sam, je to na par minut) a nacitat ten.... za predpokladu, ze je to dostatecne maly teren, nebo ho v maxku rucne narezes na dost male bloky, aby ho unity sezralo (limit 65k vertexu stale plati).

    Monodevelop UZ zase nema code completition - v predchozich verzich to fungovalo celkem slusne, jen pri sahani do editor skriptu se to nejak rozjebalo, ted se to rozjebe jakmile na to sahnes a zacnes neco delat.

    Pokud chces pouzivat jen jako editor (ne ze by debugger fungoval), tak visual studio s trochou snahu pry pouzit jde.

    SLASH
    SLASH --- ---
    Ozaj, aky pouzivate editor ? Mne ten Mono pride dost slaby, nema moc dobry code completion, hints ani highlights..
    SLASH
    SLASH --- ---
    SHIGORBIRDMAN: zdrojak je javascript... hmm, s tym terenom je to skoda.. Neda sa nejako z unity exportovat ? Napr do Obj potom do maxka a potom do mesh-u?

    RUTHAN: ako to myslis rozbity? Zasekava ? Mne ide celkom plynule..
    SHIGORBIRDMAN
    SHIGORBIRDMAN --- ---
    SLASH: zdrojaky javascript nebo c#?
    Terrain neni vubec podporovany (je to i v ofigo faq), stejne jako dlouho nebyl podporovany v mobilnich verzich a ani nemel byt, ale komunita si to nakonec vyrvala (a je ji to celkem hovno platne, protoze unity terrain je pomaly a pouzitelny tak na ipadu2).
    RUTHAN
    RUTHAN --- ---
    SLASH: Minimalne zvuk mas rozblitej.
    RUTHAN
    RUTHAN --- ---
    Uprimne, receno se divim, ze ta automaticka sprava pameti u her funguje, protoze prece jen, tohle pocita primarne s nejakyma desktopovyma, serverovama aplikacema, ktery kdyz se na sekundu zaseknout, tak je to porad dobry a jde o to, aby se na nezasekly na 5s. U tech serverovejch veci, kdyz si clovek hraje s nastavenim GC, jak chce, tak zazraky se delat nedaji, musi se hlavne upravovat kod, ne jen zmenit mod / frekvenci prace GC.
    SLASH
    SLASH --- ---
    prave som skusil nieco konvertnut do flashu a nedopadlo to uplne najhorsie :)

    FlashPad » Blog Archive » Unity3D to Flash First Person Shooter game conversion
    http://durej.com/?p=234

    viete niekto preco nefunguje konverzia Terrainu ?
    SHIGORBIRDMAN
    SHIGORBIRDMAN --- ---
    Mimochodem, jeste jedna dost vtipna vec, tezko rict jestli flash nebo unity nebo as nebo kdo je vinikem, ale totalni zpomaleni charcontrolleru zpusobuje postupne zmensovani pohyboveho vektoru.... ktere pomalu klesa k nule a az se k ni priblizi dostatecne, tak preskoci na NaN.... (predpokladam neosetrena normalizace)
    SHIGORBIRDMAN
    SHIGORBIRDMAN --- ---
    GORG: mnooooo.... jako proc ne, asi by to slo, plus si to posichrovat nejakym gc, ale...
    Ja jsem si sice na "pohodli" GC zvykl relativne rychle, ale zvlast u unity je pomalu vic prace uvolnovat GC cesticku, nez kdybych si to psal sam :/
    Osobne by mi nejvic vyhovovalo, kdybych si mohl vybirat, co ridi popelar, co si hlidam sam, a kdybych mohl popelare trochu vic tyranizovat... (a u vetsich projektu se do takovehohle stadia dostavam stejne, protoze u narocnejsich veci si proste ledacos opravdu musis hlidat sam...)
    VIRTUALVOID
    VIRTUALVOID --- ---
    RUTHAN: to vies, ze ich to uz aj napadlo ... preto sa vsetci do toho hrnu (vid UE).

    aspon sa je na co pozerat, len nech to robia poriadne .)
    GORG
    GORG --- ---
    RUTHAN: jj.. svela prednaska na tohle tema: http://gamedesign.cz/?p=2482 .. asi znate

    btw me teda dostalo, ze nova verze iOS 5 API pro ty apple magic devices nebude v Objective C jiz potreba starat se o alokaci pameti, ze to pry ten Xcode sam pozna jakousi analyzou kodu, kdy je potreba nejaky objekt uvolnit z pameti a naopak (retain/release) ... nevim, sprava pameti dokaze byt pain in the ass, ale tyhle highlevel trendy me neberou.. c++ je narocny, ale aspon vim, ze delam neco spatne ja... asi starnu :)
    RUTHAN
    RUTHAN --- ---
    VIRTUALVOID: Jen, aby debilky co vladnou prachama nenapadlo, ze multiplaformove vyvoj je zbytecnej, ze hmtl5 / flash musi stacit vsem, ze to umi vsechno, a ze nejaky enginy nepotrebujeme.. protoze, treba ty nejvydelejnejsi hry, cili ty nejlepsi bezi na facebook prave na nejaky takovym hnusu. Ono vzdycky muze bejt hur.

    Nejdriv onlinovky, pak na pc kasleme, webovy hry, facebook hry, pak free to play, ipad skoro hry, pak gamifikace.. a radsi ani nechci vedet co budou ty dalsi veci.
    VIRTUALVOID
    VIRTUALVOID --- ---
    tak to je EPIC :D SHIGORBIRDMAN, este ze niesom flash fetisista a ten export ma neboli ...
    SHIGORBIRDMAN
    SHIGORBIRDMAN --- ---
    MATHEW_ER: c#/ jscript preklada do as3, pak to cele nejak polepi s unity enginem a vyhodi to swf... trva to strasne dlouho a skoro vubec to nefunguje :)
    Jeden kamarad vydrzel a bojuje s tim uz tyden, speky ktere nachazi jsou kouzelne. Kuprikladu dva vnorene fory (pro iteraci 2d polem) udelaji runtime pad (nekonecna rekurze....) - pohled na ty zkompilovane as soubory je fakt kouzelny.
    Tipoval bych, ze jscriptove veci to bude jakztakz davat, ale c# je konec.
    MATHEW_ER
    MATHEW_ER --- ---
    SHIGORBIRDMAN: nevis jak tam funguje ten preklad? To se preklada do AS3 a pak to kompiluje ASC (klasicky AS3 compiler) nebo z unity leze rovnou ABC?
    SHIGORBIRDMAN
    SHIGORBIRDMAN --- ---
    MAIMONIDES: Love and hate :)
    Ale ten flash export je fakt zoufaly i na unity pomery :)
    MAIMONIDES
    MAIMONIDES --- ---
    SHIGORBIRDMAN: To víš, Unity to je láska:-)
    SHIGORBIRDMAN
    SHIGORBIRDMAN --- ---
    Tak musim poznamenat, ze unity flash je docela hloupy vtip (o jinych vychytavkach 3.5 beta, jako treba definitivne zkurveny intellisense v monodevelopu, radeji ani nemluve) - po nekolika hodinach hrani si s nim na flash competition seru, byt 20k dollaru by se hodilo :D

    jen tak namatkou - fyzika (logicky a ocekavane) to ponekud nedava, vic nez dva character controllery mi pomerne spolehlive zablokuji fps na nula nula nic po par sekundach v provozu (nejspis jakmile nekde dojde ke kolizi), spousta veci ze c# se rekompiluje spatne nebo chybi (dost nechapu, proc zapomneli na .Count u dictionary), celkova vysledna rychlost se da oznacit jedine za dabelskou, nahodne generovane chyby ktere vznikaji u naprosto korektniho kodu, a ktere zpusobuji havarii flashe s lakonickym oznamenim (pravdepodobne unity) o null pointeru...
    Mno, flash challenge je opravdu challenge, jsem zvedavy, co v tom kdo vypoti :)
    (mam takovy pocit, ze ladili a opravovali jen do te urovne, aby slo prekompilovat a jakztakz hrat angrybots)
    SHIGORBIRDMAN
    SHIGORBIRDMAN --- ---
    MAIMONIDES: no porad ho povazuju z toho s cim jdem kdy delal za nejpouzitelnejsi, byt je to unity of love and hate :)
    MAIMONIDES
    MAIMONIDES --- ---
    SHIGORBIRDMAN: Unity má pro každého svojí vlastní oblíbenou chybu:)
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam