• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    BYDKUNITY 3D
    SLASH
    SLASH --- ---
    MONKEYFIGHTER: coze? Aj v Unity je problem s Audio latency? Toto som riesil v mojej Air apke kde mam taky virtualny klavirr a musel som kvoli tomu pouzit Native Extension... Tuto apku sa chystam prerabat v Unity a teda nepotesil si ma... :( nie su na to nejake riesenia na Asset stores alebo ine plugins?
    MONKEYFIGHTER
    MONKEYFIGHTER --- ---
    Pouzival tu nekdo v Unity wwise, fmod nebo neco podobnyho? Hlavni problem unity audia pro nas je brutalni latence na androidech takze si od toho slibuju hlavne tohle, vyuzijeme nejspis i nejaky dalsi ficury, 3d audio, sidechain, timestretch a dalsich par veci tam je zda se celkem rozumne / lip nez v unity vyresenejch.

    Nevim jestli to ale neni kanon na vrabce, kdyby s t im setupem/provozem melo bejt nejaky velky srani tak se to da asi vyresit jinak, neni to zadny velkej herni svet, je tam jeden track s muzikou a do toho par fx.
    FREELA
    FREELA --- ---
    JAACOB:
    SHIGORBIRDMAN:

    Jen bych chtel temer po roce podekovat. Vratil jsem se k projektu a opravdu fungovalo to jednoduche reseni, SetParent a potom localPosition a localRotation. Je to parada. Pouzivam to pri vkladani objektu na mape, kde se dela pravidelne wipe. Jen konecna rotace (kterou jsem nejak zplacal) zpocatku nejak nefungovala, ale kdyz mi doslo, ze je to vzdy presne o 180 stupnu, pridal jsem pred vypocet minus :) Nemam moc rad vyvoj ve stylu pokus/omyl, ale ten pocit potom je bajecnej.

    Diky.
    JAACOB
    JAACOB --- ---
    SLASH: Mohl bys mit ingame logy a posilat si je kdy a kam budes chtit - na mail / do fajlu na device. Muzes se hooknout napr. na log callbacky. My takhle meli sveho casu v Madfingerech kompletni logovaci solution, logy se dle libosti a na libovolnem klientovi dali odesilat do Logstashe/Kibany (to je kompletni solution - bozi nastroj, ale samozrejme rozchodit to cele je dost sichta). Nakonec ale je blbe, ze kdyz budes resit pouze unity logy, klidne se muze stat, ze problem bude jeste nekde v nativu (treba nejakej konflikt v android libraries nebo tak) a bez logcatu stejne ostrouhas...
    SLASH
    SLASH --- ---
    viete niekto o sposobe akym zjednodusit pouzivanie logcat / monitor pre netechnicke typy?

    mozno nejaka windows app ktoru by si uzivatel nainstaloval zapojil telefon, hral sa z vasou hrou a vedal by poslat error messages?

    namiesto instalovania celeho android SDK a pod?

    Mam project managera ktory mi dava feedback na apku a vyskytuju sa u neho chyby ktore neviem zreplikovat u mna doma, ale bohuzial nemozem po nom chciet aby si stiahol cele Android SDK (sdk manazer a potom konkretnyu SDK build co bude mat 1.6GB, mozno upgrade Javu, a potiom a nasiel si tam v nejkom adresary monitor.bat etc.._)
    SHIGORBIRDMAN
    SHIGORBIRDMAN --- ---
    stravil jsem nekolik tydnu, ke konci uz prevazne nahodnym hackovanim jako opice busici do pocitace, a o zprovozneni verze, ve ktere by jeste fungovala stara, ale za mesic ukoncovana gamedonie, a zaroven nove veci, na ktere se prechazelo. neskutecna idiotska frustrace
    SHIGORBIRDMAN
    SHIGORBIRDMAN --- ---
    SLASH: omfg, google play knihovny nepripominej. to bylo neskutecne peklo...
    od te doby kdyz slysim nekoho pripominat stare "dll hell' windowsu, jen se smeju a tvrdim, ze oproti androidu to neni zadny horror, ale teenagerska hororova komedie
    SLASH
    SLASH --- ---
    MONKEYFIGHTER: ja tam mam hodne packages a plugins, dost vela konfliktov tam bolo najme kvoli Firebase a google play knizniciam.
    MONKEYFIGHTER
    MONKEYFIGHTER --- ---
    SLASH: Ja s timhle teda nemam posledni 2cca roky vubec problem, proste to otevru z hubu s novou verzi a vsechno jede, Library mazu pro jistotu tez, nicmene nepouzivam skoro zadny pluginy ze storu, nejedu skoro vubec mono behaviours, zadny giganticky sceny atd...
    SHIGORBIRDMAN
    SHIGORBIRDMAN --- ---
    SLASH: smazu library, otevru v nove verzi. (nepromazana library obcas napachala strasne podivnosti)
    MONKEYFIGHTER
    MONKEYFIGHTER --- ---
    SLASH, JAACOB:
    Z tech kroku mi staci udelat "attach to unity process" a vidim to hned, nicmene sem to ted zkousel a jede to samozrejme pres wifi vytahnu USB kabel a fici to vesele dal, vypnu wifi a chipne to.. jedu rider 2020.1, ale pouzival jsem to takhle minimalne rok zpet uz v pohode, predtim vim ze to delalo haluze takze jsem to parkrat vzdal

    Nicmene pomoci tetheringu a trochu sitovyho setupu bys mel bejt schopnej nastavit telefon s kompem do stejny site i pres ten kabel a pak by to imho melo jet uplne stejne jako pres wifinu ne?
    SLASH
    SLASH --- ---
    PATRIKSIMA: ako to myslis? ktory teraz postup , ten prazdny project ? a potom copy over assets? A kedy si zmazes library?
    SLASH
    SLASH --- ---
    Ako upgradujete svoje projekty na novu verziu Unity? Mal som dost blbu skusenost upgrading projekt z 2019.2 na 2019.3 (cez Unity HUB, select new Unity version) a teraz budem potrebovat upgradnut na 2019 LTS...
    Skusal som to aj cez vytvorenie noveho prazdneho projektu v novej verzii a potom skopirovanie veci z assets folder, ale to tiez malo svoje problemy.
    JAACOB
    JAACOB --- ---
    SLASH: zvlastni ale je, ze kdyz jsem zkousel tyhle kroky (bez odpojeni kabelu), tak ve visualku jsem ten device videl 2x (jednou wifi, jednou USB), ale v Rideru furt ani jeden... Testnu mozna nekdy az bude vic casu/nova verze ridera...
    MONKEYFIGHTER
    MONKEYFIGHTER --- ---
    SLASH: Hmm, ja v pohode z rideru android debuguju a celou dobu ziju v tom ze je to pres USB, ale vzhledem k tomu co pises to vypada ze ziju v bludu zatim co to jede vesele pres wifi, ale skoro se mi tomu nechce verit, zejtra schvalne zkusim:)
    SLASH
    SLASH --- ---
    also... this was released:
    2019 LTS | Unity
    https://unity.com/releases/2019-lts
    SLASH
    SLASH --- ---
    JAACOB: Mam typka na Slack-u, ktory sedi u vyvojarov Jetbrains Rider v Rusku a ten sa na to spytal kolegov.

    jeho odpoved:
    Yeah, only wifi debugging, but there aren’t any problems with breakpoints that I’m aware of. We don’t support USB, and it’s not as easy to implement as wifi. Android debugging requires quite a few steps to get working. But it’s overdue. I’ll tackle it for 2020.3.

    Takze zrejme si chvilu pockame na USB debugging v Ridery. Skoda.
    JAACOB
    JAACOB --- ---
    SLASH: zkousel jsem to rozchodit tak 14 dni zpatky - bez uspechu. Ale nutno dodat, ze nebyl zrovna moc cas si s tim hrat, tak jsem zdebugoval ve visualku, kde je to hodne primocare. Jestli se ti to povede rozbehat, dej echo cos musel vsechno nastavit...
    SLASH
    SLASH --- ---
    Skusali ste niekto debugovat apk cez Rider? Da sa to vobec cez USB kabel?
    (Cital som niekde ze cez wifi ano, ale su tam potom problemy z tym aby to zastalo na breakpoints a okrem toho moj domaci router je na inej sieti ako moj eternet co pouzivam na PC.)
    SHIGORBIRDMAN
    SHIGORBIRDMAN --- ---
    SLASH: pokud pouzivas odinserializaci, tak se to pouziva vsude

    (fun fact - samotny serializator je open source a nekolik velkych middlewaru ho pouziva)
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam