• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    BYDKUNITY 3D
    RMUTT
    RMUTT --- ---
    JAACOB:
    APH:
    strašně moc dík! za info i nasměrování. jdu na to.
    APH
    APH --- ---
    JAACOB: unity ma signal aj fft pre AudioSource (via FMOD)
    RMUTT: zvuk je clip v AudioSource a to ma metody na extrakciu fft alebo audio data (singal sa da aj generovat v runtime, ale to sem mozno az tak nepatri)
    builtin input je cez Microphone class kt. vytvori looping clip (cize sa da tiez pouzivat ako AudioSource)
    problem je ak budes chciet/potrebovat multichannel input - Microphone (z dovodov neznamych) poskytuje vzdy len 1 kanal; mam na to udelatko na asset store, ale je za $$
    ak si s tym nikdy nepracoval, tak odporucam tutorialy / https://unity3d.com/learn/tutorials/s/audio / (mixer mozes preskocit, z toho sa k tymto datam nateraz nedostanes)
    JAACOB
    JAACOB --- ---
    RMUTT: imho se nemusis ptat v Unity auditku, ale pohledat proste nejakou sound analysis library v C# a pak si to zadratovat v unity jak bude potreba. Takze bych zkusil spis googlit obecneji a hledal neco podobneho: https://stackoverflow.com/...ions/12616109/audio-playback-and-spectrum-analysis-libarary-for-c-sharp
    RMUTT
    RMUTT --- ---
    AHoj. Úplně začínám s Unity. Ale potřeboval bych vědět, jestli v něm lze vytvořit prostředí, který by reagovalo na zvuk. Buďto na audio signál z venší nebo třeba na nějaký audio vložený přímo do Unity nebo probíhající v rámci systému. Dělám hlavně video art a chtěl bych vytvořit instalaci, která by tenhle princip využívale. Předem děkuju moc!
    APH
    APH --- ---
    spravicky: Shader Forge je transvestita na githube/A$ open sourcnuty (a not supported etc)
    JAACOB
    JAACOB --- ---
    How we doubled Mono’s Float Speed - Miguel de Icaza
    http://tirania.org/blog/archive/2018/Apr-11.html
    APH
    APH --- ---
    len fyi je to len 2017.1 a viac
    / skusil som kDarkSkin neco = 1 s poslednou b12 ale zatial nezere a nechcelo sa mi hladat preco ]
    a chybaju niektore sucasti ako timeline btw / a podla vsetkeho nemaju doriesene aj niekolko dalsich veci / co uz
    SHIGORBIRDMAN
    SHIGORBIRDMAN --- ---
    prave na to koukam a premyslim, jestli se mi do toho chce lezt, ale je fajn ze to konecne pustili (kdo se ma srat s dekompilaci a hledani v dekompilovanem kodu...)
    APH
    APH --- ---
    ak by sa niekto moc nudil: https://github.com/Unity-Technologies/UnityCsReference (inak tiez 1. drot do oka;
    1. pretoze cely ecs/job system ma byt - aspon tak som to pochopil - open a chcu v tom pisat editor aj oni sami)
    APH
    APH --- ---
    cywe
    fiverr ?
    BYDK
    BYDK --- ---
    SHIGORBIRDMAN: To je super. Jen se ptam, jestli s tim nekdo ma zkusenost.

    Pokud me tim nekdo provede, usetri mi to cas. Rad zaplatim.
    SHIGORBIRDMAN
    SHIGORBIRDMAN --- ---
    GitHub - rlabrecque/Steamworks.NET: Steamworks wrapper for Unity / C#
    https://github.com/rlabrecque/Steamworks.NET
    SteamWorks.Net funguje bez vetsich problemu
    BYDK
    BYDK --- ---
    Zdravim Unitaky. Ma nekdo zkusenosti s provanim Steamu a Unity? Diky
    RUTHAN
    RUTHAN --- ---
    Dokaze tu nekdo aspon nejak porovnat novy Unity a Unreal 4, pripadne Crytek?
    SHIGORBIRDMAN
    SHIGORBIRDMAN --- ---
    dik
    APH
    APH --- ---
    SHIGORBIRDMAN
    SHIGORBIRDMAN --- ---
    APH: textova verze asi neni co? :)
    SHIGORBIRDMAN
    SHIGORBIRDMAN --- ---
    JAACOB: jo, ale prusery jako zkurvene scalovani, protoze curaci pridali podporu pro nintendo ds pro vice obrazovek a posrali to, takze to blblo na dvoumonitorovych sestavach, atd, se s tim vyresit daly... a bylo to lepsi nez ngui, se kterym jsem musel delat predtim (a taky ho hackovat jak vztekly), rozhodne pouzitelny oproti predchozim podivnym pokusum :)
    psal jsem vlastni gui do unity dvakrat a obcas si rikam ,ze jsem si mel postavit hlavu a do dread efektu narvat to svoje a dodelat do nej potrebne veci :) ted uz to opravdu nehrozi, pokud teda nezmenim dodavatele penez na alkohol a zbrane (uz se "tesim", az se pridam k ostatnim a jebne mne z unrealu, ale s ohledem na to, co mi za posledni dva tri roky obcas udelalo unity....)
    JAACOB
    JAACOB --- ---
    APH: jednak vi o cem mluvi, ale hlavne mi byl sympaticky tim, ze se neboji vytahnout kostlivce ze skrine a strilet do vlastnich rad. Proste uzna, ze je v Unity neco fest spatne a pripoji tipy jak minimalizovat skody. S tim resenim realnych problemu - potvrzuju, ze dela konzultanta. Jednou u nas byl resit performance issues.
    APH
    APH --- ---
    JAACOB: very cool )

    jop; a je trochu showman ale vidno ze riesil aspon realne pripady z praxe
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam