BYDK: Jde o to, okud prichazis, pokud z IS nebo Bohemky, tak proto tebe muze byt cokoliv jinyho nez stovky milionu malo.
Obecne je chytrejsi proste rozlozit rizika a udelat vice mensich projektu, na kterych se lidi i nauci/ vylesektuji a pak zkouset neco vetsiho. Byla tu spousta tymu, ktera udelala dobrou hru, ale pro malou cilovku a skoncila, coz prave vic projektu resi, uz jen protoze porad plati, ze 3/4 nebo kolik hernich projektu si na sebe nevydela.
Nezkusenost - to co si napsal, mi teda jako kdovico neprijde, lepsi nez nic, ale.. neco nakodit a vest SW projekt s desitkama lidi, je proste neco jinyho a to jeste hry, jsou jedny z nejslozitejsich SW projektu.
Druha strana mince, je ze v hernim businessu, jsou vetsinou ty zkuseny 40 lety lidi, ktery by meli neco vest ,tak odvareny, ze uz se radsi do niceho vetsiho nepoustej. Kdyz tak vetsinu, tak tech dobrych veci, dokopala spis parta fanatiku silou vule, nicmene to jeste nemusela souperit s tovarnami, kde pracuje 300-500 na jedny hre jako ted.