FRK_R23: unreal umoznuje vyuzivat c# v editoru, ne pro herni kod. Iteracni smycka s c++ se sice (udajne) brutalne zrychlila a uz to nepada furt na hubu, ale oproti unity je to porad peklo, takze jsi nuceny pouzivat blueprinty, coz je uplne jiny druh pomaleho a neefektivniho pekla (blueprinty jsou super na relativne jednoduche veci ala level skripty, tam muzou byt i lepsi a prehlednejsi nez klasicky kod... ale udelat v nich cokoli komplexnejsiho je des a prisernost).
z hlediska programatora je unreal oproti unity na vyvoj zoufale a neskutecne pomaly, hlavne v prototypove nebo nejake experimantalni / ladici fazi.
a jsou veci, jako treba editorove skripty, coz muze neskutecne urychlit vyvoj, ktere v unity udelas doslova za nekolik vterin a v unrealu, kdyz uz slozite zjistis jak, delas hodiny, protoze musis pouzit tuny boilerplate kodu.
Unreal ma sice spousty vyhod a jsou veci, ktere proste v unity nikdy neudelas (vice svetu treba), ale fakt neni vhodny pro ministudia