• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    BYDKUNITY 3D
    SHIGORBIRDMAN
    SHIGORBIRDMAN --- ---
    Jelikoz ngui nevlastnim, tak nepovim. Pokad se dodava se zdrojakama, tak se podivej, co jsou v nem za data. Pokud nejsou, mas smolika (nebo dekompilovat). Nebo napsat autorovi a zjebat ho ;)
    SIRLOON
    SIRLOON --- ---
    PAN_X: a co udelat druhou znakovou sadu, kde budou normalni pismena nahrazeny tema s diakritikou a proste budes jen prehazovat fonty uprostred vety jak debil? :)
    PAN_X
    PAN_X --- ---
    SHIGORBIRDMAN: jj vyexportoval sem si font pres BMF a ty znaky tam sou ale proste kdyz napíšu něco česky tak znaky ě,š,č,ř,ž tam nejsou ty ostatni jo... docela sem ztracenej uz to resim 2. den a potreboval bych se venovat obsahu a ne menicku :/
    SHIGORBIRDMAN
    SHIGORBIRDMAN --- ---
    ngui tusim umi porad jen bitmapove ne? tim padem umi takovy znaky, jaky nechas exportovat z BMFontu....
    pokud uz umi primo naportovat ttf, tak tam bude nekde nastaveni na limity znakove sady
    PAN_X
    PAN_X --- ---
    zdravim nemate prosimvas nekdo zkusenosti NGUI? jak tam dostat CE font?
    font zmenit dokazu ale ignoruje to cesky znaky...
    SHIGORBIRDMAN
    SHIGORBIRDMAN --- ---
    to ze je to skaredy a mrnavy neni vina unity, ale chapu :)

    ad stabilita - dost jsem tekl z necekanych padu a mrznuti... zpusobovano pouzivanim hudby v IT modech :/ (musel jsem prekonvertit do oggu, timpadem mi o mega narostla velikost)
    MAIMONIDES
    MAIMONIDES --- ---
    SHIGORBIRDMAN: Stability, grafiky, vhodnosti pro větší projekty:)
    SHIGORBIRDMAN
    SHIGORBIRDMAN --- ---
    MAIMONIDES: ktery limity mas ted na mysli? :)
    MAIMONIDES
    MAIMONIDES --- ---
    SHIGORBIRDMAN: Na mikrohru pěkný. Myslim, že to adekvátně demonstruje limity vývojové platformy.
    SHIGORBIRDMAN
    SHIGORBIRDMAN --- ---
    Unity Web Player | WebPlayer
    http://dl.dropboxusercontent.com/u/19916467/ScreamingCubes/WebPlayer.html

    Vikendove radeni v Ludum Dare a Unity.... jsem s vysledkem celkem potesen, prestoze jsem dost casu zabil na typickych blbostech.
    MAIMONIDES
    MAIMONIDES --- ---
    RUTHAN: Scéna je seznam odkazů na assety, unity i unigine má textovou serializaci.. Nebylo to jednoduchý, ale podařilo se.
    RUTHAN
    RUTHAN --- ---
    MAIMONIDES: Vzhledem k tomu, že všichni hlavní hráči (Unreal, Unity a Crytech) mají teď free verzi, tak se mi takový chování, nezdá jako moc dobrý nápad. Byť teda free v pravém slova smyslu je jen Unity protože, Epic a Crytech po tobě chtějí peníze, až potom co něco vydáš a ta hra vydělá.. Což je, ale z pohledu, mé "oblíbené" pozice volaCoToPlatí (aka producent), daleko lepší.

    Ale to co píšeš, níže je daleko zajímavější, měl zajímal Unity a portování na jednotlivý platformy.. ale jestli sem správně pochopil, tak vy jste překonvertovali projekt z Unity na Unigine, což by mě nenapadlo, že se rozumně vůbec dá.. čekal, bych že ty sceny, rozumně nepřevedeš.
    MAIMONIDES
    MAIMONIDES --- ---
    Nemají free verzi ve smyslu Unity free, nicméně jejich eval kit umožňuje vyzkoušet si všechno, ale hru z toho neuděláte. Myslim, že je to záměrná politika. Nechtějí mít milion neplatících zákazníků jako Unity a komunitu, kterou nelze v jejich skromném počtu ukočírovat. Spíš si v klidu zdokonalujou engine, mají jednotlivé bohatší zákazníky a zjevně jim to v Omsku stačí a pokud to tempo vydrží, tak za rok dva nebudou mít naprosto žádnou konkurenci.

    RUTHAN: Nic takového neexistuje, protože nemají komunitu ve smyslu Unity. Mají jen platící zákazníky, tj menší firmy, jiné nadšence jako nás, co si to koupili a nedělaj na fulltime myslim nemají.
    Žádný AAA studio taky zatím nedokázali přesvědčit. Mají dost lidí mezi z firem kolem vojenskekch simulátorů a pár projektantských studií.
    Co se týče importu, tak konverze unity scene souborů byl vopruz, workflow pro import assetů taky, ale podařilo se nám to.

    SHIGORBIRDMAN
    SHIGORBIRDMAN --- ---
    MAIMONIDES: nemaji free verzi, maximalne to eval SDK. ten seznam jsem se schvalne dneska koukal, na vic jak 8 let vyvijeny a prodavany engine je to dost chabe.

    MAIMONIDES: jj, to me na nich sere, hlavne ze masti nove featury, ale spousta veci zustava neresenych / je dost na hovno, ignorovane roky
    SHIGORBIRDMAN
    SHIGORBIRDMAN --- ---
    MAIMONIDES: zrovna poctivej interpret, navic c syntaxe, moc neocenim, jinak budiz, podle toho jak to popisujes to vypada pouzitelneji, jen me prekvapuje, ze na tom s vyjimkou tech simulaci nikdo nic neudelal.

    Nicmene pro mne osobne je 10k dolaru proste mimo misu :)
    RUTHAN
    RUTHAN --- ---
    MAIMONIDES: Jasně, tohle je to menší zlo, ale stejně je to voprus, kdy si chtějí v nějakym CRMku vést seznam potencionálních klientů. Je to asi stejně chytrý, jako poviná registrace u NV pro stažení Physxu.. Samozřejmě může být i hůř.

    Nicméně, trial pořád neni free verze a kdyby byla, pak by mě pak zajímala klasická porovnávací tabulka, co je ve free verzi a co je placený.
    RUTHAN
    RUTHAN --- ---
    MAIMONIDES: Kazdopadne budu vdecnej, kdyz mi z hlubin internetu, vyhrabes nejaky video, jak se s tim editoru pracuje a, kde bude neco jinyho, nez rotace posouvani, objektem v jednom okne a predtim pekne zdlouhy import 3d modelu.
    MAIMONIDES
    MAIMONIDES --- ---
    RUTHAN: Jim napíšeš vhodně formulovaný email a oni ti udělaj demo účet a stáhneš si eval kit a je to. Žádná byrokracie.
    RUTHAN
    RUTHAN --- ---
    MAIMONIDES: Ja jsem se na ten, jejich web dival, nez jsem psal.

    Evaluation kit po registraci + UNIGINE SDK is available on a per-case basis. Tomu free verze fakt nerikam, nebo jsem neco prehlidnul?

    Ty showcasy jsem prochazel nedavno a ted znova, porad me to nepresvedcilo. Kdyz se podivas na to co vyslo, tak 2x strategie, jednou ji delali samy, podruhy to vypada jako reskin a 2 podivne, osklive onlinovky na urovni Tabula rasa a z toho jedna uz hodne dlouho jen ve stavu dema. Plus jedna "kvalitni" hra na iOS.

    Zdrojaky furt dobry. Co se tyce tech dalsich platformem, zkouseli jste to zbuildit, fakt to funguje, kolik je s tim dodatecny prace pri portovani? Protoze bych rek, ze v tohle je na tom Unity se vsema svejma chybama porad dobre.

    Ze, mam Unity spoustu neresenych bugu s tim souhlasim, ale uz je to jak vec, na kterou jsem si u velkych middlewaru a softu zvyknul, pak jde jen o to, jaky jsou workaroundy a jak je to kriticky problem.
    MAIMONIDES
    MAIMONIDES --- ---
    Na Unity existuji roky stary nereseny chyby, texturovy memory leaky, spatny stiny v urcitych scenach, nefunkcni dynamicky loadovani vetsich map, 350k stromu ve scene. Nahlaseny, reprodukovany veci a nic. Leta.
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam