APH: ja jsem rad, ze ted mastim nejake obecne pripadne mimo unity prakticky uplne bezici veci a s unity se moc rvat nemusim, ted mam vyhlidku na mesic dva klidne prace a rad bych to zachoval, nez zase hledat nejakou cernou magii, ktera by me jen srala :D ale je to... divny :)
2NDREALITY: hele, pocet trianglu je relativne fuk. Deset samostatnych trianglu s vlastnimi materialy zabere karte vyrazne vic nez jeden mesh s par tisicama. Design karet predpoklada, ze je nastavis a pak do nich narves tisice vertexu, takze delka jednoho drawcallu se protahne az kdyz je tam toho opravdu hodne / slozite shadery / vice passu. Jen je mi divny, jak moc se ti to projevuje. smrdi to nejakou cernou magii unity. Zkus schvalne priblizit kameru, tj aby ty triangly byly pres celou obrazovku, a scale nechej.
Jediny o cem vim, je ten nonuniform, ktery unity uplne rozpici, ale tohle je divny :/