• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    BYDKUNITY 3D
    APH
    APH --- ---
    len fyi je to len 2017.1 a viac
    / skusil som kDarkSkin neco = 1 s poslednou b12 ale zatial nezere a nechcelo sa mi hladat preco ]
    a chybaju niektore sucasti ako timeline btw / a podla vsetkeho nemaju doriesene aj niekolko dalsich veci / co uz
    SHIGORBIRDMAN
    SHIGORBIRDMAN --- ---
    prave na to koukam a premyslim, jestli se mi do toho chce lezt, ale je fajn ze to konecne pustili (kdo se ma srat s dekompilaci a hledani v dekompilovanem kodu...)
    APH
    APH --- ---
    ak by sa niekto moc nudil: https://github.com/Unity-Technologies/UnityCsReference (inak tiez 1. drot do oka;
    1. pretoze cely ecs/job system ma byt - aspon tak som to pochopil - open a chcu v tom pisat editor aj oni sami)
    APH
    APH --- ---
    cywe
    fiverr ?
    BYDK
    BYDK --- ---
    SHIGORBIRDMAN: To je super. Jen se ptam, jestli s tim nekdo ma zkusenost.

    Pokud me tim nekdo provede, usetri mi to cas. Rad zaplatim.
    SHIGORBIRDMAN
    SHIGORBIRDMAN --- ---
    GitHub - rlabrecque/Steamworks.NET: Steamworks wrapper for Unity / C#
    https://github.com/rlabrecque/Steamworks.NET
    SteamWorks.Net funguje bez vetsich problemu
    BYDK
    BYDK --- ---
    Zdravim Unitaky. Ma nekdo zkusenosti s provanim Steamu a Unity? Diky
    RUTHAN
    RUTHAN --- ---
    Dokaze tu nekdo aspon nejak porovnat novy Unity a Unreal 4, pripadne Crytek?
    SHIGORBIRDMAN
    SHIGORBIRDMAN --- ---
    dik
    APH
    APH --- ---
    SHIGORBIRDMAN
    SHIGORBIRDMAN --- ---
    APH: textova verze asi neni co? :)
    SHIGORBIRDMAN
    SHIGORBIRDMAN --- ---
    JAACOB: jo, ale prusery jako zkurvene scalovani, protoze curaci pridali podporu pro nintendo ds pro vice obrazovek a posrali to, takze to blblo na dvoumonitorovych sestavach, atd, se s tim vyresit daly... a bylo to lepsi nez ngui, se kterym jsem musel delat predtim (a taky ho hackovat jak vztekly), rozhodne pouzitelny oproti predchozim podivnym pokusum :)
    psal jsem vlastni gui do unity dvakrat a obcas si rikam ,ze jsem si mel postavit hlavu a do dread efektu narvat to svoje a dodelat do nej potrebne veci :) ted uz to opravdu nehrozi, pokud teda nezmenim dodavatele penez na alkohol a zbrane (uz se "tesim", az se pridam k ostatnim a jebne mne z unrealu, ale s ohledem na to, co mi za posledni dva tri roky obcas udelalo unity....)
    JAACOB
    JAACOB --- ---
    APH: jednak vi o cem mluvi, ale hlavne mi byl sympaticky tim, ze se neboji vytahnout kostlivce ze skrine a strilet do vlastnich rad. Proste uzna, ze je v Unity neco fest spatne a pripoji tipy jak minimalizovat skody. S tim resenim realnych problemu - potvrzuju, ze dela konzultanta. Jednou u nas byl resit performance issues.
    APH
    APH --- ---
    JAACOB: very cool )

    jop; a je trochu showman ale vidno ze riesil aspon realne pripady z praxe
    JAACOB
    JAACOB --- ---
    Vyborny talk btw - taky doporucuju...
    JAACOB
    JAACOB --- ---
    APH: Tam jsem primo sedel... ,)
    APH
    APH --- ---
    JAACOB: je sanca ze nerobite vsetko uplne optimalne, minimalne toto https://youtu.be/_wxitgdx-UI?t=23m39s by som pozrel

    '... protoze se prej chysta zase nova verze...'
    - to urcite nie
    chysta sa akurat UIElement/s ako superset imGUI pre editor
    (zatial ani neviem ci to spristupnia v runtime, ale myslim ze nie)
    JAACOB
    JAACOB --- ---
    SHIGORBIRDMAN: no zdrojaky k UI sice jsou, ale stejne ti polovina pruseru vznika volanim primo do C++ coru enginu, takze s tim udelas prd (cely RectTransform je v UnityEnginu napr.). Neco jsme ohli, neco ohnout neslo. Navic se to jejich UI uz ani neudrzuje, kaslou na pull requesty a podobne, protoze se prej chysta zase nova verze... :)
    SHIGORBIRDMAN
    SHIGORBIRDMAN --- ---
    JAACOB: jooo, unity a gui.... a to je ten posledni pokus pridany ke konci ctverky aspon jakztakz pouzitelny, i kdyz jako obvykle s unity je tak extremne snadne s tim udelat neco, co ti totalne zabije vykon...
    (hlavne... jsou k nemu zdrojaky... takze kdyz uz neco zkurvi, nebo se tam neco kurvi, je jakas takas sance s tim neco udelat)
    JAACOB
    JAACOB --- ---
    BYDK: hele ono na osobni mikroprojekty to nebyva kriticke, takze se staci vyhnout nejvic heavy vecem (napr. FindObjectOfType v updatu) a nemusis to moc resit, pokud nebudes mit pech a nevyrobis omylem treba extremne heavy GUI - coz se v Unity da i pri relativne jednoduchem layoutu, protoze jejich GUI je fakt pruser...
    Problem pak nastava v pripade, ze delas velky projekt, zdimes z telefonu maximum a potrebujes kazdej prd optimalizovat. U nas treba pro Shadowgun Legends aktualne pisem vlastni GUI renderer aspon pro ingame HUD, protoze ty spajky, ktere vyrabi unitacke GUIcko je neco nepochopitelne otresneho...
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam