PUSSY_POWER: uvazoval bych asi o tom, ze jakmile hrac nastoupi do auta, reparentnul bych hrace pod ten tvuj hlavni "car" script/gameobjekt a vymenil mu celej animator controller z "walking" na "driving". Myslim si, ze si tim jednak pomuzes nezblaznit se, protoze mit kompletne vsechno v jednom controlleru znamena, ze za chvilku bude brutalne neprehlednej a bude resit zbytecne moc veci a za druhe - ten hlavni "car" skript pak teoreticky muze posilat ucelene parametry pro auto i driver controller - tzn. treba parametr otaceni bude v car controlleru otacet kolama a volantem a u drivera hybat rukama...
Jinak - at uz se rozhodnes mit walking i driving hrace v jednom controlleru nebo ve dvou - rikam si, proc vlastne chces resit animace u auta pres animator? Prijde mi, ze kvuli nataceni kol a pripadne volantu bude skoro jednodussi to resit primo skriptem. Mozna tak otevirani dveri? A i to by nakonec mohlo byt "physics-based" - ze se jakoze budou ridit rukou hrace nebo solo animation componentou treba. A kdyby se nakrasne treba stalo, ze te u nastupovani srazi jine auto a dvere zustanou pootevrene, tak je pak supercool mit je zase rizene fyzikou a automaticky je locknout az kdyz bouchnou zpatky do zamku.. :) Ale tak to jsem si uz trochu pustil hlavu na spacir...