• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    BYDKUNITY 3D
    JAACOB
    JAACOB --- ---
    APH: Streamy byly, ale AFAIK jen z jedne prednaskovky vzdycky a dokonce je podezrivam, ze to poslali do eteru jen kvuli #seatgate (kkti meli poslucharny tak pro tretinu lidi na konferenci, takze uz prvni den v polovine hlasili, ze kdo se nevejde, muze si sednou jinde a koukat na stream, ale nasel jsem teda jen jeden stream z jedne mistnosti). Loni casem vylezly vsechny talky na YT pekne v playlistu organizovane, tak doufam, ze to letos poslou ven taky tak...obcas se casove kryly zajimave temata, takze na to cekam taky.
    APH
    APH --- ---
    JAACOB: live streamy boli... live - takze vacsinu zo zoznamu som videl ;-) (nebolo streamovane vsetko samozrejme)
    inak zhrnutie ok, akurat dundore a stringy no.. nevim, ako fajn v konecnych fazach to ma zmysel, ale uz relativne niche temy, asi mu dochadzaju ] (ak tam bolo nieco signifikantne viac mozno to pozrem toto som bokom zachytil)
    inak botd fakt pekne spraveny, konecne dotiahli nieco uplne do konca a aj to nejak bezi a vypada
    JAACOB
    JAACOB --- ---
    Mozna nekoho bude zajimat zaznam keynotu z prave probehnuvsiho Unite Berlin. Keynote samotny zacina kolem 12:40...
    Unite Berlin Keynote
    https://www.youtube.com/watch?v=3omw9dLkrR8


    V kostce je tam:
    - Unity labs - MARS (AR/VR toolkit, facecapturing treba pomoci iPhoneX)
    - Kinematica - nejaky prototyp pro automaticke animacni controllery za pomoci MachineLearningu (clovek nahaze mrdu klipu na hromadu a tenhle system by mel automaticky resit transitions)
    - Messaging apps - micro buildy appek na nejakem micro coru. Omezeny toolset, ktery umozni generovat gamesky a podobne kokotiny napr. primo do messengeru. Celkovy build je v radek stovek kilobajtu.
    - pak nejake kydy kolem optimalizace ads/marketing contentu - taky zrejme nejaky ML, ktery rozhoduje, jestli zobrazit reklamu / cross promo apod. (to byl takovej abstraktni marketingovy blocek s nejakym narustem procent, ze jsem vlastne ani poradne nepochopil, co tim chce buchta rict).
    - Book of the dead je volne na asset storu vcetne vsech assetu
    - Ruzne showcasy her (Harold Halibut vypada hrozne hezky, ukazovali tam trochu pouziti Cinemachine/timeliny, pozdeji az vylezou prednasky komplet, maji i talk kolem technik, ktere pouzivali - loutky, photogrametrie apod.)
    - drobne upgrady pro 2D development (worldbuilding / character rigging)
    - uzka spoluprace s Googlem / GoogleCloud. Tezko rict co presne se z toho nakonec vyvrbi, tady to bylo takove poplacavani Ricitella s nejakou babovkou z Googlu. Jako showcase tam ukazovali nejaky simple multiplayer prototyp a jak dokazali za 30 vterin nastartovat nekolik desitek tisic serveru (nevim ani co si pod tou jejich terminologii predstavit, ani kolik by to vlastne stalo, ale ukazali jak pekne narustaj cisla na grafu). Takze klicove slova jsou stabilita a skalovatelnost. Kazdopadne UNet je prej pohrbeny (neoficialne teda), tak cekam, ze mozna casem budou smerovat s networkingem i ruznyma jinyma cloud services ke googlu, ale o tom nikdo nic nerikal.
    - nakonec faborky, zlaty dest, drumroll a NESTED PREFABS. Jo je to fajn, ale bude si na to chtit trochu zvyknout asi podle dalsich talku na kterych jsem byl a clovek bude muset trochu vedet co dela (kam vlastne aplikuje zmeny - na outer prefab / inner prefab nebo jen serializaci atd.).

    Jinak z talku, na kterych jsem byl - az to pusti ven, doporucuju uz standartne prednasku od Iana kolem performance a optimizations, zajimavy byl workshop kolem machine learningu - ukazka praktickeho setupu, jake package je potreba apod. - na to se chci mrknout v nejblizsi dobe sam. Hrozne fajn na rychly prototiping vypada shader graph, ke kteremu jsem se zatim taky nedostal (ackoliv na mobily to stejne asi uplne nebude). Pak jeli zase dokola cinemachine, na prednasce o te kinematice typkovi chcipl powerpoint plnej videi, takze akorat nakonec na podiu zkousel delat mimikou jak baseballista odpaluje micek a jak je to vsechno slozite a dulezite :D
    Nested prefabs samozrejme, zajimavy docela vypadal update particle systemu, ECS / job system jsem nedal, protoze zas akorat ukazoval kus kodu a to jako dobre, ale chce se to u toho primo hrabat u sebe v kodu, zejo, jinak mi v palici nezustane nic.

    Kazdopadne pocitam, ze by to zase tak do mesice mohli nasdilet a aspon neco z toho urcite bude fajn zkouknout.
    BYDK
    BYDK --- ---
    2NDREALITY: A nejaky lehci quest pro me nemas? :D
    2NDREALITY
    2NDREALITY --- ---
    BYDK: nejaky surfujici seksy developerky ....
    BYDK
    BYDK --- ---
    Zdravim Unitaky. Mate neco zajimave, co dat na nastenku ci pripadne mate neco nasrdci, co by jste zde radi uvitali? Diky DK
    SHIGORBIRDMAN
    SHIGORBIRDMAN --- ---
    SIRLOON: refactoring...
    SIRLOON
    SIRLOON --- ---
    SHIGORBIRDMAN: to neni compiler, to je jen textovej editor, ale dela se s nim dobre
    APH
    APH --- ---
    W3R: dtto, akurat s tym ze na mac / ked sa tam dokopem k niecomu viac ako 5.5.4 / je visual studio mac (byvaly prezleceny xamarin)
    W3R
    W3R --- ---
    s pristupem k web/electron aplikaci vnitrne souhlasim, nicmene vscode je fakt svizny a velmi odlehceny editor (konfigurace pres textak, takze sok nez si to pochystas, ale pak fajn), srovnavat s velkym vs neni namiste, ono se to nepoti protoze to toho zas moc ve vychozim stavu neumi

    pisu jenom maly skripty :) navic pokud mozno v linuxu. asi je to i otazka platformy, na win mam taky normalni vs
    SHIGORBIRDMAN
    SHIGORBIRDMAN --- ---
    z principu odmitam pouzivat webove aplikace vic nez nezbytne musim ;)

    S ohledem na to, jak se casto zapoti / zamysli normalni visual studio u trochu vetsiho projektu si to nejak nedovedu predstavit. (na maly skripty asi pouzitelny)
    2NDREALITY
    2NDREALITY --- ---
    jaky to je delat v- https://code.visualstudio.com/ , nebo zkousel to nekdo ?
    JAACOB
    JAACOB --- ---
    APH: nemel jsem tucha, ze AudioSource zvlada i frekvencni analyzu. Dik za info!
    RMUTT
    RMUTT --- ---
    JAACOB:
    APH:
    strašně moc dík! za info i nasměrování. jdu na to.
    APH
    APH --- ---
    JAACOB: unity ma signal aj fft pre AudioSource (via FMOD)
    RMUTT: zvuk je clip v AudioSource a to ma metody na extrakciu fft alebo audio data (singal sa da aj generovat v runtime, ale to sem mozno az tak nepatri)
    builtin input je cez Microphone class kt. vytvori looping clip (cize sa da tiez pouzivat ako AudioSource)
    problem je ak budes chciet/potrebovat multichannel input - Microphone (z dovodov neznamych) poskytuje vzdy len 1 kanal; mam na to udelatko na asset store, ale je za $$
    ak si s tym nikdy nepracoval, tak odporucam tutorialy / https://unity3d.com/learn/tutorials/s/audio / (mixer mozes preskocit, z toho sa k tymto datam nateraz nedostanes)
    JAACOB
    JAACOB --- ---
    RMUTT: imho se nemusis ptat v Unity auditku, ale pohledat proste nejakou sound analysis library v C# a pak si to zadratovat v unity jak bude potreba. Takze bych zkusil spis googlit obecneji a hledal neco podobneho: https://stackoverflow.com/...ions/12616109/audio-playback-and-spectrum-analysis-libarary-for-c-sharp
    RMUTT
    RMUTT --- ---
    AHoj. Úplně začínám s Unity. Ale potřeboval bych vědět, jestli v něm lze vytvořit prostředí, který by reagovalo na zvuk. Buďto na audio signál z venší nebo třeba na nějaký audio vložený přímo do Unity nebo probíhající v rámci systému. Dělám hlavně video art a chtěl bych vytvořit instalaci, která by tenhle princip využívale. Předem děkuju moc!
    APH
    APH --- ---
    spravicky: Shader Forge je transvestita na githube/A$ open sourcnuty (a not supported etc)
    JAACOB
    JAACOB --- ---
    How we doubled Mono’s Float Speed - Miguel de Icaza
    http://tirania.org/blog/archive/2018/Apr-11.html
    APH
    APH --- ---
    len fyi je to len 2017.1 a viac
    / skusil som kDarkSkin neco = 1 s poslednou b12 ale zatial nezere a nechcelo sa mi hladat preco ]
    a chybaju niektore sucasti ako timeline btw / a podla vsetkeho nemaju doriesene aj niekolko dalsich veci / co uz
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam