• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    BYDKUNITY 3D
    SHIGORBIRDMAN
    SHIGORBIRDMAN --- ---
    2NDREALITY: ukaz screenshot jak to vypada na obrazovce :) (overdraw - kresli se moc veci pres sebe)
    APH
    APH --- ---
    SHIGORBIRDMAN: jo mobil..
    btw sprava sa to identicky aj v editore - tzn pri scale nad 1 narasta #drawcall a klesa batch .....
    moze to byt este patch verziou, kt. nie je komplet testovana, ale nwm
    SHIGORBIRDMAN
    SHIGORBIRDMAN --- ---
    APH: v profil;eru ma 200 drawcallu a 600 batchovanych, to uz poznat bude, ale neni mi jasne, proc to batchovani prestane fungovat
    APH
    APH --- ---
    SHIGORBIRDMAN: mne to celkovo moc zmysel nedava
    batch sa predsa porusi, ked su scales rozne / je jedno ci vacsie alebo mensie / a okrem toho pri pocte 8 rendererov su drawcally uplne zanedbatelne bez ohladu na batching
    SHIGORBIRDMAN
    SHIGORBIRDMAN --- ---
    takze pres scale 1 ti to prestane batchovat?
    SHIGORBIRDMAN
    SHIGORBIRDMAN --- ---
    eh, zrovna device.present je vec, ktera se kurva spatne profiluje (mimo jine proto, ze spiky v ni muze zpusobovat samotny profiler). Ale tipoval bych to, ze to dela overdraw, transparence neni zrovna nejrychlejsi. zkus materialy bez blendu, pokud pouzivas, a uvidis co to udela
    Vsync mas predpokladam vypnutej, kdyz tam nikde nevidim wait?
    SHIGORBIRDMAN
    SHIGORBIRDMAN --- ---
    ad "dojde k priblizeni a zpomaleni" - ze by ovedraw?
    SHIGORBIRDMAN
    SHIGORBIRDMAN --- ---
    na andru staci nastavit autoconnect profiler, jen musi byt androvy device pripojeny na stejnou wifi jako komp - max jeste vybrat profiler v profileru na andr, ale to ti vetsinou precvakne samo. Ale pokud ti to jebe i na pc, tak se podivej proste v profileru kde to chcipa
    SHIGORBIRDMAN
    SHIGORBIRDMAN --- ---
    (mam pocit ze pocet drawcall reduction dynamic batchingem se vypisuje i v tech zakladnich stats)
    SHIGORBIRDMAN
    SHIGORBIRDMAN --- ---
    zapni profiler a koukej co to dela :)
    SHIGORBIRDMAN
    SHIGORBIRDMAN --- ---
    Ty ho neresis, ale unity ano - to co popisujes, pokud nemas kazdy material uplne jiny, ti unity zbatchuje, pokud je na nich stejny scale = coz muze byt brutalni narust vykonu, protoze najednou je jeden drawcall misto stovky
    SHIGORBIRDMAN
    SHIGORBIRDMAN --- ---
    jinak dalsi vec - co konkretne tam mas? pokud jsou to nejake male meshe s par trianglama, v unity funguje relativne dobre dynamic batching, ale jen za predpokladu, ze maji objekty stejny scale (a pochopitelne material).
    SHIGORBIRDMAN
    SHIGORBIRDMAN --- ---
    2NDREALITY: celociselny scale, idealne 1 1 1, je "relativne" bezpecny. problemy vznikaji, kdyz mas hodne objektu pod sebou a pak se muze najednou stat, ze je scale 0.9999f, 0.9999f, 0.9999f.... a pak pri nejakem prohazovani parentu dojde kvuli floatove nepresnosti, ze je to najednou 0.99991, 0.9999, 0.9999... coz uz neni uniform a unity zacne kouzlit. Bohuzel unity ma jen standardni typ transformace, vektor scale a tranzice a quaternion rotace, a pri skladani k tomu proste obcas dojde.
    v editoru si to muzes pohlidat, obcas se tam ty zlomky proste vplazi pri prehazovani objektu v hierarchi. za chodu - prakticky zasadne delam to, co mas zakomentovane - po zmene parentu pro nejaky objekt mu resetuju localscale
    SHIGORBIRDMAN
    SHIGORBIRDMAN --- ---
    no pokud mas na tom parentovi non uniform scale, jsi s vykonem v hajzlu, protoze unity tam zacne delat nejake mazane vypocty na cpu aby zabranilo skewingu. bohuzel s ohledem na tuhle "feature" a problemy s floaty, kdy ti muzou nonuniform vzniknout "sam" je lepsi mit vsechno co jen jde s 1 1 1 scalem

    SHIGORBIRDMAN
    SHIGORBIRDMAN --- ---
    mas ten scale uniform? (non uniform scale = smrt vykonu)
    SIRLOON
    SIRLOON --- ---
    2NDREALITY: unity
    MEJLA77
    MEJLA77 --- ---
    Dobrý den,
    oslovil mě klient, který se věnuje AR, jestli neznám někoho, kdo umí pracovat s Unity... Tak mě napadlo zeptat se tady...

    Zatím jsem pro něj připravoval jen pár zakázek (nějakou sazbu, GUI aplikace a animovaný 3D fbx), nicméně se spoluprací jsem spokojený - je spolehlivý a platí včas (obvykle do dvou dnů od vystavení faktury) - pokud byste měl někdo zájem o spolupráci, napište mi do zprávy, můžu předat kontakty...

    RUTHAN
    RUTHAN --- ---
    APH: Hlaska nize je primo z toho Jenkins serveru, Xcode a Web uz to rozchodil - zjistil jsem, ze to App ID a company etc, jde primo naklikat na webu, coz jste teda mohli vedet.. Nicmene problem s tim buildenim je zda se jinde, Jenkins pise:

    Code Sign error: No matching provisioning profiles found: No provisioning profiles matching the bundle identifier “com.firma.AppIDtext” were found.
    CodeSign error: code signing is required for product type 'Application' in SDK 'iOS 7.1'


    Kdyz to budes googlit, tak najdes, ze nejsem sam, ale co se tyce reseni, kazdy nice neco jinyho a vsechno jsou to dost podivnosti - zbesily kopirovani profilu, co vsemoznejch adresaru, charovani s filenamema, pouzivani dalsiho plugin, ktery ma prilis mnoho promenejch nez aby se clovek trefil.
    Buildi se to oboje (Xcode / Jenkins) ze stejnyho adresare asi je to nejakej bug / nepochopeni, jak ten build server pracuje s tema profilama, cili mi s tim tady asi tezko pomuzeme, myslel jsem, ze problem je jinde.
    APH
    APH --- ---
    RUTHAN: "..uz se mi tam nedari vytvorit ten puvodnim zadoucim jmenem aplikace"
    a co to zahlasi ?
    ja som teda profily na dev centre uz nejaku dobu nevidel ( mam ich tam par naopak navyse ;), mozno to fakt nejde, pokial bol v minulosti vytvoreny s tym menom
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam