• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    BYDKUNITY 3D
    SHIGORBIRDMAN
    SHIGORBIRDMAN --- ---
    opkud je to ta 3.5 beta s flashem, ta mi pripada vubec nejaka nefunkcni
    SLASH
    SLASH --- ---
    vcera som si upgradol poslednu verziu unity 3D (B6) na PRO verziu a vobec mi tam teraz nefunguju real time shadows ? Mate niekto podobny problem ?
    SHIGORBIRDMAN
    SHIGORBIRDMAN --- ---
    SIRLOON: pragma strict. kdyz uz nekdo pouziva jebavy skript, doporucoval bych mu aspon ten strict mode.
    SLASH
    SLASH --- ---
    ah , uz som nasiel :)

    TerrainObjExporter - Unify Community Wiki
    http://www.unifycommunity.com/wiki/index.php?title=TerrainObjExporter
    SLASH
    SLASH --- ---
    vdaka za dobre mienene rady..
    :)

    btw, nemate niekto link na ten script co by vedel exportovat Terrain do OBJ ?
    SIRLOON
    SIRLOON --- ---
    SLASH: hlavne to jak je implementovany js do unity te nenuti delat tridy a pouzivat je pri vytvateni, coz pri portovani na iOS veci je pak dost velkej problem
    RUTHAN
    RUTHAN --- ---
    SLASH: Ten problem se zvuky dost mozna bude zpusobeny prohlizecem, si nainstaluj nejaky portable starsi verze pro testovani, ja to testoval ve Fofrfoxu 6.
    SHIGORBIRDMAN
    SHIGORBIRDMAN --- ---
    SLASH: vic oop?
    javascript je sracka a ja ho nerad, byt teda unity verze, zvlast pri pouzivani pragma strict, je podobne jako action script volitelne strong-typed a s podporou standardnich classes, coz odstranuje velkou cast mych namitek proti js. Nicmene psani nejakych komplexnejsich veci v js by bylo na posrani, nebo by to ani neslo, v porovnani se c#. Jde to sice michat, ale to nepovazuju za moc rozumne, zvlast kdyz je pak nutne c# kod izolovat jako plugin.

    pouzitelnost unity.... to zalezi. Unity ma sve dny a sve problemy. (ta beta 3.5 jich ma mnohem vic nez obvykle a to nemluvim o tom naprosto posranem exportu do flashe sotva na urovni alpha candidate). Pokud chces vedet vic, staci procist auditko, uz jsem se tady ventiloval nekolikrat.
    SLASH
    SLASH --- ---
    SHIGORBIRDMAN: dik za reply!
    takze doporucujes pouzivat C namiesto JS ? Ja pochadzam z AS3 prostredia, takze mi to bude zrejme blizsie, viac OOP :)

    Aj ked myslim ze som videl nejake JS scripty to pouzivaju classes ?

    dalsiu vec na ktoru by som sa chcel spytat, je nakolko je unity realne pouzitelna vo vacsich projektoch ? Napriklad som vcera skusil nahrat Photon Bootcamp Demo package od Exit games, malo to 218 MB a po asi 15 minutach mi ten import do prazdneho projektu freezol unity :(
    SHIGORBIRDMAN
    SHIGORBIRDMAN --- ---
    SLASH: rozbity zvuk jako ze funguje uplne nahodne (chvili hraje spravne, chvili s lagem, chvili vubec, me to dela taky).
    Teren samozrejme muzes vyblit do obj (na unify je na to myslim skript, pripadne si ho napis sam, je to na par minut) a nacitat ten.... za predpokladu, ze je to dostatecne maly teren, nebo ho v maxku rucne narezes na dost male bloky, aby ho unity sezralo (limit 65k vertexu stale plati).

    Monodevelop UZ zase nema code completition - v predchozich verzich to fungovalo celkem slusne, jen pri sahani do editor skriptu se to nejak rozjebalo, ted se to rozjebe jakmile na to sahnes a zacnes neco delat.

    Pokud chces pouzivat jen jako editor (ne ze by debugger fungoval), tak visual studio s trochou snahu pry pouzit jde.

    SLASH
    SLASH --- ---
    Ozaj, aky pouzivate editor ? Mne ten Mono pride dost slaby, nema moc dobry code completion, hints ani highlights..
    SLASH
    SLASH --- ---
    SHIGORBIRDMAN: zdrojak je javascript... hmm, s tym terenom je to skoda.. Neda sa nejako z unity exportovat ? Napr do Obj potom do maxka a potom do mesh-u?

    RUTHAN: ako to myslis rozbity? Zasekava ? Mne ide celkom plynule..
    SHIGORBIRDMAN
    SHIGORBIRDMAN --- ---
    SLASH: zdrojaky javascript nebo c#?
    Terrain neni vubec podporovany (je to i v ofigo faq), stejne jako dlouho nebyl podporovany v mobilnich verzich a ani nemel byt, ale komunita si to nakonec vyrvala (a je ji to celkem hovno platne, protoze unity terrain je pomaly a pouzitelny tak na ipadu2).
    RUTHAN
    RUTHAN --- ---
    SLASH: Minimalne zvuk mas rozblitej.
    RUTHAN
    RUTHAN --- ---
    Uprimne, receno se divim, ze ta automaticka sprava pameti u her funguje, protoze prece jen, tohle pocita primarne s nejakyma desktopovyma, serverovama aplikacema, ktery kdyz se na sekundu zaseknout, tak je to porad dobry a jde o to, aby se na nezasekly na 5s. U tech serverovejch veci, kdyz si clovek hraje s nastavenim GC, jak chce, tak zazraky se delat nedaji, musi se hlavne upravovat kod, ne jen zmenit mod / frekvenci prace GC.
    SLASH
    SLASH --- ---
    prave som skusil nieco konvertnut do flashu a nedopadlo to uplne najhorsie :)

    FlashPad » Blog Archive » Unity3D to Flash First Person Shooter game conversion
    http://durej.com/?p=234

    viete niekto preco nefunguje konverzia Terrainu ?
    SHIGORBIRDMAN
    SHIGORBIRDMAN --- ---
    Mimochodem, jeste jedna dost vtipna vec, tezko rict jestli flash nebo unity nebo as nebo kdo je vinikem, ale totalni zpomaleni charcontrolleru zpusobuje postupne zmensovani pohyboveho vektoru.... ktere pomalu klesa k nule a az se k ni priblizi dostatecne, tak preskoci na NaN.... (predpokladam neosetrena normalizace)
    SHIGORBIRDMAN
    SHIGORBIRDMAN --- ---
    GORG: mnooooo.... jako proc ne, asi by to slo, plus si to posichrovat nejakym gc, ale...
    Ja jsem si sice na "pohodli" GC zvykl relativne rychle, ale zvlast u unity je pomalu vic prace uvolnovat GC cesticku, nez kdybych si to psal sam :/
    Osobne by mi nejvic vyhovovalo, kdybych si mohl vybirat, co ridi popelar, co si hlidam sam, a kdybych mohl popelare trochu vic tyranizovat... (a u vetsich projektu se do takovehohle stadia dostavam stejne, protoze u narocnejsich veci si proste ledacos opravdu musis hlidat sam...)
    VIRTUALVOID
    VIRTUALVOID --- ---
    RUTHAN: to vies, ze ich to uz aj napadlo ... preto sa vsetci do toho hrnu (vid UE).

    aspon sa je na co pozerat, len nech to robia poriadne .)
    GORG
    GORG --- ---
    RUTHAN: jj.. svela prednaska na tohle tema: http://gamedesign.cz/?p=2482 .. asi znate

    btw me teda dostalo, ze nova verze iOS 5 API pro ty apple magic devices nebude v Objective C jiz potreba starat se o alokaci pameti, ze to pry ten Xcode sam pozna jakousi analyzou kodu, kdy je potreba nejaky objekt uvolnit z pameti a naopak (retain/release) ... nevim, sprava pameti dokaze byt pain in the ass, ale tyhle highlevel trendy me neberou.. c++ je narocny, ale aspon vim, ze delam neco spatne ja... asi starnu :)
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam