• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    BYDKUNITY 3D
    * Unity 3D *
    =========
    RECOMANDED version : 2019.4.X
    ( dont have reordable list, arrays, etc.. but isnt laggy )

    Great community, tutorials and many assets for all.

    * CodeMonkey tutorials *
    https://www.youtube.com/channel/UCFK6NCbuCIVzA6Yj1G_ZqCg

    * Core *
    Unity Real-Time Development Platform | 3D, 2D, VR & AR Engine
    http://unity3d.com
    http://infiniteunity3d.com

    * Tutorials *
    https://twitter.com/SebastianLague
    https://www.youtube.com/user/Brackeys
    Unity C# and Shader Tutorials
    https://catlikecoding.com/unity/tutorials/
    JacksonDunstan.com
    https://jacksondunstan.com/

    * Assets *
    Humble Bundle | game bundles, book bundles, software bundles, and more
    https://www.humblebundle.com/

    * Library Unity tools *
    GitHub - zalo/MathUtilities: A collection of some of the neat math and physics tricks that I've collected over the last few years.
    https://github.com/zalo/MathUtilities

    * Audio systems explain *
    Blog - John Leonard French
    https://johnleonardfrench.com/articles/10-unity-audio-tips-that-you-wont-find-in-the-tutorials/

    * Recommended *
    https://twitter.com/AlanZucconi
    https://twitter.com/OskSta
    https://twitter.com/minionsart /
    https://www.patreon.com/posts/tutorial-list-10663597

    Jakou Unity verzi pouzivate?

    3 hlasy od 3 respondentů

    rozbalit záhlaví
    TENCOKACISTROMY
    TENCOKACISTROMY --- ---
    BYDK: Nemej jim to za zly ... na necem musej vydelavat :).
    BYDK
    BYDK --- ---
    System.IO.Ports is used to access serial ports. As this is only meaningful for standalone desktop builds and would likely lead to difficulty and complications as Unity simply was not designed to provide direct hardware interfacing, it was likely deemed unnecessary. If you want this functionality, you will have to access it through a plug-in (Pro only) or some external Process that you start which does the work for you outside of Unity.

    jojo, zase to jde jen v Pro verzi sakra. :)
    SHIGORBIRDMAN
    SHIGORBIRDMAN --- ---
    MAIMONIDES: samozrejme, vsichni se vsema, driv nebo pozdeji nekdo skoncil nebo chvili delal v is/2k nebo bohemce :)
    a jak kdysi rikal mrsgy, stejne se jednou vsichni sejdeme v electronic arts :)
    MAIMONIDES
    MAIMONIDES --- ---
    Koukám, že svět větších her v ČR je jedna velká rodina.
    SHIGORBIRDMAN
    SHIGORBIRDMAN --- ---
    System.IO.Ports. Teoreticky by to mono melo davat jen tak, pro PC by to nemel byt problem...
    TENCOKACISTROMY
    TENCOKACISTROMY --- ---
    BYDK: Vzhledem k tomu, ze v unity jde pracovat s Kinectem, kterej (jestli se nepletu) neni nijak built-in, tak bych rekl ze jo.

    V .NETu na to je specialni trida, tak kdyz si ji na msdn najdes (myslim, ze se to jmenuje jednoduse SerialPort), tak by to v Unity mohlo byt taktez k dispozici.
    SIRLOON
    SIRLOON --- ---
    BYDK: hmm, to uz bych spis hledal nejakou knihovnu co bys prilinkoval nez primo api v mono :(
    SHIGORBIRDMAN
    SHIGORBIRDMAN --- ---
    BYDK: jo, je, ale musel bys lezt hodne lowlevel (nejspis na uroven native pluginu)
    BYDK
    BYDK --- ---
    SIRLOON: No vicemene neco takoveho, ale s tim, ze bych vyuzil jen ten komunikacni protokol, ale pripojil neco trochu jineho. ;)
    Takze to bude asi chtit low level access. Hmmm...... do toho se mi moc nechce.
    SIRLOON
    SIRLOON --- ---
    BYDK: ano, rika se mu gamepad a Unity s nim snad dokaze pracovat :)
    ale jestli chces low level pristup k portu tak to nevim jestli jde :)
    BYDK
    BYDK --- ---
    Preorder Unity 4.0 :) Objednal si to nekdo?

    Unity Pro 4 Pre-Order Beta
    http://unity3d.com/unity/beta/
    BYDK
    BYDK --- ---
    Mam takovej dotaz. Mas zarizeni, ktere posila data napr. pres USB ci serial. A ted bych chtel, aby o tom Unity vedelo a mohl jsem s tim pracovat. Je to mozne?
    BYDK
    BYDK --- ---
    SIRLOON: Abych pravdu rekl, tak jsem to na chvili opustil. Uz pul roku nic moc nedelam. Obcas nejakou malickost. Ale ted jsem si rekl, ze budu makat jen na polovicni uvazek, takze uvidime na co bude chut. :)
    SIRLOON
    SIRLOON --- ---
    BYDK: rekl bych, ze Peta je vytrenovanej od Kikiny jak bejt hodnej. Co se tyce jeho prace nemuzu soudit, s jeho kodem sem nedelal :)

    a ted delas porad s Unity, nebo si se na hry vykaslal?
    BYDK
    BYDK --- ---
    SIRLOON: jojo, delalo a jeden z tech ktery tam zustal z te stare party byl Peta Minarik. Ten jedinej vedel jak na Rosu. A nakonec se stal sefem programatoru. :) Sranda byla, ze shodou okolnosti to byl nejvetsi prasic kodu siroko daleko. Alespon co se povidalo. :) Tak kdo vi, jak to tam ted vypada.
    Jinac nevim o nikom dalsim. Vsici odesli. Ale je fakt, ze uz tam nejsem od prosince minuleho roku.
    SIRLOON
    SIRLOON --- ---
    RUTHAN: to nebylo video, ale diskuze na tiscalli. bylo to tak drsny az sem si to radeji vytipal.
    Ad reakce na BYDK, mohl bys mi prosim prozradit kolik si toho uz delal? prijde mi ze netusis jak funguje delani projektu, planovani a prelevani veci, jinak bys neco jako "rozjet 3,4 projekty" urcite nenapsal


    BYDK: dost lidi z 2K tam delalo/dela. Nechci tu vytahovat stary veci, ale myslim si, ze Hellboy to ma s egem dost podobne
    RUTHAN
    RUTHAN --- ---
    TENCOKACISTROMY: Taky neco patlam, neboj :)
    TENCOKACISTROMY
    TENCOKACISTROMY --- ---
    RUTHAN: Tedy, ze ty rovnou nepodnikas, kdyz mas tak zaruceny rady ;).
    RUTHAN
    RUTHAN --- ---
    BYDK: Jde o to, okud prichazis, pokud z IS nebo Bohemky, tak proto tebe muze byt cokoliv jinyho nez stovky milionu malo.
    Obecne je chytrejsi proste rozlozit rizika a udelat vice mensich projektu, na kterych se lidi i nauci/ vylesektuji a pak zkouset neco vetsiho. Byla tu spousta tymu, ktera udelala dobrou hru, ale pro malou cilovku a skoncila, coz prave vic projektu resi, uz jen protoze porad plati, ze 3/4 nebo kolik hernich projektu si na sebe nevydela.

    Nezkusenost - to co si napsal, mi teda jako kdovico neprijde, lepsi nez nic, ale.. neco nakodit a vest SW projekt s desitkama lidi, je proste neco jinyho a to jeste hry, jsou jedny z nejslozitejsich SW projektu.
    Druha strana mince, je ze v hernim businessu, jsou vetsinou ty zkuseny 40 lety lidi, ktery by meli neco vest ,tak odvareny, ze uz se radsi do niceho vetsiho nepoustej. Kdyz tak vetsinu, tak tech dobrych veci, dokopala spis parta fanatiku silou vule, nicmene to jeste nemusela souperit s tovarnami, kde pracuje 300-500 na jedny hre jako ted.
    BYDK
    BYDK --- ---
    RUTHAN: Opet mohu rici, ze zase nevis o cem mluvis. :) Rozject vice projektu , jak rikas treba 4 za tyhle prachy je fakt spatny napad. NEvim jestli jsi to zkousel delat byt treba jen dva projekty naraz, ale mohu ti rici, ze ani jeden nebude moc dobry. Proste designer ci clovek ve vedeni se nemuze rozporcovat(poukd to neni rychlokvaska ale srdcovy projekt) Pujcit si milion ecek a tak jako neco zkusit je fakt sebevrazda. :D

    JInac uvedu to na pravou miru:
    Marek nebyl nezkuseny. Sam dal dohromady maly engine s voxelama a celkove mu to fungovalo a slapalo to i na pomalejsich masinach. Dal dohromady tech demo, ktere sis mohl da se rici zahrat. ;) A krom toho jeste pred tim nez ziskal ty prachy, tak uz mel rozjety donate system a fanousky. Ukazal ze je shopen si jit za svou veci, ze umi rekneme programovat a ze je o to i zajem. A pak teprve ziskal prachy. A prave na onu hru, kterou prezentoval, coz je velky Miner Wars. ;)

    Ja byl rad, ze otevrel tenhle miniprojektik. Vicemene diky tomu, ze byl takovy megaloman. Na tom jsem se vicemene naucil delat v Unity a za o jsem moc rad. :)

    TENCOKACISTROMY
    TENCOKACISTROMY --- ---
    RUTHAN: Si to spis zahraj na nejaky predvadecce :).
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam