• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    BYDKUNITY 3D
    APH
    APH --- ---
    APH: lol na offline publishnutom videu na YT to vystrihli
    out of sight, out of mind || nevim nevim unity
    APH
    APH --- ---
    mna hlavne zaujal crash editora na keynote
    QA veducemu, ktory nasledoval potom som vobec, ale vobec nezavidel ;}
    mozno to trochu s tym dorazom na mobilne cloud services suvisi
    SHIGORBIRDMAN
    SHIGORBIRDMAN --- ---
    heh, to je revu ohledne zmeny cen a licencovani unity :)

    (nejvic by mne zajimalo, kdo bude ochotny platit si 35 USD mesicne za tu takzvanou plus verzi...)
    SHIGORBIRDMAN
    SHIGORBIRDMAN --- ---
    hm, tak 5.3.5 (z patku) zda se konecne spravila zkurvene particly... aspon to tak vypada
    SHIGORBIRDMAN
    SHIGORBIRDMAN --- ---
    APH: ale resil jsem par problemu z dread efekta a potencialnich v nadchazejicim projektu, odpovedi znely vicemene dle ocekavani, udelejte bug report, kouknete se na roadmapu, nevime / nerekneme, ale bude to brzo a bude to super...
    jsem rikal, ze to tak dopadne a ze je zbytecne to posilat :)
    v pondeli budu jeste chvilku experimentovat s aktualni 5.4 betou, ale nevypada to, ze by zatim ty nejkritictejsi prusery jakkoli resila (coz je predevsim vykon, vykon a pak jeste jednou vykon. je fakt cool, ze kluci unitacti predelali kusy rendereru na multithreadovy, ale to by to muselo nejak rozumne fungovat i na necem jinem nez i7)


    APH
    APH --- ---
    SHIGORBIRDMAN: ktory rant ?
    SHIGORBIRDMAN
    SHIGORBIRDMAN --- ---
    JAACOB: njn, zabitim unity webplayeru pro mne unity v podstate skoncilo jako webova platforma :/ protoze ac webplayer mel sva omezeni, tak na nem jinak jelo prakticky vsechno. s webgl uz se daji delat jen jednodussi hricky (a k rychlosti buildu radeji ani... nekomentovat :)

    ja uz jsem na unity tak nasrany, ze vicemene podporuju myslenku, ze prejdeme na unreal :/ "odpoved" od unity na muj rant na tema co funguje a nefunguje a co s tim budou delat me v tom dost utvrdila
    JAACOB
    JAACOB --- ---
    Ok, je to pulrok, ale je to porad relevantni info k aktualni verzi unity, webgl a GI. Probehl jsem schvalne i patch notes, kde jsou kolem WebGL az po 5.3.4p6 jen drobne fixy, zadna nova ficura jako napr. podpora multithreadingu a ani si teda nemyslim, ze by takovy update vydali v ramci patche. Nehlede na to, ze k multithreadingu potrebujou Shared array buffers, ktere AFAIK aktualne funguji jen v experimentalni fazi ve Firefoxu a probehly zatim jen interni Unitacke benchmarky.
    Chrome hlasi in development, v ramci IE se o tom spis zatim jenom povida...
    Takze jo, je to sice starsi info, ale myslim, ze stale aktualni.

    WebGL je furt hrozne rozmrdany. Kluci v praci tady na tom zkousej trochu vysivat, rozchazet asset bundly a podobne, ale u Dead triggeru 2 nam buildy zatim furt padji na pameti - rekord byl par odehranych misi pred crashem. Na vetsi a narocnejsi projekty je to zatim furt hroznej pruser...
    SHIGORBIRDMAN
    SHIGORBIRDMAN --- ---
    relativne cerstvy, vic jak pul roku stary :) netusim, jak je na tom webgl, ale s ohledem na to jak v prdeli je unity 5.2, 5.3 a bohuzel to vypada ze i 5.4 takova zustane... Zitra si dam par panaku na odvahu a pujdu zkusit posledni 5.4 betu, ale imo to nicemu nepomuze.

    JAACOB
    JAACOB --- ---
    IWAN: Zajimalo me to taky a tady (dole) je relativne cerstvy souhrn aktualniho stavu: http://blogs.unity3d.com/2015/12/07/unity-5-3-webgl-updates/
    IWAN
    IWAN --- ---
    a sakra, ja to tusil. diky za info
    SHIGORBIRDMAN
    SHIGORBIRDMAN --- ---
    Afaik to nejde. A i kdyby to slo, jelo by to v browseru pres javascript akorat klukum z NSA
    IWAN
    IWAN --- ---
    ahoj, nevite jestli se da v Unity5 nejakym zpusobem dostat GI do webGL? samozrejme vim o moznosti to bakenout do textur, ale to dost zvysuje velikost releasu. diky a zdravim
    APH
    APH --- ---
    MONKEYFIGHTER: http://docs.unity3d.com/ScriptReference/ExportPackageOptions.html
    ze to chyti referencie je tak 50:50
    imao to vola aj ten rucny exporter, ale je sanca, ze to ma ine flagy
    MONKEYFIGHTER
    MONKEYFIGHTER --- ---
    SHIGORBIRDMAN: eh, tak to se skvele hodi vzhledem k tomu ze to chceme delat nejakym skriptem a ne rucne z editoru... dik za info kazopadne aspon vim ze neni chyba u me)
    SHIGORBIRDMAN
    SHIGORBIRDMAN --- ---
    ony ty dependence pri exportu moc nefungujou... ma to tendence naplacat jako dependenci skoro vsechno, nekdy dost nepochopitelne i veci, ktere s vyselektovanym objektem nemaji absolutne nic spolecneho :/
    MONKEYFIGHTER
    MONKEYFIGHTER --- ---
    zdravim, muze mi nekdo osvetlit popripade nasmerovat nekam kde se da precist o tom jak presne fungujou v unity dependencies mezi prefabama? snazim se ted vyhazet spoustu assetu z jednoho projektu do asset bundlu a kdyz si dam na ruznejch prefabech select dependencies tak se nestacim divit, mam napr prefab hlavy postavy, ta na sobe ma material kterej pouziva nejakou texturu,oboje v dependencich cekal, proc je tam ale napriklad dalsi textura kterou pouziva uplne jinej material na uplne jinym prefabu kterej s timhle nema nic spolecnyho vubec nechapu a uz vubec nevim kde to najit nebo odstranit...

    pokud tu texturu co tam je nesmyslne navic smazu a pak ji tam zase pridam tak uz se tam neobevi a vsechno slape.
    SHIGORBIRDMAN
    SHIGORBIRDMAN --- ---
    APH: no ty markery jsou pro user code, abys vedel co kde ve svem kodu volas a kurvis...

    prijde mi hrozne divny, ze ti nefunguje ten deep profile, ten by mel normalne ukazovat i jmena funkci volanych v kodu
    APH
    APH --- ---
    vypada to, ze celu pomalu scenu nateraz neriesime, takze Profile.* vyskusam neskor,
    no ked uz raz specifikujem user probes, asi mam sajn aku cast kodu profilovat, co jaksi popiera zmysel profileru...
    takze naozaj netusim jak to myslia ( za predpokladu, ze vobec chyta tie markery, ofc )
    SHIGORBIRDMAN
    SHIGORBIRDMAN --- ---
    to je divny, to tam museli kluci zase neco zkokotit :/ (nijak prekvapive, unity 5.x zacina byt fakt hrozive strasna a pomer love and hate se presouva tvrde k hate).

    Zkousels vlastni profiler markery? Je tam nejaky Profiler.BeginSample("blabla"), Profiler.EndSample(), jestli si dobre pamatuju, driv jsem to docela extenzivne pouzival pri hledani kousku, kde se co kurvilo
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam