SLL_QUY: Zdar!
Vzhledem k tomu, ze se ptas v Unity foru, zkusim se drzet Unity universa. Jen si nejsem jisty, ze chapu na co presne se ptas - jde ti primarne o nejakej "plant spawner" nebo o grafy? V Unity se samozrejme da zaridit oboji...
Ad spawnovani vegetace - jasne, ze to v Unity pujde napsat. Akorat dost zalezi jake je vlastne zadani. Chces delat nejakej procgen world? Nebo generator stromu? Nebo si chces primo rucne vymodelovat svuj teren a osazet stromy a travou? Vsechno jde, jen vubec nevim co vlastne chces...
Ad webasembly - Unity uz aktualne pri web buildech vyrabi webassembly build (v test provozu nekdy od Unity 5.6, od 2018 uz default webassembly buildy), kazdopadne je to IMHO uplne irrelevantni. Je to furt "javascript v efektivnejsim formatu" - jestli jde o webassembly nebo ne vubec neresi co chces delat (jen ze to bude na webu)...
Ad editory - slidery, texty, tlacitka - to je vsechno v zakladu Unity GUI. Grafy tam defaultne afaik nejsou, ale neni velkej problem si graf jako na obrazku vyrenderovat do textury a tu zobrazit v GUI. Kdybys potreboval neco vic sexy, urcite bude na assetstoru dost assetu ke koupi (napr.:
[1] [2] - ackoliv v assetstoru byvam misty opatrnej)
Lehce mimo Unity - vim o jedne solidni GUI knihovne -
Dear IMGui. Je to teda ale psane v C++. Jeden byvaly kolega ji pouzival i ve svem Unity projektu, ale jakym zpusobem ji zapojil nemam tucha. Par lidi se ji ale uz do Unity portnout snazilo / snazi, viz napr:
tady a
tady.