• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    BYDKUNITY 3D
    * Unity 3D *
    =========
    RECOMANDED version : 2019.4.X
    ( dont have reordable list, arrays, etc.. but isnt laggy )

    Great community, tutorials and many assets for all.

    * CodeMonkey tutorials *
    https://www.youtube.com/channel/UCFK6NCbuCIVzA6Yj1G_ZqCg

    * Core *
    Unity Real-Time Development Platform | 3D, 2D, VR & AR Engine
    http://unity3d.com
    http://infiniteunity3d.com

    * Tutorials *
    https://twitter.com/SebastianLague
    https://www.youtube.com/user/Brackeys
    Unity C# and Shader Tutorials
    https://catlikecoding.com/unity/tutorials/
    JacksonDunstan.com
    https://jacksondunstan.com/

    * Assets *
    Humble Bundle | game bundles, book bundles, software bundles, and more
    https://www.humblebundle.com/

    * Library Unity tools *
    GitHub - zalo/MathUtilities: A collection of some of the neat math and physics tricks that I've collected over the last few years.
    https://github.com/zalo/MathUtilities

    * Audio systems explain *
    Blog - John Leonard French
    https://johnleonardfrench.com/articles/10-unity-audio-tips-that-you-wont-find-in-the-tutorials/

    * Recommended *
    https://twitter.com/AlanZucconi
    https://twitter.com/OskSta
    https://twitter.com/minionsart /
    https://www.patreon.com/posts/tutorial-list-10663597

    Jakou Unity verzi pouzivate?

    3 hlasy od 3 respondentů

    rozbalit záhlaví
    RUTHAN
    RUTHAN --- ---
    REFLEX: Tvoje volba, dokud nepises vlastni engine, ale jen AI neni to beznadejny:) Pak se pochlub vysledkem.
    REFLEX
    REFLEX --- ---
    RUTHAN: ja moc nechci hotovy reseni, chtel bych si to vyzkouset napsat sam :]
    RUTHAN
    RUTHAN --- ---
    REFLEX: http://www.xaitment.com/english/product-overview.html
    A maj tam i ty trialy, tak ten patchfinding tool, ktery snad i driv Shigor zkamal. To zajimavejsi je ten XaitControl.
    RUTHAN
    RUTHAN --- ---
    REFLEX: Tak AAA hry na to maji middlewary, by to taky neni kdovijaky.. Havok Behavoir tusim a pak Kynaps od Autodescu, ted to zase prejmenoval. To ce tyce teorie, slidu a whitepaperu, bez sahnuti na kod, se mi nejvic libi to co delaji nemci v Xaitment, kdysi meli i nejaky dealy a bundly pro Unity, ale teda nebylo tam nic moc z tech jejich velkych planu, o ktery tak radi prezentovali :)
    REFLEX
    REFLEX --- ---
    SHIGORBIRDMAN: ted jsem na to kratce koukal a je to presne to co potrebuju, diky moc
    REFLEX
    REFLEX --- ---
    SHIGORBIRDMAN: Dokad to bavi... :-D bojim se abych vse nedelal moc dokonaly, kdyz vidim treba AI u AAA titulu tak se s tim kolikrat neserou :-D
    SHIGORBIRDMAN
    SHIGORBIRDMAN --- ---
    nicmene.... pobavis se, preju dobrou zabavu :)
    SHIGORBIRDMAN
    SHIGORBIRDMAN --- ---
    Raycast - pokud ho budes pouzivat hodne, doporucuju udelat specialni kolizni scenu jen na detekci - neni z nejrychlejsich a bohuzel muze snadno generovat dost garbage, coz se casem nascita
    SHIGORBIRDMAN
    SHIGORBIRDMAN --- ---
    REFLEX: udelej to boidovou mechanikou (krivky odpuzovani / pritahovani k spojencum / nepratelum / prekazkam), pokud vyslovene nemas bludiste, ale spis rovnou placku s prekazkama a postavama
    SIRLOON
    SIRLOON --- ---
    REFLEX: tak to budes muset asi probrat se shigorem, pac jak je delanej raycast v unity netusim
    REFLEX
    REFLEX --- ---
    SIRLOON: to jsem si rikal ze by slo v ramci A* taky, jen budu zjistovat raycastem kolize (?) a podle toho pujde okolo, akorat se bojim uz ty narocnosti na D* mrknu :] diky
    SIRLOON
    SIRLOON --- ---
    REFLEX: tusim ze D* byl navrzenej na dynamicky obstacly, ale uz je to dlouho co sem to hledal a mozna si to pletu. On by se dal teoreticky pouzit i ten A* ale musel bys k tomu mit nejaky kolektivni AI co by tomu A* rikalo, kdy a komu chce nekdo protnout nejakou naplanovanou trasu
    REFLEX
    REFLEX --- ---
    SIRLOON: je pravda ze dema co jsem koukal byly docela pomale, navrhujes neco jineho?
    SIRLOON
    SIRLOON --- ---
    REFLEX: nejsem si jistej, jestli pro dynamicky zmeny trasy je A* to prave, tim spis jestli se bude dynamicky menit i teren a kolize
    REFLEX
    REFLEX --- ---
    SHIGORBIRDMAN: Presne, hlavne planuju mit treba i 100 jednotek na mape tak aby to moc nesalo a i nejakej crowd control (ze do sebe nebudou bourat jak blbci a budou reagovat dynamicky na zmeny trasy) tak jsem zvedavej, prvni faze je udelat to 'tupy' a hnout se dal abych mel aspon prototyp hry :-D
    SHIGORBIRDMAN
    SHIGORBIRDMAN --- ---
    napsat si a* je celkem jednoduche, horsi je napsat si funkcni a optimalizovany a* :)
    zvlast v unity si musis davat bacha, abys nezahlcoval garbage collector
    REFLEX
    REFLEX --- ---
    SHIGORBIRDMAN: Nene radsi bych na zelene louce, napsal jsem si jednoduchy waypoint system, ale co jsem cetl o A* tak bych chtel zkusit to. Nasel jsem nejaky priklady tak to zkusim prepsat do unity
    SHIGORBIRDMAN
    SHIGORBIRDMAN --- ---
    REFLEX: myslis ten ted integrovany v unity? pokud zacinas na zelene louce, ten plugin od angryanta je jakztakz pouzitelny
    PAJA07
    PAJA07 --- ---
    Ahoj.. ciste nahodou, nemate nekdo stazenej plugin Modo to unity?

    Kolega si ho poridil.. ale pak ho ztratil a na tom webu prestala fungovat download stranka a autor pluginu nejak nekomunikuje..
    http://forum.unity3d.com/threads/177044-Modo-701-Export-FBX-Multiple-Animation-Takes-RELEASED

    dik :)
    REFLEX
    REFLEX --- ---
    zdravim, nejak bojuju s pathfindingem, nemate nekdo nejaky hezky example po ruce, nejlepe bych naimplementoval svuj A* ;]
    BYDK
    BYDK --- ---
    IWAN: Btw... jinac ta voda tam hraje velkou roli a chapu, ze jste ji pouzili. ;) To dela tu hru prinejmensim peknou, ikdyz je to narocnejsi na vykon. :)
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam