• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    BYDKUNITY 3D
    SHIGORBIRDMAN
    SHIGORBIRDMAN --- ---
    argh, unity... i aktualni 64 bitova verze ma limit na velikost resources, zjevne neco pres 4 giga (protoze 4.3 je v pohode). po prelezeni nad neznamy vetsi pocet se zacnou naprosto nahodne kurvit data (tezko rict, jestli se tam nevlezly, nebo se spatne nacitaji, nebo jiny wtf, unity nic nerekne... a v buildu pak jsou veci co se nacitaji z resources ponicene.
    Pridali jsme druhou sadu lightmap pro nizkou kvalitu grafiky a bum. Takze pryc z resources a presrat to do asset bundlu ;(
    APH
    APH --- ---
    / ale ano, ma to zmysel iba v editore... /
    APH
    APH --- ---
    no tak si to oifdefujes ne
    SHIGORBIRDMAN
    SHIGORBIRDMAN --- ---
    koukam teda ze tam to ma nekdo primo v hernim skriptu, ale to znamena, ze s takovym skriptem pak nejde udelat build ;)
    SHIGORBIRDMAN
    SHIGORBIRDMAN --- ---
    2NDREALITY: vsak to sam pises. Vse, co potrebujes udelat, je zavolat AssetDatabase.CreateAsset(skriptemVytvorenyPrefab, "Assets/souborProPrefab.asset");

    Jenze to musis zavolat z editoru, cili musis mit wizarda nebo inspektor, ve kterem to zavolat muzes.
    SHIGORBIRDMAN
    SHIGORBIRDMAN --- ---
    2NDREALITY: editor skriptem (cili navazat do menu nebo na inspektora), ktery vezme go a ulozi jako asset
    APH
    APH --- ---
    (necital som) - vytvorit novy asset cez assetdatabase sa v runtime da alebo si tie data napchaj so scriptableobject-u ( ten persistuje data aj v playmode, je cez to robeny napr. material inspector )
    BYDK
    BYDK --- ---
    Jeste k tomu Unetu. Jjj, tester bych byl dobrej, ale kdyt tam porad kazdou verzi je 10-15 bug fixu na Networking. Takze se s tim fakt srat nechci, ale mam tu projekt, ktery je proste offline a nikdo si to nezahraje, pac je to pripravene jen pro sitovou verzi.

    Btw... delal nekdo uz login system? Nejaky poznatky ci doporuceni?
    BYDK
    BYDK --- ---
    JAACOB: Jjj, nakonec jsme to rozbehli pres TestFlight.

    Ja se tomu taky vyybam, ale porad to po me nekdo kua chce. Andrid, apple. Samy kraviny. :D

    btw... dekuji
    SMETA
    SMETA --- ---
    UNTOY: Dekuju moc
    UNTOY
    UNTOY --- ---
    SMETA: cgpeers.com
    SMETA
    SMETA --- ---
    Asi otravnej dotaz. Nevite o nejaky strance s assetama? Z unity si hraju a nechce se mi kupovat packy. Dekuju moc
    APH
    APH --- ---
    SHIGORBIRDMAN: provision profile udid zoznam je stale to o tom istom..
    ale unity cloud build prave spravi ipa a posle mail s linkom na nainstalovanie
    APH
    APH --- ---
    Chelsea Does... Silicon Valley Clip - Kids Computer Class - Netflix [HD]
    https://www.youtube.com/watch?v=940MMD1Il5E
    SHIGORBIRDMAN
    SHIGORBIRDMAN --- ---
    a od te doby uz neexistuje, ze bys neco uploadnul na testflight a mohl zacit testovat, musis pockat, az ti to velkojabka schvali :/

    BYDK - potrebujes udid jeho tabletu, pridat ho do sveho provisioning profilu a udelat build, pak mu staci poslat ipa soubor. teda... aspon to tak driv byvalo, uz jsem na to osobne dva roky nemusel nastesti sahnout :)
    APH
    APH --- ---
    unity cloud build
    nastavovaniu certifikatov ala testflight sa nevyhnes, ale builduje to priamo z unity projektu
    btw testflight bol pred casom acquihired, je to sucast itunes connect
    JAACOB
    JAACOB --- ---
    BYDK: hele ja se snazim jabkam v praci vyhybat jak cert krizi, ale na tohle sdileni se u nas pouziva testflight. Nevim teda co je potreba mit za developer ucty a podobne, ale treba ti to pomuze...
    BYDK
    BYDK --- ---
    Ahoj hosi. ASi je to spis otazka IOS, ale vytvoril jsem aplikaci na Macu, dostal ho do ipadu, pomoci Xcodu. Klasika. A ted otazka. Jak tu aplikaci mohu poslat nekomu, kdo ma taky tablet a chtel by to videt? Dekuji moc
    SHIGORBIRDMAN
    SHIGORBIRDMAN --- ---
    2NDREALITY: jj, vertexy atd, na to jetreba nejaky externi tool (vubec jsem netusil, ze ve vstudiu s tim docela hezky pokrocili, kdyz jsem naposledy takhle neco resil, bylo to pres nejaky nvidia tool).

    androida testoval vzdycky na devicu. pokusy o debugovani jsem teda vzdal uz kdysi :) (nastesti aspon u droidu do znacne miry plati ze co ti jede v editoru, to snad pojede i na devicu, az na obcasne potize a nekompatibility slo vzdycky spis o profilovani a optimalizovani a unity profiler nastesti funguje docela dobre)
    SHIGORBIRDMAN
    SHIGORBIRDMAN --- ---
    muze byt uzitecny, ani jsem nevedel ze to jde...
    na druhou stranu, profiler v unity ti da podobny info
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam