• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    MIKATCHOUPrůzkum veřejného mínění - Dotazníky pro uživatele nyxupro vědecké účely
    Dotazníky, průzkumy veřejného mínění, placené diskuze, marketingové analýzy - všude kolem nás je jich spousta. Snažíme se jim bránit, na ulici nás otravují, ochotní odpovídat buď nejsme vůbec, nebo jen za pár kaček, případně když se jedná o kamarádovu brigádu nebo diplomku. Najdou se i tací, kteří dotazníky milují - mají možnost se vypovídat, vyjádřit své názory a pocity. Já osobně jsem studentkou 2. ročníku postgraduálního studia na PřF UK, kde se věnuji oboru sociální geografie. Ve svém výzkumu se zabývám zejména subjektivní percepcí a prožíváním prostoru. V rámci svého studia potřebuji dotazníkové šetření dělat každou chvíli a věřím, že podobnou potřebu mají i mnozí z vás. Obesílám pak všechny své emailové kontakty a přátele na nyxu, facebooku, ICQ, MSN, skypu a kdoví kde ještě... Proto jsem se rozhodla zkusit založit tuto diskusi, kde na dotazníky, nebo i jen dílčí otázky může odpovídat každý uživatel nyxu. Zároveň bych tak ráda vytvořila platformu pro ty z vás, kteří rovněž potřebují v rámci svého studia nebo výzkumu získat odpovědi pro své výzkumné otázky. Připomínám, že tato platforma v žádném případě nesmí sloužit komerčním a maketingovým účelům. Proto je potřeba, aby toho dbal každý kdo zde svůj výzkum chtějí zveřejnit.
    podobný klub:
    [ ANKETY všech témat ]
    Další ankety a dotazníky:
    čajovna na akcích http://www.vyplnto.cz/databaze-dotazniku/cajovna/
    evoluční biologie http://bio.natur.cuni.cz/~flegr/kralici/?obsah=info
    rozbalit záhlaví
    ANNA
    ANNA --- ---