TENCOKACISTROMY: tak jako unity je ohnutelne ve spouste veci az za roh, jedna z veci, co se mi na nem libi. Ale bohuzel na audio data neexistuje jina moznost pristupu nez bud nahrany zkonvertovany soubor z projektu / datoveho balicku, nebo wwwloader (urceny spis pro webove veci, umoznujici nacitat textury, textove soubory a audio soubory z webu / filesystemui), ktery dokaze audioclip nahrat. Teoreticky by se jeste dal pouzit nativni plugin pro desktop/ios build, s tim ze by sis to prehraval sam, coz ale zrovna na to s cim si pohravam je nepouzitelne.
Bohuzel Unity je silne profilovane na to, ze si vsechno naklikas / natahas do projektu a pak zbuildujes. Nejake runtime veci dela silne neochotne. Pochopitelne ve webovem prehravaci nic takoveho (a to je s ohledem na zabezpeceni spravne) delat nemuzes, ale pro desktopove aplikace je to neprijemne omezujici.
Ta uplne jina liga... no v podstate jo, pokud chces mit neco na webu vic nez nejake jednoduche 2D, tak je tady unity a tim to v podstate hasne. 3D flash ma snahu, ale je kurevsky lowlevelovy (taky imo proto Adobe ukecala Unity aby udelali flash export), html 5 s webGL dtto, o rychlosti flashe / javascriptu oproti .net kodu nemluve.