• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    BYDKUNITY 3D
    * Unity 3D *
    =========
    RECOMANDED version : 2019.4.X
    ( dont have reordable list, arrays, etc.. but isnt laggy )

    Great community, tutorials and many assets for all.

    * CodeMonkey tutorials *
    https://www.youtube.com/channel/UCFK6NCbuCIVzA6Yj1G_ZqCg

    * Core *
    Unity Real-Time Development Platform | 3D, 2D, VR & AR Engine
    http://unity3d.com
    http://infiniteunity3d.com

    * Tutorials *
    https://twitter.com/SebastianLague
    https://www.youtube.com/user/Brackeys
    Unity C# and Shader Tutorials
    https://catlikecoding.com/unity/tutorials/
    JacksonDunstan.com
    https://jacksondunstan.com/

    * Assets *
    Humble Bundle | game bundles, book bundles, software bundles, and more
    https://www.humblebundle.com/

    * Library Unity tools *
    GitHub - zalo/MathUtilities: A collection of some of the neat math and physics tricks that I've collected over the last few years.
    https://github.com/zalo/MathUtilities

    * Audio systems explain *
    Blog - John Leonard French
    https://johnleonardfrench.com/articles/10-unity-audio-tips-that-you-wont-find-in-the-tutorials/

    * Recommended *
    https://twitter.com/AlanZucconi
    https://twitter.com/OskSta
    https://twitter.com/minionsart /
    https://www.patreon.com/posts/tutorial-list-10663597

    Jakou Unity verzi pouzivate?

    4 hlasy od 4 respondentů

    rozbalit záhlaví
    APH
    APH --- ---
    APH: (to vsetok cas zeruce je samozrejme konkretna konstelacia, point je v tych podrobnych nodes pre BehaviourUpdate... )
    APH
    APH --- ---
    btw vie mi niekto povedat, naco je v tom krame v profileri button 'Deep profile' ?
    ked je zapnute, tak je v Overview nicnehovoriace vsetok cas zeruce BehaviourUpdate
    - az ked sa to vypne ma to ako child nodes .Update() per script/MonoBehaviour
    doublejutf ?
    [uz som chcel niekam obsiahlo pastovat screenshoty, akurat ma napadlo este to skusit vypnut]
    APH
    APH --- ---
    (ake zalezi na konkretnom use case ofc, v tomto konkretnom pripade vytvaranie GOs asi bude fungovat a pokial je jednorazove, tak cert to ber... )
    APH
    APH --- ---
    ano akurat vacsinou pokial sa nejedna o nejaky vsobecnejsi editor support / reusable asset scripting, tak vytvaranie GOs v assetdatabaze je skor znakom nespravneho pristupu
    hotovy GO moze byt sice uzitocny, ale vacsinou staci serializovat data do referencovanho ScriptableObject-u a je to bez potreby vytvarania akychkolvek menu hookov na zavolanie, prip. zobrazeni editor window atp

    trochu obskurnejsie sa setupuju/vytvaraju nove instancie, ale staci to len raz na zaciatku..
    SHIGORBIRDMAN
    SHIGORBIRDMAN --- ---
    APH: no tak jasne, ale prijde mi mnohem cistsi dat si to jako editor skript, treba do inspektora, hezky s tlacitkem a klidne zadavanim cesty kam se ma asset ulozit ;)
    SHIGORBIRDMAN
    SHIGORBIRDMAN --- ---
    argh, unity... i aktualni 64 bitova verze ma limit na velikost resources, zjevne neco pres 4 giga (protoze 4.3 je v pohode). po prelezeni nad neznamy vetsi pocet se zacnou naprosto nahodne kurvit data (tezko rict, jestli se tam nevlezly, nebo se spatne nacitaji, nebo jiny wtf, unity nic nerekne... a v buildu pak jsou veci co se nacitaji z resources ponicene.
    Pridali jsme druhou sadu lightmap pro nizkou kvalitu grafiky a bum. Takze pryc z resources a presrat to do asset bundlu ;(
    APH
    APH --- ---
    / ale ano, ma to zmysel iba v editore... /
    APH
    APH --- ---
    no tak si to oifdefujes ne
    SHIGORBIRDMAN
    SHIGORBIRDMAN --- ---
    koukam teda ze tam to ma nekdo primo v hernim skriptu, ale to znamena, ze s takovym skriptem pak nejde udelat build ;)
    SHIGORBIRDMAN
    SHIGORBIRDMAN --- ---
    2NDREALITY: vsak to sam pises. Vse, co potrebujes udelat, je zavolat AssetDatabase.CreateAsset(skriptemVytvorenyPrefab, "Assets/souborProPrefab.asset");

    Jenze to musis zavolat z editoru, cili musis mit wizarda nebo inspektor, ve kterem to zavolat muzes.
    SHIGORBIRDMAN
    SHIGORBIRDMAN --- ---
    2NDREALITY: editor skriptem (cili navazat do menu nebo na inspektora), ktery vezme go a ulozi jako asset
    APH
    APH --- ---
    (necital som) - vytvorit novy asset cez assetdatabase sa v runtime da alebo si tie data napchaj so scriptableobject-u ( ten persistuje data aj v playmode, je cez to robeny napr. material inspector )
    BYDK
    BYDK --- ---
    Jeste k tomu Unetu. Jjj, tester bych byl dobrej, ale kdyt tam porad kazdou verzi je 10-15 bug fixu na Networking. Takze se s tim fakt srat nechci, ale mam tu projekt, ktery je proste offline a nikdo si to nezahraje, pac je to pripravene jen pro sitovou verzi.

    Btw... delal nekdo uz login system? Nejaky poznatky ci doporuceni?
    BYDK
    BYDK --- ---
    JAACOB: Jjj, nakonec jsme to rozbehli pres TestFlight.

    Ja se tomu taky vyybam, ale porad to po me nekdo kua chce. Andrid, apple. Samy kraviny. :D

    btw... dekuji
    SMETA
    SMETA --- ---
    UNTOY: Dekuju moc
    UNTOY
    UNTOY --- ---
    SMETA: cgpeers.com
    SMETA
    SMETA --- ---
    Asi otravnej dotaz. Nevite o nejaky strance s assetama? Z unity si hraju a nechce se mi kupovat packy. Dekuju moc
    APH
    APH --- ---
    SHIGORBIRDMAN: provision profile udid zoznam je stale to o tom istom..
    ale unity cloud build prave spravi ipa a posle mail s linkom na nainstalovanie
    APH
    APH --- ---
    Chelsea Does... Silicon Valley Clip - Kids Computer Class - Netflix [HD]
    https://www.youtube.com/watch?v=940MMD1Il5E
    SHIGORBIRDMAN
    SHIGORBIRDMAN --- ---
    a od te doby uz neexistuje, ze bys neco uploadnul na testflight a mohl zacit testovat, musis pockat, az ti to velkojabka schvali :/

    BYDK - potrebujes udid jeho tabletu, pridat ho do sveho provisioning profilu a udelat build, pak mu staci poslat ipa soubor. teda... aspon to tak driv byvalo, uz jsem na to osobne dva roky nemusel nastesti sahnout :)
    APH
    APH --- ---
    unity cloud build
    nastavovaniu certifikatov ala testflight sa nevyhnes, ale builduje to priamo z unity projektu
    btw testflight bol pred casom acquihired, je to sucast itunes connect
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam