• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    BYDKUNITY 3D
    RUTHAN
    RUTHAN --- ---
    BYDK: Me by zajimalo, jak tom chodi ten holy linux, prece jen podporuje to par distribuci a jeste je to ARM, takze pak softu a jeste pomaly, proste hracka, ale jinak na NAS je to pomaly na videa je to pomaly, na net to pomaly a pan by na to jeste daval Unity..
    SHIGORBIRDMAN
    SHIGORBIRDMAN --- ---
    BYDK: afaik ma raspberry nejaky ultralowend "akcelerator". Chci videt, jak se jim s tim bude chtit srat pro par nadsencu :) tim spis s ohledem na to, jak rychle "resi" zavaznejsi veci (treba bug s fullscreenem a multimonitorovou sestavou maji hlaseny od roku 2006...)
    BYDK
    BYDK --- ---
    SHIGORBIRDMAN: Myslim, ze to bude chodit stejne jako pod iOS nebo Androidem. Defakto vyuzivas stejne OGL a procesor i akcelerator ktery je uvnitr je totozny. TAkze tady by kluci nemeli mit problem. ;) Ale chvili to bude jeste trvat, rekl bych.
    RUTHAN
    RUTHAN --- ---
    TENCOKACISTROMY: Tak treba PS3devkit a deveplopment je pry z velky casti nejaky linux bordel.
    SHIGORBIRDMAN
    SHIGORBIRDMAN --- ---
    BYDK: jsi humorny :DDD uz vidim, jak kvuli parte bastliru budou v unity delat softwarovy renderer a upravovat mono rekompiler (resp platit tamarinu) aby behal na raspberry :DDD


    TENCOKACISTROMY: myslis neco jako phantom a dalsi vaporwary?
    TENCOKACISTROMY
    TENCOKACISTROMY --- ---
    SHIGORBIRDMAN: Pockej az nekdo udela "konzoli" postavenou na linuxu a hry na tom budou temer jen v unity :).
    BYDK
    BYDK --- ---
    Unity chci vyuzit v oblasti 3D zobrazovani ( nejen hry ) a mam ted u sebe zarizenicko raspberry PI. A tam bezi vicemene jen Linux. Takze doufam, ze se jim to povede. :)
    SHIGORBIRDMAN
    SHIGORBIRDMAN --- ---
    Jo, v reklame na ctyrku vriskaji, ze teda linux bude. Z meho hlediska je to plus akorat v tom ohledu, ze linuxaci z ludum dare uz nebudou moct drzkovat, ze si nemuzou moje vyplody vyzkouset :)
    TENCOKACISTROMY
    TENCOKACISTROMY --- ---
    BYDK: JA akorat cetl, ze meli nejak linux player, ale ze nez ho dodelali, tak meli novou verzi a uz nemeli kapacity na dohnani, tak to stopli/pauzli.
    Pokud by ho nakonec ozivili a dotahli do konce, tak by to bylo super :).
    BYDK
    BYDK --- ---
    Nedavno jsem se dostal na stranky, kde se pise, ze Unity bude behat i pod Linuxem. Vi o tom nekdo neco?
    Bude to pry v nove 4 kove verzi. Bude tam napr. podpora DX11, dyn. stiny pro mobilni aplikace apod..
    RUTHAN
    RUTHAN --- ---
    TENCOKACISTROMY: Uz je to par let zpatky, ale jak byla ta hysterie kolem DX10 a Visty byly nejaky mereni, ktery ukazovaly jak na takovym systemu bezi DX9 hry, kterym jsou tam nejak emulovany a ty propady vykonu byly dost velky.
    Coz teda pravda neni 32bit a 64bit problem, ale muze to byt podobne pokud je tam nejaka jinak emulace kdoviceho.
    TENCOKACISTROMY
    TENCOKACISTROMY --- ---
    RUTHAN: Na 64bit to budes mit pravdepodobne pomalejsi kvuli tomu, ze vsechny pointery jsou 64bitovy a ne32bitovy. to je 2x tolik dat co musis tahat pres sbernici. Jinak ja mam 32bit unity3d na 64bit Win7Pro a nemam s tim vubec zanej problem. Ale je fakt, ze si s tim jen tak hraju a do zadnej vysokejch otacek to netlacim.
    RUTHAN
    RUTHAN --- ---
    Neexperimentoval tady nekdo nejak vic s Windows x64 unity buildem, hra ma pak pada, na 32 bitech beha v pohode a z toho Crash logu nic nepozname.
    4 GB pameti, pouzivat nehodlame, ale jde mi spis o to, jestli te 32bit bezici na 64bit woknech, nemam nejaky omezeni, ci problemy s rychlosti, jak to aspon byla u nekterych her, ktery jsou na 64bit systemech o kus pomalejsi nez 32bit.
    SHIGORBIRDMAN
    SHIGORBIRDMAN --- ---
    TENCOKACISTROMY: ne, neni. Objective C s tim nema co spolecneho, unity to pres mono rekompiluje do lowlevel C.
    Normalne to funguje na "vsem", ale narazil jsem na dalsi specificky opomenuty problem :/
    TENCOKACISTROMY
    TENCOKACISTROMY --- ---
    SHIGORBIRDMAN: A ta lambda/delegat je vzdy ten samy? Koukam ze objective-c nema primou podporu generics. Radsi ani nechci vedet co tam s tim musej vyvadet :).
    SHIGORBIRDMAN
    SHIGORBIRDMAN --- ---
    TENCOKACISTROMY: lambdu. Nicmene padalo to i kdyz to byl normalni delegat typu SmartValue T.Callback.
    TENCOKACISTROMY
    TENCOKACISTROMY --- ---
    SHIGORBIRDMAN: A co na ten "onchange" pripojujes za delegat?
    SHIGORBIRDMAN
    SHIGORBIRDMAN --- ---
    Jelikoz nejen svymi chybami se clovek uci, kdyby nahodou nekdo narazil na stejny problem jako ja...


    Rekompilace v unity na IOS je debilni. mam Smartvalue T , v podstate jen wrapper kolem nejakeho nastaveni, ktere umoznuje jinym objektum navesit se pres event na zmeny, at se to nemusi kontrolovat v kazdem ticku atd. Ze smartvalue T mam odvozene SmartBool, SmartFloat, SmartInt, s nejakymi dalsimi vecmi navic.

    na pc neni problem, na ipadu prvni prirazeni eventu projde, dalsi projde uz JEN PRO TEN SAMY TYp.

    tj mam SmartBool b1, b2, b3, a SmartFloat f1, f2, f3...


    b1.onchange+=...
    b2.onchange+=
    f1.onchange+=... - spadne s bad access


    f1.onchange+=...
    f2.onchange+=
    b1.onchange+=... - spadne s bad access

    resenim nakonec bylo vyhodit generickou tridu a udelat smartbool / float jako samostatne tridy, pak to funguje :( zabil jsem tim vic jak den pomalou pracnou snahou zjistit, na cem konkretne to pada, nez jsem si vsiml tohohle....
    RUTHAN
    RUTHAN --- ---
    Ahoj,
    resil tu nekdo brighness a gammu? My jsme zatim vyzkoumali, ze jsou mozny jen 2 reseni a obe vyzaduji PRO verzi, ale zda se mi divny, ze by fakt byly tak tupy a nedali to tam. Resime pro iPad a PC.

    Ty 2 reseni s jen pro:
    1) pro deferred lightning, cili pc a pro only
    2) Na PC to jde fakovat pomoci post process shaderu (coz ale vyzaduje PRO verzi).
    VIRTUALVOID
    VIRTUALVOID --- ---
    BYDK: ked free tak preco ne :p
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam