• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    BYDKUNITY 3D
    * Unity 3D *
    =========
    RECOMANDED version : 2019.4.X
    ( dont have reordable list, arrays, etc.. but isnt laggy )

    Great community, tutorials and many assets for all.

    * CodeMonkey tutorials *
    https://www.youtube.com/channel/UCFK6NCbuCIVzA6Yj1G_ZqCg

    * Core *
    Unity Real-Time Development Platform | 3D, 2D, VR & AR Engine
    http://unity3d.com
    http://infiniteunity3d.com

    * Tutorials *
    https://twitter.com/SebastianLague
    https://www.youtube.com/user/Brackeys
    Unity C# and Shader Tutorials
    https://catlikecoding.com/unity/tutorials/
    JacksonDunstan.com
    https://jacksondunstan.com/

    * Assets *
    Humble Bundle | game bundles, book bundles, software bundles, and more
    https://www.humblebundle.com/

    * Library Unity tools *
    GitHub - zalo/MathUtilities: A collection of some of the neat math and physics tricks that I've collected over the last few years.
    https://github.com/zalo/MathUtilities

    * Audio systems explain *
    Blog - John Leonard French
    https://johnleonardfrench.com/articles/10-unity-audio-tips-that-you-wont-find-in-the-tutorials/

    * Recommended *
    https://twitter.com/AlanZucconi
    https://twitter.com/OskSta
    https://twitter.com/minionsart /
    https://www.patreon.com/posts/tutorial-list-10663597

    Jakou Unity verzi pouzivate?

    3 hlasy od 3 respondentů

    rozbalit záhlaví
    APH
    APH --- ---
    RUTHAN: "..uz se mi tam nedari vytvorit ten puvodnim zadoucim jmenem aplikace"
    a co to zahlasi ?
    ja som teda profily na dev centre uz nejaku dobu nevidel ( mam ich tam par naopak navyse ;), mozno to fakt nejde, pokial bol v minulosti vytvoreny s tym menom
    RUTHAN
    RUTHAN --- ---
    Ahoj,
    nevidi tu nekdo to tech iOS developement profilu? Ja se tim porad patlam a zapominam, jak to fungovalo. Jsem si tedka konecne povedlo nastavit build server, ktery jednou za cas X, udela - Win,Mac,Linux, Android a iOS build (ipa).

    Jedinej problem mam s iOS buildem, respektive s profilama (Xcode 5.11), kde jsem v ramci experiementovani vymazal, profil se spravnym App ID a ted mam v ramci toho webovyho prehledu profilu, profil ktery se jmenuje - {NazevAplikace}2 a {NazevAplikace}XXYY a tak, ale uz se mi tam nedari vytvorit ten puvodnim zadoucim jmenem aplikace (bez suffixu). Na fyzicky zarizeni build dostanu, i tak, ale problem je, ze ten buildovaci Xcode skript (rucne ten ipad udelam, ale ten plugin je cizi bez zdrojaku a ten check tam ma) to proste bez toho zmrsenyho presnyho sparovani productName, respektive bundleName nezere, takze tam musim pouzivat ten zprznetenej nazev.

    Tzn. jedinej problem, kterej mam, je jak vytvorit libovonej (respektive zamyslenej zaznam) s tim zadoucim App ID v ramci Apple dev accountu - kterej se mirroruje na buildovaci machiny. Ted mi Xcode zahlasi pri otevreni projektu, ze ID nesedi, objevi se mi tam na uvodni general zalozce maly button fix, ale namisto toho spravnyho zaznamu se mi na webu, udela jen nejaky wildcard profile - kde je namisto jmena aplikace "*" a ten, ten buildovaci kram nezere.

    Nejlip to asi vysvetlim obrazkem, potrebuju do tabulky nize pridat zaznam(tzn. vytvorit profile), kde bude na pravy strane - string ve formatu com.companyName.ProductName namisto jen ty wildcard *, co je videt nahore, ostatni ty zamazany zaznamy jsou ok, jen obsahujou nejaky to versovani navic - ktery vzniklo v ramci pokusovani, kdysi davno, hlavne v diky tomu, ze se jsem chtel mit na prvne vic verzi aplikace aplikace kvuli testovani, tak se nejak saskovalo s tim produkt a bundle namem (kdyby nekdo potreboval dohledam jak, pro tuhle diskuzi to neni podstatny).

    APH
    APH --- ---
    SHIGORBIRDMAN: btw bolo to viac menej vychodisko z nudze, ktore preslo, aby bol controller / host na jednom mieste
    robit to teraz, tak radsej zrejme modifikujem kvoli zobrazovaniu priamo v externals, ale bolo ich viac, tak reparent bol rychlejsi ( zvlast, ked fungoval )
    malo by to skvele pouzitie, ak by sa dal ako parent specifikovat lubovolny hwnd vo forme typu group box, alebo panel ;-) to ale takmer urcite nepojde - kontext pre surface musi byt pre cele okno ( aj ked, neviem, neskusal som ) - inak external nie je vyslovene typicky standalone herny sw a pytalo sa na to na forach viac ludi, tak zrejme nejake dovody mali

    ( btw problem je samozrejme komunikacia - v UT mone™ su vsetky civilizovane moznosti externej komunikacie ako IPC, process I/O redirect a pod. spolahlivo a presne zabite (nechapem, ci to spravili naschval alebo kvoli portovaniu vyhodili uplne) - ktora je zredukovana na sockety, ale to snad ani nema zmysel pisat )
    APH
    APH --- ---
    SHIGORBIRDMAN: nejaky odekorovany form kontainer, do kt. sa loaduju externe unity buildy
    nie je to idealne, ale funguje (bez toho ich parentingu), navyse ten manager ma ine akutnejsie problemy
    SHIGORBIRDMAN
    SHIGORBIRDMAN --- ---
    Prekvapko... btw na co to proboha potrebujes?
    APH
    APH --- ---
    btw jak som sa pred casom stazoval - do cca do dvoch mesiacov / 16 October 2014, 4.5.5p1 / to tam pridali -
    Windows Standalone: You can now embed windows standalone player into another application, simply pass -parentHWND and windows standalone application's window will be created with specified parent.
    (netestovane)
    takze obcas to aj na nieco reaguje, ale asi im treba stupit na otlak
    RUTHAN
    RUTHAN --- ---
    Koukam, ze Unigine pridal nejakou podporu C#, aby v tom mohli bastlit i bezni smrtelnici, ted jeste ten editor a lepsi multi platform vyvoj a cenu na blbnuti.

    UNIGINE 2.0 Alpha 2: Hotfixes and C# API - Unigine Developer
    https://developer.unigine.com/devlog/20141120-unigine-2.0-alpha2
    MAIMONIDES
    MAIMONIDES --- ---
    RUTHAN: Máme a dokonce nám nepadá, když do scény přidáme 4 stromy.
    RUTHAN
    RUTHAN --- ---
    MAIMONIDES: Co vy, uz to mate pouzitelnej editor, nebo sceny jeste porad delate v linuxovym terminalu?
    VINCENT
    VINCENT --- ---
    Zdravim.

    Nemate nekdo povedomi o pluginu do unity, ktery by zjednodusoval vyrobu isometrickeho prostredi? Napriklad typu prvniho Syndicate. Aby vse rychle odsypalo, Z-ko se resilo samo, vse bylo optimalizovane a rychle atp atp...

    diky moc.
    APH
    APH --- ---
    MAIMONIDES: skype group
    povodne som myslel, ze redactor je unity hr/pr; dnes som zistil, ze nie je, ale aj tak to znie vierohodnejsie, ako to, ze 5.0 bude (na vianoce) nieco ako ready
    RUTHAN
    RUTHAN --- ---
    Jinak dobra sprava pro nas projektove prasaky, kteri si jeste vymenujou soubory znacne neefektivne, TrotlBox zvysil misto na 1 TB (coz je k nicemu, ale snad z toho bude sleva na 100 GB verzi) a muj konecne zavedl read-only slozky a odkaz s verifikaci na heslo - 21.centrure arrived..
    MAIMONIDES
    MAIMONIDES --- ---
    APH: To zní věrohodně. Odkud to je?
    RUTHAN
    RUTHAN --- ---
    APH: Uz to zkouseli vsechno vylejt a prepsat? nebo to teprve prijde a bude z toho zase compatibility fail? Ted, uz je chybi zase nejaky pisalek, ktery napise, jak uzasny tooly jsou, ze se ty hry delaj samy a ze na dnesnim softu neni moc vylepsovat..
    APH
    APH --- ---
    also
    [26/08/14 19:52:06] [redacted]: unity 5 is so far from done its not even funny
    [26/08/14 19:52:09] [redacted]: devs know this
    [26/08/14 19:52:29] [redacted]: its only beta cos there's no choice - people have paid for it and require access
    [26/08/14 19:52:57] [redacted]: I would expect 5.x to come close to a finished 5
    APH
    APH --- ---
    wat
    SHIGORBIRDMAN
    SHIGORBIRDMAN --- ---
    ... omg :)
    JIRRA
    JIRRA --- ---
    jezismarja, tak uz jsem to nasel...se da nastavit v preferences (editor-> colors -> playmode tint) ze cely editor zcerna na play modu, tak se omlouvam ale ze je tahle skvela vec ficura a ne bug me teda nenapadlo :)))
    SHIGORBIRDMAN
    SHIGORBIRDMAN --- ---
    reinstal + new projekt nepomuze?? (i bez importovani dalsich packages)
    JIRRA
    JIRRA --- ---
    Zdravím...je to spíš výstřel do prázdna ale (možná blbý keywords) nenašel jsem na webu ani na unity issue trackeru nic podobného či řešení... nestalo se vám někomu že by po spuštění projektu v editoru exovalo samotný UI editoru (jednotlivý moduly jdou blank/black)....je to lokální chyba ale reinstall samotné Unity nepomáhá, tzn nejpíš něco někde v třetí straně (new project dělá to samé, exist. projekty na jiných pc ok, pár verzí zpět na stejném pc to šlo ok....)...koukal jsem do Uniťackého editor.logu ale nevidím nic co bych byl schopný identifikovat jako nějaký error message.....
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam