• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    BYDKUNITY 3D
    * Unity 3D *
    =========
    RECOMANDED version : 2019.4.X
    ( dont have reordable list, arrays, etc.. but isnt laggy )

    Great community, tutorials and many assets for all.

    * CodeMonkey tutorials *
    https://www.youtube.com/channel/UCFK6NCbuCIVzA6Yj1G_ZqCg

    * Core *
    Unity Real-Time Development Platform | 3D, 2D, VR & AR Engine
    http://unity3d.com
    http://infiniteunity3d.com

    * Tutorials *
    https://twitter.com/SebastianLague
    https://www.youtube.com/user/Brackeys
    Unity C# and Shader Tutorials
    https://catlikecoding.com/unity/tutorials/
    JacksonDunstan.com
    https://jacksondunstan.com/

    * Assets *
    Humble Bundle | game bundles, book bundles, software bundles, and more
    https://www.humblebundle.com/

    * Library Unity tools *
    GitHub - zalo/MathUtilities: A collection of some of the neat math and physics tricks that I've collected over the last few years.
    https://github.com/zalo/MathUtilities

    * Audio systems explain *
    Blog - John Leonard French
    https://johnleonardfrench.com/articles/10-unity-audio-tips-that-you-wont-find-in-the-tutorials/

    * Recommended *
    https://twitter.com/AlanZucconi
    https://twitter.com/OskSta
    https://twitter.com/minionsart /
    https://www.patreon.com/posts/tutorial-list-10663597

    Jakou Unity verzi pouzivate?

    4 hlasy od 4 respondentů

    rozbalit záhlaví
    BYDK
    BYDK --- ---
    RUTHAN: Nemam nemam. ASi by stalo za to se podivat jak to funguje. Kazdopadne na GUI se prodavaji uz vytvorene tooly, takze pak neni problem jednodussi GUIcko udelat za den i s grafikou. ;)

    SHIGORBIRDMAN: Jo, mega tlacitka jsou hrozny. :D

    Btw: jinac vysla nova verze Unity s bugfixama, takze jsem zvedav, co tam vsechno dali dohromady. :)
    RUTHAN
    RUTHAN --- ---
    BYDK: Nezkousel si delat hry na Kindle Fire, to mam dokonce i tlacitka, takze by na tom mozna neco udelat slo, dle popisu je to vic, nez blba ctecka a jeste je to rozumny penize.
    BYDK
    BYDK --- ---
    SHIGORBIRDMAN: Clovece takovy drahy srace nekupovat. Navic maj problem s ovladacema, instalacema firmware apod.. Mam cinu, poctive vybiranou a je super. :) LEvna, rychla a kompatibilni s dobrou sw/fw podporou. :) Zenithink znacka.

    Btw> uz jsem uplne zapomnel na 2D, musi to byt super. :) Vse o dost jednodussi a hlavne rychlejsi pro render.
    SHIGORBIRDMAN
    SHIGORBIRDMAN --- ---
    BYDK: nahodou me to docela bavi, zadne srani se s 3d :)

    S droidem neporadim, ani jsem nezkousel nic buildovat (furt zadny droid device nemam, pac jsem se jeste nedostal k tomu, abych si sel koupit galaxy note... navic by s tim nesouhlasilo moje konto :)
    BYDK
    BYDK --- ---
    SHIGORBIRDMAN: ahhh..... to zni strasidelne. :)

    Vcera jsem narazil na jeden problemek. Presel jsem na verzi 3.5xxx a mam licenci na android a iOS. Tu zadaco samozrejme. :) No vcera jsem chtel nahrat projekt na androida a pri zadavani root cesty SDKcka to po me chce SDK 4.0 nebo vyssi. Je to mozne? NIc takoveho se mi nidky nedelo. V player seetingu mam nastavene 2.2 a vyssi a mam stazene SDK 2.3x a tuhle verzi mam i v zarizeni. Takhle mi to fungovalo donedavna.
    Diky za radu.
    SHIGORBIRDMAN
    SHIGORBIRDMAN --- ---
    No ja taky ted dodelam jeden unity projekt tahnouci se jako smrad a pak na to asi nesahnu jak bude rok dlouhy, anzto casual hry pro stare americanky 3d nepotrebujou....
    BYDK
    BYDK --- ---
    VIRTUALVOID: :D

    Ja mam taky jednu. Ale beztak nevim, jestli mi k necemu bude. Ted se k Unity moc casto nedostanu. :( .... njn v predhozi praci na to bylo spousty casu. Teda jestli to nebylo tim, ze jsem delal pro ne projekt v Unity :D
    SHIGORBIRDMAN
    SHIGORBIRDMAN --- ---
    me staci jedna :)
    VIRTUALVOID
    VIRTUALVOID --- ---
    No chlapi, kolko licenci na deploy do iOS & Android ste do nedele nakupili? :D
    SHIGORBIRDMAN
    SHIGORBIRDMAN --- ---
    ona vetsina tech velkych feature 3.5 je takova.... :)
    BYDK
    BYDK --- ---
    2NDREALITY: No, je to dost bida. K necemu pristoupis, ale ne kevsemu. Snad jen k emitoru, mam dojem. Jinac Shuriken je dost zabagovanej a neodladenej. Pokud chces scriptit particle a potrebujes to ce nejdriv, pouzij radeji ten starej.
    BYDK
    BYDK --- ---
    Ma nekdo zkusenost s Union, co nabizi Unity? Tak si o tom ctu, ale spis bych rad nekay info od cloveka, ktery to uz vyzkousel.

    SIRLOON: Dam na tebe. ;)
    SIRLOON
    SIRLOON --- ---
    BYDK: Rozhodne doporucuju odepsat. Minimalne si dobre pokecas s klukama
    BYDK
    BYDK --- ---
    R1CH_MOND: Inzeratu jsem si vsimnul. Nevis co to je za hru?
    SHIGORBIRDMAN
    SHIGORBIRDMAN --- ---
    TENCOKACISTROMY: s tim jak divoce dela unity serializaci bych se toho bal, ale ptam se proto, ze do prechozi verze fakt nebyl pouzitelny jiny verzovac (jinak nez na textury/modely/zdrojaky) nez ten jejich uzasny asset server, ktery je fakt dost... zabavny
    TENCOKACISTROMY
    TENCOKACISTROMY --- ---
    SHIGORBIRDMAN: pokud to maji v tech textovejch souborech nejak rozumne serazeny, tak si s tim mergovaci nastroje poradi. napr. ve visual studiu se uplne v pohode daji mergovat *.csproj a *.sln soubory, coz jsou jen seznamy dalsich souboru a konfiguraci.
    SHIGORBIRDMAN
    SHIGORBIRDMAN --- ---
    MAIMONIDES: jde mi o to, ze ted unity cpe asset soubory na logicke misto do dat, misto aby to melo v ruzne podivne pojmenovanych souborech v library a caches (aspon to v 3.5 tak vypadalo, co jsem v ni delal na GGJ). Ze by fungoval merge se fakt nebojim :/
    MAIMONIDES
    MAIMONIDES --- ---
    SHIGORBIRDMAN: Textove soubory s verzovanim moc nesouvisí, leda si myslíš, že mergování bude fungovat. To je ovšem docela komická představa, protože samozřejmě mergování nefunguje.
    Verzování souvisí s meta souborama, ty jsou tak od verze 3.2?

    Jinak jo, funguje to. V 3.4 to ani nepadá.

    Mimochodem, 3.4 už textovým souborům rozumí, ikdyž je neumí zapnout:)

    TENCOKACISTROMY: Ve většině typů souborů jo.
    TENCOKACISTROMY
    TENCOKACISTROMY --- ---
    SHIGORBIRDMAN: Do ty doby to byl binarni format?
    SHIGORBIRDMAN
    SHIGORBIRDMAN --- ---
    Btw ted, po uparvach v 3.5 a moznosti zapnout textove .asset soubory, by se mel uz dat rozumne pouzivat jakykoli jiny verzovaci software, nezkousel to nekdo?
    SHIGORBIRDMAN
    SHIGORBIRDMAN --- ---
    MAIMONIDES: njn, asset server je takovy docela hloupy vtip :)
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam