aoja, jsem na tomto poli laik, mam akorat zkusenosti s marketingovymi vyzkumy na akademicke pude pro akademicke ucely v oboru cestovni ruch a take jako ziskani podkladu pro moji BP a tedka se zamyslim nad dotaznikem pro mou DP, tak i proto sleduji toto auditko.. a tak diky JELENA za uzitecne rady a zkusenosti!
auditko ma v nazvu sice napsano dotazniky pro uzivatele nyxu, tak chapu, ze cilova skupina jsou uzivatele nyxu, ale tedka si nejsem jista, jestli toto auditko neni jako poradni organ pro MIKATCHOU a jeji praci..?
nechci tady psat to co uz bylo psano, ale uplne jsem vsechny prispevky necetla, tak se omlouvam, jestli se budu opakovat..
me jako respondenta rozhodne zajima, jakeho vyzkumu se ucastnim a myslim si, ze je velice dulezite pri vyzkumu sdelit, co je to za vyzkum a pro jake ucely slouzi a to jsem se tady nikde nedocetla..(ikdyz chapu, ze nyx je neformalni) taky je dulezity si urcit reprezentativni vzorek respondentu, zda je vyzkum co tu byl zameren na turisty, na obyvatele pamatkove rezervace, dodavatele sluzeb pro turisty atd. a bud vychazet z toho, kolik turistu rocne navstivi MPR, kolik obyvatel tam primo zije a tak a z toho si urcit nejaky procento nebo spis promile, kolik tech dotazniku potrebujes abys mela nejaky vysledky, sice nevim, jake mas zamery a co chces zjistit, ale vyzkum mezi 30 nyxaky zadne valne vysledky neprinese, ale jen muj nazor.. .o)