• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    BYDKUNITY 3D
    SHIGORBIRDMAN
    SHIGORBIRDMAN --- ---
    to je divny, to tam museli kluci zase neco zkokotit :/ (nijak prekvapive, unity 5.x zacina byt fakt hrozive strasna a pomer love and hate se presouva tvrde k hate).

    Zkousels vlastni profiler markery? Je tam nejaky Profiler.BeginSample("blabla"), Profiler.EndSample(), jestli si dobre pamatuju, driv jsem to docela extenzivne pouzival pri hledani kousku, kde se co kurvilo
    APH
    APH --- ---
    no nevim jak to myslia
    1. pic Deep Profile On
    2. pic Off
    ( ne, nemam tam preklep )
    malo by to potom zmysel akurat s tymi user probes, ale trochu mi to unika a neskusal som



    SHIGORBIRDMAN
    SHIGORBIRDMAN --- ---
    deep profiler profiluje i jednotlive funkce uvnitr skriptu, driv jsem to obcas pouzival. nebo aspon profiloval, v 5 jsem ho mel zapnuty parkrat :)

    minimalne by v tu chvili mel zacit brat a zobrazovat custom profiler markery
    APH
    APH --- ---
    APH: (to vsetok cas zeruce je samozrejme konkretna konstelacia, point je v tych podrobnych nodes pre BehaviourUpdate... )
    APH
    APH --- ---
    btw vie mi niekto povedat, naco je v tom krame v profileri button 'Deep profile' ?
    ked je zapnute, tak je v Overview nicnehovoriace vsetok cas zeruce BehaviourUpdate
    - az ked sa to vypne ma to ako child nodes .Update() per script/MonoBehaviour
    doublejutf ?
    [uz som chcel niekam obsiahlo pastovat screenshoty, akurat ma napadlo este to skusit vypnut]
    APH
    APH --- ---
    (ake zalezi na konkretnom use case ofc, v tomto konkretnom pripade vytvaranie GOs asi bude fungovat a pokial je jednorazove, tak cert to ber... )
    APH
    APH --- ---
    ano akurat vacsinou pokial sa nejedna o nejaky vsobecnejsi editor support / reusable asset scripting, tak vytvaranie GOs v assetdatabaze je skor znakom nespravneho pristupu
    hotovy GO moze byt sice uzitocny, ale vacsinou staci serializovat data do referencovanho ScriptableObject-u a je to bez potreby vytvarania akychkolvek menu hookov na zavolanie, prip. zobrazeni editor window atp

    trochu obskurnejsie sa setupuju/vytvaraju nove instancie, ale staci to len raz na zaciatku..
    SHIGORBIRDMAN
    SHIGORBIRDMAN --- ---
    APH: no tak jasne, ale prijde mi mnohem cistsi dat si to jako editor skript, treba do inspektora, hezky s tlacitkem a klidne zadavanim cesty kam se ma asset ulozit ;)
    SHIGORBIRDMAN
    SHIGORBIRDMAN --- ---
    argh, unity... i aktualni 64 bitova verze ma limit na velikost resources, zjevne neco pres 4 giga (protoze 4.3 je v pohode). po prelezeni nad neznamy vetsi pocet se zacnou naprosto nahodne kurvit data (tezko rict, jestli se tam nevlezly, nebo se spatne nacitaji, nebo jiny wtf, unity nic nerekne... a v buildu pak jsou veci co se nacitaji z resources ponicene.
    Pridali jsme druhou sadu lightmap pro nizkou kvalitu grafiky a bum. Takze pryc z resources a presrat to do asset bundlu ;(
    APH
    APH --- ---
    / ale ano, ma to zmysel iba v editore... /
    APH
    APH --- ---
    no tak si to oifdefujes ne
    SHIGORBIRDMAN
    SHIGORBIRDMAN --- ---
    koukam teda ze tam to ma nekdo primo v hernim skriptu, ale to znamena, ze s takovym skriptem pak nejde udelat build ;)
    SHIGORBIRDMAN
    SHIGORBIRDMAN --- ---
    2NDREALITY: vsak to sam pises. Vse, co potrebujes udelat, je zavolat AssetDatabase.CreateAsset(skriptemVytvorenyPrefab, "Assets/souborProPrefab.asset");

    Jenze to musis zavolat z editoru, cili musis mit wizarda nebo inspektor, ve kterem to zavolat muzes.
    SHIGORBIRDMAN
    SHIGORBIRDMAN --- ---
    2NDREALITY: editor skriptem (cili navazat do menu nebo na inspektora), ktery vezme go a ulozi jako asset
    APH
    APH --- ---
    (necital som) - vytvorit novy asset cez assetdatabase sa v runtime da alebo si tie data napchaj so scriptableobject-u ( ten persistuje data aj v playmode, je cez to robeny napr. material inspector )
    BYDK
    BYDK --- ---
    Jeste k tomu Unetu. Jjj, tester bych byl dobrej, ale kdyt tam porad kazdou verzi je 10-15 bug fixu na Networking. Takze se s tim fakt srat nechci, ale mam tu projekt, ktery je proste offline a nikdo si to nezahraje, pac je to pripravene jen pro sitovou verzi.

    Btw... delal nekdo uz login system? Nejaky poznatky ci doporuceni?
    BYDK
    BYDK --- ---
    JAACOB: Jjj, nakonec jsme to rozbehli pres TestFlight.

    Ja se tomu taky vyybam, ale porad to po me nekdo kua chce. Andrid, apple. Samy kraviny. :D

    btw... dekuji
    SMETA
    SMETA --- ---
    UNTOY: Dekuju moc
    UNTOY
    UNTOY --- ---
    SMETA: cgpeers.com
    SMETA
    SMETA --- ---
    Asi otravnej dotaz. Nevite o nejaky strance s assetama? Z unity si hraju a nechce se mi kupovat packy. Dekuju moc
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam